Itachi

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Mie oon aivan hurmiossa sen perään :P Miksi minä "aina" pidän pahiksista? :huh: No se on niiin ihqu hali nalleni! Jos asuisin siellä niin jahtaisin sitä mielipuolin.Yritän,että se pitäisi minusta ja kaikkee.Sitten me mennään naimisiin ja sinne tulee Sasuke ja sen vaimo Sakura!Toivomuksia vaan....Itse asiassa haluaisin taistella sen kanssa :P Mie voitan!!!!!!!!
Kuva
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

En tykkää Itachista paljoa yhtään yksinkertaisesti siksi kun se tappoi kaikki ne Uchihat paitsi Sasuken. Toivottavasti Sasuke jonain päivänä tappaa sen tai sitten se kääntyis hyvikseksi (mitä en kyllä usko tapahtuvan).
Kuva
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Itachi on mun suosikki nykyään... Se tosin on sellanen perus "pahis ninja"... Tappaa claaninsa jättää veljensä eloon, se veli haluu kostaa ja on kauhee angsti... Ja sit ne lopuks tappaa toisensa... Sama juoni on ihan ekassa "ninja gaidenissa"(julkaistu kai joskus vuonna 1990)... Tai en oo varma oliko se eka mut kummiskin... :huh:
klara

Viesti Kirjoittaja klara »

Itachi on ihana rauhallinen eikä stressaannu liikaa. Se on hänessä todella hyvä puoli. Itachia saisi olla paljon enemmän Animessa ja Mangassa. Häntä näytetään vain vähän. Kaiken lisäksi hän on niin ihanan söpö pikku Uchiha poika, joka on mukavasti melkein jokaisen tytön kuolattavana. Olen sen verran ihana ihminen, että kuolaan melkein kaikkien pitkä hiuksisten, rillipäisten ja pahisten perään. Itachi pitää tyylistä huolen todella hyvin. Sitä ei voi olla huomaamatta.
Itachi Uchiha

Viesti Kirjoittaja Itachi Uchiha »

Skye kirjoitti: Onhan se semmoinen ennalta-arvaamaton, rennon näköinen, mutta kuitenkin V-mäinen "BitCh". Mennä nyt tappamaan omat vanhempansa ja kokonaisen klaanin.

Ja ne Sharinghanit tekevät siitä varmaan liian ylivoimaisen.
Niin että Sasuke ei pysty tappamaan häntä! Buahahahaa!
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Jos jotakuta Narutosta inhoan, niin Itachi taitaa toistaiseksi olla kyseinen hahmo. Argh, tekis mieli hirttää se p*askiainen sanonko mistä aina ku se ilmestyy ruudulle! Vaikka chauron onkin ihan oikeassa siitä että Itachi on syvä ja kiehtova hahmo, ja muuta älykästä, ei rationaalinen puoleni mahda mitään, että emotionaalisuus sisälläni tahtoisi tappaa sen viittaveikon! Ärgh, ottais joku ja listis sen näädän niin ei tarvis katella enää niitä silmäryppyjä *shudder*
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Hiroo kirjoitti: Itachi on mun suosikki nykyään... Se tosin on sellanen perus "pahis ninja"... Tappaa claaninsa jättää veljensä eloon, se veli haluu kostaa ja on kauhee angsti... Ja sit ne lopuks tappaa toisensa... Sama juoni on ihan ekassa "ninja gaidenissa"(julkaistu kai joskus vuonna 1990)... Tai en oo varma oliko se eka mut kummiskin... :huh:
Tööt!! Kaamea peliotaku iskee ja sanoo että suollat roskaa Ninja Gaidenista! :D Yhdenkään Ninja Gaidenin tarina ollut lähellekään tuota mitä kuvailit. Korkeintaan XBox Ninja Gaidenin (ainoa jota en ole pelannut) tarina voisi olla tuo vaikka epäilen sitäkin vahvasti. Missään muussakaan NESin ninjapelissä tuskin on tuota tarinaa sillä olen pelannut suurinta osaa niistä. :P

Minulla ei ole muuta lisättävää itse aiheeseen kuin että oli kyllä mielenkiintoista saada tietää Itachin Mangekyoun heikentävän hänen näköään. Jos Sasuke ei hanki Mangekyoua, hänestä tulee varmasti ajan kanssa paljon parempi, sillä sokeana on paha kopioida muiden jutsuja saati nähdä muiden jutsujen läpi.
Hiroo kirjoitti:on kauhee angsti...
Runte kirjoitti: Mä en pidä.. Se on ihan cool ja hyvä ja silleen.. Mutta samanlainen ängstä, ku Sasuke
Missä ihmeen vaiheessa Itachi on muka angstannut? O_o
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

chauron kirjoitti:läpeensä paha ei Itachikaan ole (jonka kohtaukset sasken muistelussa osoittavat).
Tulipa Itachi samoissa muisteluissa sanoneeksi Sasukelle "esittäneensä hänen haluamaansa veljeä". Joka tapauksessa, Itachi on kiistatta itselleni yksi parhaista hahmoista.
chauron kirjoitti:Monelta kantilta katsottuna kovin vaikeasti arvattava ja todelliset tarkoitusperät ovatkin vielä piilossa, täydellinen äkkikäännöskään lienee ei ole mahdoton kuten myöskään koko Akatsukin pettäminen. Todellinen tarkoitusperä saattaa olla niinkin raju kuin Uchican veren jalostaminen huippuunsa sallimalla vain kahden viimeisen päälle olevan neron jatkaa sukua. Tällöin Uchican verestä tulisi yhtä voimakas kuin aikoinaan Konohaa perustettaessa.

Teknisesti desingiltaan ja hahmosuunnittelultaan tyylikäs hahmo. Ikävä vastustajana, pelottava liittolaisena. Sisältää hyvin paljon epävarmuutta ja ns. luontaista pelonsekaista kunnioitusta, jolla pyritään siihen että hahmo luo ilmestyessään aina tietyntyylisen epävarman ilmapiirin.
Juuri tuo tekee Itcahista yhden parhaista. Saisi Kishimoto lopettaa Sakura & Chiyo - Sasori ja Naruto & Kakashi - Deidara-tappelut mahdollisimman nopeasti ja laittaa lisää Itachia peliin, todelliseen taisteluun elämästä ja kuolemasta jotta nähtäisiin vaikkapa Amaterasu ja se kolmas Mangekyou Sharingan-taito.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

miiko_ kirjoitti:siis ihan oikeesti? mistä sait ton selville?
Sehän kerrotaan mangassa ihan selvästi (Kakashi kysyy Itachilta c257 sivu 17 Inanen käännöksessä "how far has your eyesight deteriorated?")

Eikä oo spoili manga osastolla.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

miiko_ kirjoitti: siis ihan oikeesti? mistä sait ton selville? mäkin oon miettinyt että mikähän siinä on että Itachi ei sais käyttää paljoa Mangekyota.. veikkasin että se tulis hulluks tai jtn.. mutta toisaalta toi oli spoili :// mut ei mitn.. :D
Eipä olisi mikään ylläri, että eräs mangekyo sharinganin mahdollistama, ja siten itachin käyttämä tekniikka, amaterasu heikentäisi näköä. Kyseessähän on kumminkin kaikkia maailman liekkejä polttavampi tuli, aurinkoakin kuumempi musta (tummempi kuin yö) valonsäie (tai paremminkin ehkäpä musta valomeri) joka leikkaa kaikkea materiaalia. Voipi siinä sitten miettiä että vaikuttaakohan tuo silmään, häikäisten tai jopa polttaen.

Vaarallinen tekniikka jota itachi ei ehkä mielellään käytä. Tulijutsuista kaikkein kovin. Sharingan's "the most ULTIMATE form, mangekyo"...
Viimeksi muokannut charmander, Ke Heinä 06, 2005 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

<Ainzki> kirjoitti:Onko mangekyo sharinganissa kolmaskin kyky! :shock: Hitsi en tienny! Mikäkohän se on ?!!!
Amaterasu ja Tsukiyomi kumpikin liittyy johonkin shintolaiseen jumal-juttuun jota en tarkemmin muista:

tsukiyomi: god of the moon
amaterasu: god(dess?) of the sun

Mutta, saman jutun perusteella kolmannen tekniikan nimi olis "Susano-o" tai jotenkin noin se meni.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Enhän ole vaan kirjoittanut tänne...?
Itachi on miun nyt lempihahmo^^;
Haa...Itachi on kyllä paras kaikista!!

Ja, ja luulen, että hän häviää Sasukelle...joskus.XD
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kabutontyttöfrendi:) kirjoitti:Enhän ole vaan kirjoittanut tänne...?
Itachi on miun nyt lempihahmo^^;
Haa...Itachi on kyllä paras kaikista!!

Ja, ja luulen, että hän häviää Sasukelle...joskus.XD
Itse asiassa olet:
Kabuton tyttöfrendi:) (24 Jun 2005 08:48 pm) kirjoitti: Mie oon aivan hurmiossa sen perään :P Miksi minä "aina" pidän pahiksista? :huh: No se on niiin ihqu hali nalleni! Jos asuisin siellä niin jahtaisin sitä mielipuolin.Yritän,että se pitäisi minusta ja kaikkee.Sitten me mennään naimisiin ja sinne tulee Sasuke ja sen vaimo Sakura!Toivomuksia vaan....Itse asiassa haluaisin taistella sen kanssa :P Mie voitan!!!!!!!!
^^

Alan pikku hiljaa pitää itachista yhä vähemmän.. Näyttäis jo todelliset voimansa, nii vois ajatella toisin. Mitä nyt oon mangaa seurannu, niin jopa Kisame tuntuis sitä voimakkaammalta.. Silti kaikki vaan jumaloi sitä ja paapoo: Oih. Nyt me kuollaan, kun allmighty superinhuman poweri itachi tuli kylään. Todellisia voimia odotellessa:
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin