Itachi

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Ayumi-Chan
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 17:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ayumi-Chan »

Totta, Itachi thö semettäjää ei ole näkynyt vähään aikaan mangassa, surullista.. Ehdoton suosikkini kun on. Mahtava jätkä, vaikka aika typerästä syystä murhasi sukunsa (Paitsi Sasuken, jonka olisi myös voinnut tappaa..)
Mutta millainen Itachi nyt olisi jos ei ikinä olisi tappanut sukuaan ja liittynyt Akatsukiin?

-Sasuke varmaankin roikkuisi koko ajan veljensä hihassa.
-Kuka nyt semettäisi Kisamen? :roll:
-Entistä useampi fanittaisi häntä, koska ei ole aiheuttanu hertaiselle-jumaloidulle-Sasukelle mielipahaa.. :?
-Perheen isä olisi paaponut Itachi piloille.. =_='
-Blaa blaa blaa--

Erillaistahan se olisi. Tuskin minäkään silloin Itachin fani olisi, en tiedä.
Olen myös sitä mieltä että Itachi on koko bishiydessään Sasukea miljoona kertaa söpömpi. Repikää siitä!
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Itachi on kyl sarjan coolein tyyppi. Siihen voi sinänsä helposti tykästyä, kun se on vaan sellanen komistus ja Sasuken veli jne. 8)

Mut jotenki en vaan käsitä miks se haluaa koko ajan lisää voimaa. Sasukea ymmärtää, koska se haluu tappaa Itachin, mut mikä on Itachin tarkotus? Onks se vaan niin yksinkertasta että se haluaa olla vaan paras kaikista?

Jooh, paras pahis, vaikka en sinänsä ajattele niin. Oon päätelly että sen takia Itachi ei tappanut Sasukea, koska hän rakasti omaa veljeänsä (ainakin silloin). Ehkä sitä kaduttaa nyt aika himprutisti. Tunteeko pahikset sitten rakkautta? Hihi, eli Itachi ei ole minulle mikään maailman pahin pahis. :)
Fusami

Viesti Kirjoittaja Fusami »

Yksi omista suosikeistani myöskin. Ainakin tuolta pahis puolelta. Joskus kuitenkin tulee vihattua myös Itachia, koska Sasuke on myöskin yksi lempihahmoistani. -.-
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

en tykkää itachista koska se ei tee mitän kivaa ainoastaan juoksee karkuun
Viimeksi muokannut NiksuZ, Pe Marras 24, 2006 08:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Itsekin pidän Itachista sen takia koska hän on rauhallinen/tyyni, ja eikä hän rupea Narutoksi (rääkyy kurkkusuorana)
Olen aina pitänyt Itachista noiden luonteen piirteiden takia. En pidä siitä jos on liian macho. Lisäksi hänen ulkonäkönsä.. Niin komea! *Fanityttö kiljuntaa*
Jokin siinä jäbässä kiinnostaa niin hitosti.
Viimeksi muokannut Itchy-chan, La Touko 12, 2007 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KuvaKuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Kyllä se Itachi on niin kovaluu että... Varmasti yksi parhaista jätkistä Narutossa. Itseasiassa kuuluu top3:n. Niin mystinen, niin rauhallinen, mutta samalla niin julma ja inhottavan siisti että pyörryttää ;D. Tuollaiset luonteenpiirteet sopii sille täydellisesti. Ei mikään huomionkerääjä. Täydellinen Pahis. Ja vielä Akatsukissa.

Maininnan arvoinen asia on varmasti myös se, että hänen sharinganinsa on tosi cool. Varsinkin Mangekyo on aika vaikuttava. Eli ei mikään turha hahmo, varsinkin tulee Shippuudenissa enemmän esille, mikä on hyvä.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Viesti Kirjoittaja Disaster »

hyvä jätkä ollaan aika samanlaisia no ehkei sittenkään....
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

No taitojensa puolestahan Itachi on ihan omaa luokkaansa, saa poika plussaa minulta siitä, että käyttää taijutsuakin (ainakin potkii ihmisiä paljon. Melkein kuin Chuck Norris). Toisaalta kun oikeasti alkaa miettiä niin meille on lupailtu paljon enemmän Ita-chanilta kuin loppujen lopuksi on nähty, lähinnähän se oikeasti vaan juoksee karkuun. Genjutsuakin on hypetetty jotenkin paljon enemmän kuin jo nähty ansaitsisi.

Hahmona sitten. Tyhjä. Ei persoonaa, ei mitään. En inhoa enkä diggaa, se on vaan plah. Ihan cool noin niinku designin ja asenteen puolesta mutta eihän se koskaan edes puhu oikeen mitään,ja verrattuna muihin Akatsukilaisiin jotka ovat kaikki lievästi sanottuna aika räväköitä persoonia, Itachi on tyhjä. Odotan jotain motiivia, selitystä, Shisui-flashbackejä, jotain tiettekö, character developmentia.

Fanon!Itachi on sitten asia ihan erikseen mutta siihen en mene tässä...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Rinde kirjoitti:No taitojensa puolestahan Itachi on ihan omaa luokkaansa, saa poika plussaa minulta siitä, että käyttää taijutsuakin (ainakin potkii ihmisiä paljon. Melkein kuin Chuck Norris). Toisaalta kun oikeasti alkaa miettiä niin meille on lupailtu paljon enemmän Ita-chanilta kuin loppujen lopuksi on nähty, lähinnähän se oikeasti vaan juoksee karkuun. Genjutsuakin on hypetetty jotenkin paljon enemmän kuin jo nähty ansaitsisi.

Hahmona sitten. Tyhjä. Ei persoonaa, ei mitään. En inhoa enkä diggaa, se on vaan plah. Ihan cool noin niinku designin ja asenteen puolesta mutta eihän se koskaan edes puhu oikeen mitään,ja verrattuna muihin Akatsukilaisiin jotka ovat kaikki lievästi sanottuna aika räväköitä persoonia, Itachi on tyhjä. Odotan jotain motiivia, selitystä, Shisui-flashbackejä, jotain tiettekö, character developmentia.

Fanon!Itachi on sitten asia ihan erikseen mutta siihen en mene tässä...

Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Niin, ja Itachihan on lempihahmoni kisamen ja muitten akatsukilaisten kanssa, mutta hän on kisamen kanssa paras. Ei kaikkien hahmojen tarvii olla semmosia äänekkäitä, räväköitä ja erilaisia. Yksi passiivinen sopii hyvin joukkoon.Hän on lemppari sen takia kun hän on niin tyynen rauhallinen ja passiviinen. Tuollaiset ominaisuudet itsekkin haluaisin. Hullu pokerinaama on. Sharingan rulez!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Brawler kirjoitti: Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Onhan sitä näytetty juu, mutta siinäkin minulla paloi hermo siihen kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiAkatsuki kuulee että Oro on hengiltä ja tapajja on Sasuke
ja Itachi kommentoi tasan ainoastaan että "...". Yes, thank you for you contribution, Mr Oh-so-dark-and-mysterious. Ja ei, en dissaa Itachia, olen vaan turhautunut sen kanssaXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Rinde kirjoitti:
Brawler kirjoitti: Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Onhan sitä näytetty juu, mutta siinäkin minulla paloi hermo siihen kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiAkatsuki kuulee että Oro on hengiltä ja tapajja on Sasuke
ja Itachi kommentoi tasan ainoastaan että "...". Yes, thank you for you contribution, Mr Oh-so-dark-and-mysterious. Ja ei, en dissaa Itachia, olen vaan turhautunut sen kanssaXD
juu ymmärrän. Ehkä hän oli vaan niin vaikuttunut/järkyttynyt ettei saanut sanaa suustaan xD. Muttah, itachihan ei ole naruton tyyppinen, eli se ei ikinä sanois: ''WHAT?? YOU MEAN DEAD????? OMG!''
Eli se kuuluu luonteeseen xD
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Brawler kirjoitti:juu ymmärrän. Ehkä hän oli vaan niin vaikuttunut/järkyttynyt ettei saanut sanaa suustaan xD. Muttah, itachihan ei ole naruton tyyppinen, eli se ei ikinä sanois: ''WHAT?? YOU MEAN DEAD????? OMG!''
Eli se kuuluu luonteeseen xD
Joo, totta, ehkä mä vaan epätoivosesti haluan sen reagoivan JOTENKIN Sasukeen ja sen elämää suurempaan melodramaattiseen yrittämiseen olla kova jätkäXD Se kai se mun ongelma on, en voi uskoa että Itachin koko isoveljeys olis ollu vaan act (no pun intended, har har har), jotain sen on PAKKO tuntea Sasukea kohtaan. Pakko.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Täydellisen analyyttinen sieluton kone = Itachi. Mitä nyt nähny niin oikeastaan aina ollu samanlainen.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Anrica »

8DDD tää on suunnilleen mun lempitöpö.

Elikäs siis, mä rakastan Itachia eniten koko sarjasta. Sillä on se ihanan tyyni ja rento asenne, mii loves it. *fanityttökiljuntaa* en oo koskaan ennen ihastunu pahiksiin mutta tää herra oli poikkeus. Ostin jopa Blipposta sen kangasjulisteen, nyt saan tuijotella sitä omalta seinältä. <3 Aivan ihana tapaus, kertakaikkiaan. Minen osaa perustella paremmin, mutta kuiteski.
Vastaa Viestiin