Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Itachi

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

ViestiKirjoittaja Nike » Ti Syys 12, 2006 17:47

En vain pysty pitämään Itachista. Käsittämätön tyyppi. Tai siis, onhan se kieltämättä aika cool ja sellainen.. mutta sellainen psykopaatti se ainakin minusta siltikin on. Täysin tunteeton. Ja ah, minä niin vihaan niitä silmäpusseja - kamalat. Voisi joku tosiaankin jo listiä sen Itachin.
Wow, listiminen kuulostaa ihan siltä kuin puhuisin jostain itikasta.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader

ViestiKirjoittaja toma » Ti Syys 12, 2006 20:37

Nike kirjoitti:En vain pysty pitämään Itachista. Käsittämätön tyyppi. Tai siis, onhan se kieltämättä aika cool ja sellainen.. mutta sellainen psykopaatti se ainakin minusta siltikin on. Täysin tunteeton. Ja ah, minä niin vihaan niitä silmäpusseja - kamalat.

Tässä olen samaa mieltä. Itachi on yksi ällöimpiä tyyppejä sarjassa. Koko sen olemus on jotenkin turhan ylimielinen ja liian itsevarma. Se turvautuu aina sharinganiin, kun on tiukempi paikka. Toki onhan se muutenkin hyvä taistelija. Ja ne silmäpussit on aivan kamalat. Se sais nukkuu enemmän, eikä vaan tehä aina kaikkee kamalaa.
Itachista ois saanu tehtyy paremmankin hahmon. Tai siis tolla tarkotan, että sille on annettu aika paljon luonnetta ja siitä on kerrottu suhteellisen paljon, mutta silti sitä ei sarjassa pahemmin näytetä... Ois ainesta tehä ainakin Orochimarun vertanen pahis. Tai no ei ehkä ihan, mutta melkein.
Kiltit lapset eivät pyydä mitään.
-Kiltit lapset eivät saa mitään
toma
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Ayumi-Chan » La Syys 30, 2006 17:19

Totta, Itachi thö semettäjää ei ole näkynyt vähään aikaan mangassa, surullista.. Ehdoton suosikkini kun on. Mahtava jätkä, vaikka aika typerästä syystä murhasi sukunsa (Paitsi Sasuken, jonka olisi myös voinnut tappaa..)
Mutta millainen Itachi nyt olisi jos ei ikinä olisi tappanut sukuaan ja liittynyt Akatsukiin?

-Sasuke varmaankin roikkuisi koko ajan veljensä hihassa.
-Kuka nyt semettäisi Kisamen? :roll:
-Entistä useampi fanittaisi häntä, koska ei ole aiheuttanu hertaiselle-jumaloidulle-Sasukelle mielipahaa.. :?
-Perheen isä olisi paaponut Itachi piloille.. =_='
-Blaa blaa blaa--

Erillaistahan se olisi. Tuskin minäkään silloin Itachin fani olisi, en tiedä.
Olen myös sitä mieltä että Itachi on koko bishiydessään Sasukea miljoona kertaa söpömpi. Repikää siitä!
Ayumi-Chan
Student
Student

ViestiKirjoittaja Siiwi » Su Loka 08, 2006 14:04

Itachi on kyl sarjan coolein tyyppi. Siihen voi sinänsä helposti tykästyä, kun se on vaan sellanen komistus ja Sasuken veli jne. 8)

Mut jotenki en vaan käsitä miks se haluaa koko ajan lisää voimaa. Sasukea ymmärtää, koska se haluu tappaa Itachin, mut mikä on Itachin tarkotus? Onks se vaan niin yksinkertasta että se haluaa olla vaan paras kaikista?

Jooh, paras pahis, vaikka en sinänsä ajattele niin. Oon päätelly että sen takia Itachi ei tappanut Sasukea, koska hän rakasti omaa veljeänsä (ainakin silloin). Ehkä sitä kaduttaa nyt aika himprutisti. Tunteeko pahikset sitten rakkautta? Hihi, eli Itachi ei ole minulle mikään maailman pahin pahis. :)
Siiwi
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Fusami » Ma Loka 16, 2006 15:45

Yksi omista suosikeistani myöskin. Ainakin tuolta pahis puolelta. Joskus kuitenkin tulee vihattua myös Itachia, koska Sasuke on myöskin yksi lempihahmoistani. -.-
Fusami

ViestiKirjoittaja NiksuZ » Pe Marras 24, 2006 07:29

en tykkää itachista koska se ei tee mitän kivaa ainoastaan juoksee karkuun
Viimeksi muokannut NiksuZ päivämäärä Pe Marras 24, 2006 08:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
NiksuZ
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Itchy-chan » Su Tammi 07, 2007 17:33

Itsekin pidän Itachista sen takia koska hän on rauhallinen/tyyni, ja eikä hän rupea Narutoksi (rääkyy kurkkusuorana)
Olen aina pitänyt Itachista noiden luonteen piirteiden takia. En pidä siitä jos on liian macho. Lisäksi hänen ulkonäkönsä.. Niin komea! *Fanityttö kiljuntaa*
Jokin siinä jäbässä kiinnostaa niin hitosti.
Viimeksi muokannut Itchy-chan päivämäärä La Touko 12, 2007 20:47, muokattu yhteensä 1 kerran
KuvaKuva
Itchy-chan
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Brawler » Pe Huhti 20, 2007 18:18

Kyllä se Itachi on niin kovaluu että... Varmasti yksi parhaista jätkistä Narutossa. Itseasiassa kuuluu top3:n. Niin mystinen, niin rauhallinen, mutta samalla niin julma ja inhottavan siisti että pyörryttää ;D. Tuollaiset luonteenpiirteet sopii sille täydellisesti. Ei mikään huomionkerääjä. Täydellinen Pahis. Ja vielä Akatsukissa.

Maininnan arvoinen asia on varmasti myös se, että hänen sharinganinsa on tosi cool. Varsinkin Mangekyo on aika vaikuttava. Eli ei mikään turha hahmo, varsinkin tulee Shippuudenissa enemmän esille, mikä on hyvä.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Brawler
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Disaster » Ti Touko 08, 2007 20:19

hyvä jätkä ollaan aika samanlaisia no ehkei sittenkään....
Disaster
Genin
Genin

Re: Itachi

ViestiKirjoittaja Rinde » To Touko 24, 2007 18:45

No taitojensa puolestahan Itachi on ihan omaa luokkaansa, saa poika plussaa minulta siitä, että käyttää taijutsuakin (ainakin potkii ihmisiä paljon. Melkein kuin Chuck Norris). Toisaalta kun oikeasti alkaa miettiä niin meille on lupailtu paljon enemmän Ita-chanilta kuin loppujen lopuksi on nähty, lähinnähän se oikeasti vaan juoksee karkuun. Genjutsuakin on hypetetty jotenkin paljon enemmän kuin jo nähty ansaitsisi.

Hahmona sitten. Tyhjä. Ei persoonaa, ei mitään. En inhoa enkä diggaa, se on vaan plah. Ihan cool noin niinku designin ja asenteen puolesta mutta eihän se koskaan edes puhu oikeen mitään,ja verrattuna muihin Akatsukilaisiin jotka ovat kaikki lievästi sanottuna aika räväköitä persoonia, Itachi on tyhjä. Odotan jotain motiivia, selitystä, Shisui-flashbackejä, jotain tiettekö, character developmentia.

Fanon!Itachi on sitten asia ihan erikseen mutta siihen en mene tässä...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita

ViestiKirjoittaja Brawler » To Touko 24, 2007 18:57

Rinde kirjoitti:No taitojensa puolestahan Itachi on ihan omaa luokkaansa, saa poika plussaa minulta siitä, että käyttää taijutsuakin (ainakin potkii ihmisiä paljon. Melkein kuin Chuck Norris). Toisaalta kun oikeasti alkaa miettiä niin meille on lupailtu paljon enemmän Ita-chanilta kuin loppujen lopuksi on nähty, lähinnähän se oikeasti vaan juoksee karkuun. Genjutsuakin on hypetetty jotenkin paljon enemmän kuin jo nähty ansaitsisi.

Hahmona sitten. Tyhjä. Ei persoonaa, ei mitään. En inhoa enkä diggaa, se on vaan plah. Ihan cool noin niinku designin ja asenteen puolesta mutta eihän se koskaan edes puhu oikeen mitään,ja verrattuna muihin Akatsukilaisiin jotka ovat kaikki lievästi sanottuna aika räväköitä persoonia, Itachi on tyhjä. Odotan jotain motiivia, selitystä, Shisui-flashbackejä, jotain tiettekö, character developmentia.

Fanon!Itachi on sitten asia ihan erikseen mutta siihen en mene tässä...

Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Niin, ja Itachihan on lempihahmoni kisamen ja muitten akatsukilaisten kanssa, mutta hän on kisamen kanssa paras. Ei kaikkien hahmojen tarvii olla semmosia äänekkäitä, räväköitä ja erilaisia. Yksi passiivinen sopii hyvin joukkoon.Hän on lemppari sen takia kun hän on niin tyynen rauhallinen ja passiviinen. Tuollaiset ominaisuudet itsekkin haluaisin. Hullu pokerinaama on. Sharingan rulez!
Kuva
Brawler
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Rinde » To Touko 24, 2007 19:00

Brawler kirjoitti: Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Onhan sitä näytetty juu, mutta siinäkin minulla paloi hermo siihen kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiAkatsuki kuulee että Oro on hengiltä ja tapajja on Sasuke
ja Itachi kommentoi tasan ainoastaan että "...". Yes, thank you for you contribution, Mr Oh-so-dark-and-mysterious. Ja ei, en dissaa Itachia, olen vaan turhautunut sen kanssaXD
Kuva

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita

ViestiKirjoittaja Brawler » To Touko 24, 2007 19:37

Rinde kirjoitti:
Brawler kirjoitti: Joo, no... Nyt lähiaikoina tuntuu kyllä että itachia tullaan mangassa näyttämään enemmän. Toivotaan että saadaan motiivit persooona ja kaikki selville siitä. Ainakin itse uskon että saadaan kyseisestä hahmosta enemmän tietoa.
Onhan sitä näytetty juu, mutta siinäkin minulla paloi hermo siihen kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiAkatsuki kuulee että Oro on hengiltä ja tapajja on Sasuke
ja Itachi kommentoi tasan ainoastaan että "...". Yes, thank you for you contribution, Mr Oh-so-dark-and-mysterious. Ja ei, en dissaa Itachia, olen vaan turhautunut sen kanssaXD

juu ymmärrän. Ehkä hän oli vaan niin vaikuttunut/järkyttynyt ettei saanut sanaa suustaan xD. Muttah, itachihan ei ole naruton tyyppinen, eli se ei ikinä sanois: ''WHAT?? YOU MEAN DEAD????? OMG!''
Eli se kuuluu luonteeseen xD
Kuva
Brawler
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Rinde » Pe Touko 25, 2007 00:05

Brawler kirjoitti:juu ymmärrän. Ehkä hän oli vaan niin vaikuttunut/järkyttynyt ettei saanut sanaa suustaan xD. Muttah, itachihan ei ole naruton tyyppinen, eli se ei ikinä sanois: ''WHAT?? YOU MEAN DEAD????? OMG!''
Eli se kuuluu luonteeseen xD
Joo, totta, ehkä mä vaan epätoivosesti haluan sen reagoivan JOTENKIN Sasukeen ja sen elämää suurempaan melodramaattiseen yrittämiseen olla kova jätkäXD Se kai se mun ongelma on, en voi uskoa että Itachin koko isoveljeys olis ollu vaan act (no pun intended, har har har), jotain sen on PAKKO tuntea Sasukea kohtaan. Pakko.
Kuva

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita

ViestiKirjoittaja Nazgael » Pe Touko 25, 2007 13:49

Täydellisen analyyttinen sieluton kone = Itachi. Mitä nyt nähny niin oikeastaan aina ollu samanlainen.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Nazgael
Genin
Genin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Naruto keskustelu