Kristityt on rasittavia

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Urahara Takumi kirjoitti:Pakko kuitenkin huomauttaa että Raamattu ansaitsee kunnioitusta, onhan se maailman parhaiten myynyt fantasiakirja. (*Elkää liekittäkö minua*)
Ja myös eniten käännetty.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Hienoa tämä homma, en ihan ehtinyt mukaan pätemään kun nyt ollaan jo tosiasiavitseissä menossa :( Prkl poissaoleva absenttirunkkariminä. Joo, kristityissä ei ole yleensä mitään vikaa, mutta suurinosa eri lahkoista sanan "kristityt" alla on aika rasittaaa sakkia. Ainakin suurinosa vanhoista ihmisistä, ei ainakaan täällä kulje toi uskovaisten vanhuus ja viisaus ihan käsikädessä. Aina tupataan sisään joka saatanan lehden kanssa vaikka tosiasiassa en niitä edes haluaisi. Kerran avasin oven pyyhepäälläni suihkunraikkaana ja ajattelin että "helvetti, tän ois parempi olla tärkeää", mutta ei naapurin vanhahko nainenhan se siellä vain halusi opettaa minua Jumalasta. Huomattuani tämän käsittämättömän turhauttavan asian siestessäni pyyhepäälläni ovani takana päätin selvittää syviä tuntojani tälle ihmiselle. Värikään saarnan jälkeen siitä kuinka paljon minua kiinnostaa lehdet ja mihin kaikkii paikkoihin he ne voisivat tunkea, mummo päätti lähteä oveltani peläten vielä koiraani kuin tautista mutisten jotain vääräuskoisista hölmöistä, saatananpalvojista ja siitä kuinka minulle ei ainakaa paikkaa taivaasta löydy vaikka uskoisin kuinka. :P Ja samaa on tullut jokaiselta surkian pikulahkon edustajalta aina välistä, yleensä ne suuttuvat ihan sikana kun pystyn väittelemään asioista (suurinosa vanhoja taparikollisia niistäkin) ja käskevät minun painua helvettiin. Miksi minusta tuntuu että joko keskustelutaitoni ovat todella ruosteessa tai sitten Jumalan valitut vaan eivät pidä minusta. :roll:
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Blue_Hill-san kirjoitti:
circol kirjoitti:Lainaanpa vähän Lappenia tähän, ''mun mielestä vähän sama ku kysyis todistaako teidän mielestä harry potter-sarja tylypahkan olemassa olon''.
Niin mistäs sitä tietää... Kyllä itse toivoin 10vuotiaana että kun täytän yksitoista ni tulee kutsu tylypahkaan*... ^_^ Kuka on Lappen? :o Kyllähän voitte sanoa että Harry Potter ja Kristinusko ovat yhtä "fiktiivisiä... Mutta kumpaan uskotaan siinä niin sanotussa aikuisten maailmassa enemmän? HP;seen vai Jumalaan ja Jeesukseen? :P

*mut enpä usko enään... pöh ihan tyhmää ku kukaan ei tullu hakeen... Olin ihan pettyny...:D:D:D
Mää uskon että Kisame mut viellä joku päivä hakee ja ottaa mut Akatsukiin.
Mä uskon että mulle tulee mutanttivoimia ja musta tulee supersankari.
Mä uskon että käyn koulun ja tulen aikuiseksi.

Ihminen uskoo siihen, mihin hän haluaa. jeesus oli sellainen että hän pelasti meidät kaikki kuolemalla, ja puolimaailmaa uskoo häneen.
Lohikäärmeitä oli kaikkien mannerten uskomuksissa, ja nyt niihin ei usko kukaan.
Vain siksi, koska ihmiset eivät halua.

kristinusko ja muut uskomukset ovat kaikki yhtä totta, yhtä valhetta.
Ihminen vain nyt uskoo niihin.

//sori, vähän offtopic ehkä?
Kuva
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Tonnikala kirjoitti:
Blue_Hill-san kirjoitti:
circol kirjoitti:Lainaanpa vähän Lappenia tähän, ''mun mielestä vähän sama ku kysyis todistaako teidän mielestä harry potter-sarja tylypahkan olemassa olon''.
Niin mistäs sitä tietää... Kyllä itse toivoin 10vuotiaana että kun täytän yksitoista ni tulee kutsu tylypahkaan*... ^_^ Kuka on Lappen? :o Kyllähän voitte sanoa että Harry Potter ja Kristinusko ovat yhtä "fiktiivisiä... Mutta kumpaan uskotaan siinä niin sanotussa aikuisten maailmassa enemmän? HP;seen vai Jumalaan ja Jeesukseen? :P

*mut enpä usko enään... pöh ihan tyhmää ku kukaan ei tullu hakeen... Olin ihan pettyny...:D:D:D
Mää uskon että Kisame mut viellä joku päivä hakee ja ottaa mut Akatsukiin.
Mä uskon että mulle tulee mutanttivoimia ja musta tulee supersankari.
Mä uskon että käyn koulun ja tulen aikuiseksi.

Ihminen uskoo siihen, mihin hän haluaa. jeesus oli sellainen että hän pelasti meidät kaikki kuolemalla, ja puolimaailmaa uskoo häneen.
Lohikäärmeitä oli kaikkien mannerten uskomuksissa, ja nyt niihin ei usko kukaan.
Vain siksi, koska ihmiset eivät halua.

kristinusko ja muut uskomukset ovat kaikki yhtä totta, yhtä valhetta.
Ihminen vain nyt uskoo niihin.

//sori, vähän offtopic ehkä?
En sanois että oli offtopic koska periaattessa tuo tarjoaa mukavvaa vertailukohtaa tähän asiaan silleen, mutta jos topicin tarkoitus olisi pelkästään mollata kristittyjä niin tää olis ihan tylsää :D
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Vastaa Viestiin