Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Tutustuminen naruto.fi:n boardilla

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

ViestiKirjoittaja Bitenshi » Ke Elo 09, 2006 23:04

Meeh... eipä ole kenenkään foorumilaisen kanssa erityisesti tullut ystävystyttyä... VIELÄ. :) Ei sillä että olisi minulla ollut sopeutumisnongelmiakaan, melko hyvin olen tänne joukkoon sujahtanut, mutta ei ole ketään oikein kaveriakaveria ylitse muiden föörymiläisten. ^^ Toki olen ihan livenä silloin Nekoconissa muutaman tavannut pannukakkumiitissä (xD), mutta ei siinä paljon ehditty tutustua. ^^'

Meseä minulla ei ole, njääh. >P En ole koskaan niihin suurta intohimoa tuntenut, mutta toki meikälle voi privaattia lähettää jos haluaa tuntea hiukan paremmin. 8)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin

ViestiKirjoittaja Aya-san » Su Elo 13, 2006 13:21

Tuota... MsUchiha kiinnostaisi lisätä meseen *vilkuttaa epäröivästi* xD

Onhan täällä tullu tutustuttua pariin ^^ Ja Kyuuka on jo valmiiksi on ollut kaveri.

Ave-chan: Kyuukan mesetuttu aluksi ollu ja sit miitattiin ja hyvin ollaan tultu juttuun ^^ Nähty on jonkin vertaa, harvakseltaan lähinnä :3

Minori: meseilty, nähty. Nyt vaikkakin asuu samalla paikkakunnalla niin ei oo tultu nähtyä ;;___;; Miitataan! < xD

JekkuDragon: Meseilty ja nähty kerran ^^ Harvakseltaan jutellaan.

Yayako: Aluksi paljon meseiltiin ja kerran nähtiin mangapäivil, mut se on sit alkanu jäämään jostain syystä.. ^^;

Kyuuka: On kaveri muutenkin

Jos unohdin jonkun, pyydän anteeksi ;D
Kuva
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin

Edellinen

Paluu Yleinen