nimet

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Mestren salaperänen nimi on mun lemppari. Tiiän vaan et se alkaa A:lla
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Jos suomalaiset ei olisi niin hemmetin tökköjä suustaan, niin lapseni olisivat nimeltään tyyliin Neith, Nephtys ja Ada (äännetään "eida", ei "aada"). (Huomaako joku teeman? xP) Eivät vaan oikein sovi suomalaiseen suuhun ja olisivat ehkä vähän liian erikoisia.

Realistisempia vaihtoehtoja ovat Joa ja Vivi (lyhyellä ii'llä). Pojasta tulisi - saatuneesta syystä - Van, joka muuten lausutaan niin kuin se kirjoitetaan, eikä niin kuin "pakettiauto". Jos ei Van, niin sitten Yan. (*gasp!* Taas teema!)
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Offoff// Väestörekisterin mukaan Suomesta löytyy yksi Sasuke,2 Nejiä,monta Sakuraa,4 Gaita joista 3 on naisia x'DD ..mutta mietin mitä se nainen jonka nimi on Gandalf mahtaa tuumia vanhemmistaan xD
Aajuu, Rock Leen faneja ilahduttanee että suomessa on 370 Leetä ;D

Muttah. Pidän melkeinpä kaikista nimistä jotka eivät ole omiani xp Mutta sellaisista ei-niin-perinteisistä nimistä tykkään eniten, esmes Christa on nätti nimi. Poikien nimistä en osaa sanoa, kaikki kelpaa.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Koska en ajatellut harrastaa lisääntymistä, ei tulevien penikoidenkaan nimiä ole tullut mietittyä. Mutta totta kai aina jostain pomppaa mielenkiintoisia nimiä.

Yksi on tytön nimi Saura. Nerokas nimi! Tulee mieleen yhdistelmä sanoista dinosaur ja era. Täydellistä, sanon minä. Ja lisäksi Louhi. Mystinen pohjan akka. Lohikäärme. Louhia kiveä. Se on sopiva, suunmittainen nimi, sopisi vaikka seuraavaksi narttukissan nimeksi, Aino ja Väinämöinen kun ovat jo käytössä.

Jäpiköiden nimistä on joskus tullut mieleen, että olisipa suuruudenhullua antaa kaikille poikapenikoilleen nimet tyyliin Arvo, Taisto ja Urho.
Kuva
Avatar
puar
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 572
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 09:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puar »

Juuh onhan noita nimiä joskus tullut mietittyä ja muutama aivan lemppari on tullut...

Poikien nimiä olen enemmän miettiny kuin tyttöjen...

Lemppari poikien nimiä ovat: Eero, Eetu, Arttu ja Ville, aika perus nimiä....
Tyttöjen nimistä taas jotkut: Noora, Emilia ja Nelli ovat suosikkeja...
('o')
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

T:llä alkavat nimet on kivoja. Pidän niistä kamalasti. Poikien nimistä pidän erityisesti näistä: Tomi, Tom, Timi, Tim, Topi, Mika, Eero, Esa ja japanilaisista Tetsuo (yllätys, yllätys), Tetsu, Mugetsu ja Mugen ovat hienoja. Tyttöjen nimistä Miina, Tuuli ja Miia. Suomalaiset nimet ovat kökköjä. Englantilaiset nimet ovat äärettömän hienoja. Pidän kamalan monista, mutta niitä on liian pitkä lista luetaltiviksi. Mainittakoon tähän ainakin Ed ja Thomas.
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

toi nainen nimeltä gandalf on kyllä paras... :D

emt.. mun mielest poikien nimis ei oo hirveesti mitää erikoisii mist tykkään... tulee vaa kavereitten nimii mieleen.. nii tytöistkin tosin.. no iha sama :D kivoi nimiii: ida, nea, netta, ada, niina on iha ok.. ei ny tuu enempää mielee..
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Itse en kyllä pidä suomalaisista nimistä yhtään. Japanilaiset nimet ovat minusta kivoja ^.^ Niillä on yleensä joku tarkoituskin, tosin kuin minun tietääkseni Sanni tai mikään muu vastaava ei ole mikään sana. Mutta Yuki tarkoittaa lunta ja jne.
Onhan Suomessa muutama nimi jotka jtn tarkoittaa, mutta suurimmaksi osiksi ei.

Eli en nyt noista lempinimistäni sitten tiedä... ;P Ainakaan suomalaisista.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Minä tykkään enkelinimistä - Rafael, Gabriel, Mikael, Raakel...<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Raziel ._.</span> Että jos joskus hankin lapsia, niin nuo ovat nimilistan huipulla.
Sitten pidän myös Vincent-nimestä kamalasti, se on erilainen mutta kävisi silti suomalaiseen suuhun, kun se on melkein kuin Vinsentti. :)
Tytölle nimi Saga olisi minusta kaunis.

Muita en nyt juuri keksi.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-frostious+Mar 29 2005, 12:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Mar 29 2005, 12:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minä tykkään enkelinimistä - Rafael, Gabriel, Mikael, Raakel... [/quote]
Minä myös!!! Gabriel ja Johannes ovat aevan ehania nimiä.. :rolleyes:
Naisilla Lilja ja Keira, vaikka kukaan ei tiedäkään nimeä Keira.. Mutta se vain on niin ehana. Samoin on Kaarna.. :P
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Mä oisin halunnu etunimekseni Johannan, mutta se onki sitte mun toinen nimi...
ja mun etunimi on Niina....josta en itse tietenkään tykkää mutta sehän on ihan normaalia... :lol:
Mä tykkään Jenna, Jenni ja Riikka niemsta tytöille ja Janne, Jami ja Jari nimestä pojille...tykkään nääs J kirjaimesta... :lol:
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

En oikein osaa sanoa pelkistä etunimistä, mutta tykkään kamalasti jos ensimmäinen-, toinen- (ja kolmas-) nimi sointuvat kivasti yhteen, tai ne tarkoittavat jotain. Esim. erään kaverini nimi on Sini Pilvi. Aivan ihana. ^_^ ( hän itse ei tykkää siitä yhtään, en tiedä miksi. )
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

<!--QuoteBegin-Arska+Mar 28 2005, 18:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Mar 28 2005, 18:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Aajuu, Rock Leen faneja ilahduttanee että suomessa on 370 Leetä ;D[/quote]
Ahihi~ <3 Kuinka moni niistä on poikia? ;3
.. kun eikös se ole sekä tytön että pojan nimi.

No mut asiaan: en yleisesti ottaen pidä suomalaisista nimistä. Paitsi jos ne kuulostavat jollain tavalla japanilaisilta. En osaa nyt sanoa mitään esimerkkejä.
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

<!--QuoteBegin-frostious+Mar 29 2005, 13:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Mar 29 2005, 13:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Raziel ._.</span> [/quote]
Olisin MEGA-onnellinen jos nimeni ois Raziel eikä Atte.
Atte on tylsä nimi. <_<
LAZERATTACK PEWPEW!
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Mar 29 2005, 13:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Mar 29 2005, 13:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-frostious+Mar 29 2005, 12:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Mar 29 2005, 12:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minä tykkään enkelinimistä - Rafael, Gabriel, Mikael, Raakel... [/quote]
Minä myös!!! Gabriel ja Johannes ovat aevan ehania nimiä.. :rolleyes:
Naisilla Lilja ja Keira, vaikka kukaan ei tiedäkään nimeä Keira.. Mutta se vain on niin ehana. Samoin on Kaarna.. :P [/quote]
mun toine nimi o johannes. en pidä :/
Vastaa Viestiin