Koulujuttuja

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

poistakkaa.
Viimeksi muokannut Aya-san, To Syys 15, 2005 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Hmmh. Toista vuotta olen nyt lukiossa, ja ihan samanlaista kakkaa tämä on kuin ykköselläkin. :/ Tosin sillä erolla, että kun minulla oli eka vuonna 32 kurssia ja kävin yhden kurssin kesälukiossa niin minulla on nyt tänä vuonna käytävänä 28 kurssia \o/ Nyt tässä jaksossa minulla on kokonaista neljä kurssia, joista 2 on kuvista ^^ On ihanaa olla kuvisluokalla. Ja kolmannessa jaksossa alkaa vanhojen tanssi-kurssi <3 Odotan sitä innolla. Pääsen tanssimaan Ossin kanssa, vaikkei hän lukiossa olekaan. Meidän lukiossa kun tuppaa olemaan niin vähän poikia, että on pelkästään hyvä jos saa vanhojen tanssiparin jostain muualta. Ja vielä hehkutettavaa, minulla tulee olemaan tänä vuonna 4 kurssia historiaa ^^ Rakastan historiaa maailman eniten.

Möyh. Huono puoli on ainakin se, että inhoan meidän koulurakennusta. Se on periaatteessa vain yksi iso huone, joissa on reunoilla luokat kerroksissa 1-4. Ei siis missään rauhallisia käytäviä, missä voisi yksin istuskella ilman hullua hälinää ympärillä.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Yöh... Koeviikko alko tänään enkun kokeella ja oli suoraan sanottuna ihan naurettavan helppo. Sitte oli bilsan valmistava tunti ja se oli ihan ok. Mutta sitten... sitten oli koeviikkoliikuntaa X__x Hyvä jumala, mä juoksin mun elämäni ensimmäisen Cooperin! Mua oksettaa... Mä en oo ikinä tuntenu samanlaista kipua, ku mitä sen juoksemisen aikana tuli.. Ei saakeli, lopussa piti suurinpiirtein nilkuttaa ilmoittautumaan opettajalle. Ja nyt mulle yhtäkkiä tuli flunssaki TT__TT Saakelin Cooper, en halua juosta sitä enää ikinä! >__<
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Liikunnan tunnilla meillä ei ollut rakasta Ülle:ä, joten meillä oli joku ihme tanssinopettajamme. Hetkutimme sitten lanteitamme ritni spiörsin tahtiin. Tavallaan ihan kivaa, mutta se musiikki >__>

Meillä oli koe uskonnon tunnilla kirkkovuodesta, minä säädin ihan mahtavasti, koko homma meni ihan mäkeen ><;;
Ja samalla tunnilla mun mahtavia mölaytyksiä.
Opettaja: "Mitä Niilissä kasvaa?"
Minä: "Lapsia!" (Oli kyllä tarkoitus kuiskata se kaverille vitsinä, mutta valitettavasti ope kuuli sen ._.;;

Opettaja: "Missä aineessa käsitellää maailman alkuräjähdystä?"
Minä: "Historiassa!!"

Enkun tunnilla meillä oli joku ihan ihme sijainen, varmasti kolmekymmentä metriä pitkä. Se puhu tosi hyvin englantia, ja päästi meijät aikasin kotiin ^^

Kurkkunen: Meijän varsinainen enkunope on ihan samanlainen, maanantaiaamuna haisee ihan vanhalle viinalle ja partavedelle. Seiskalla oli hirvee totutteleminen siihen lemuun, mutta nykysin sitä ei enää edes huomaakkaan O.o;;

EDIT: Ainiin, unohdin täysin, että uskonnontunnilla "Jeesuksen ylösnouseminen" vääntäytyi suussani "Jelouksen ylösnousemus". Itsekkään en ymmärrä mistä toi tuli, änkytin vaan ihan oudosti xD
Viimeksi muokannut jenske, To Syys 15, 2005 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Enkun opettaja niin rakastaa minua :''DDDD en ollut tehnyt läksyjä ja tämä herppas:
Minä:''Kannattais kirjottaa ne läksyt siihe taululle ni joku ehkä tekiski niitä''
Harppu:''Janna sitten kirjottaa seuraavan kahden vuoden aikana joka tunnin päätteeksi läksyt taululle!''

Ja matikan open sijainen rakastaa 8D;tä xD luokkaani :D oikea opettaja, semmonen Gyntherin näköinen Markku jolla on upeat viikset ja näyttää siltä ku käyttäis nuuskaa, oli jossain poissa (me pääteltiin et jossain ojassa sammuneena viettämässä 50 vuotis synttäreitään x>) ja tämä sijainen opetti meille ja joillekin seiskoille matikkaa samaan aikaan. Se kävi pari kertaa kattomas meitä siellä luokas et tehään tehtäviä(jotka kopion kaverilta ku se oli tehny ne aiemmin >8DDD) ja heti kun se lähti niin piirrettiin taulu täyteen kaikkea mukavaa, kuvia matikan opesta kossupullon kanssa xD ja kirjoteltii sinne kaikkea kivaa(Minä kirjoitin vaan Sasuke, hide, Miyavi x>) ja kun sijainen tulee tarkistamaan niin piirtoheitin oven edessä ja tämä huutaa: ''Olkaa hyvät jotka ovat sotkeneet taulun ja pyyhkikää se tai jäätte keskiviikkona istumaan!'' Eikä kukaan tietenkään sitä mennyt pyyhkimään xDDDD lopulta kumminki meidän luokan perverssi/idiootti/paska meni sen pyyhkimään :''DDD

Ja kyllä se oikea matikan opettajakin meitä rakastaa, joka tunti heittää vähintään kaks tyyppiä pihalle ja kerran laitto kolme tyttöä varastoon ja ne rupes siel haukkuun sitä nii kovaan ääneen et kuulu luokkaan asti x'DDDDD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Zibe kirjoitti:
grape kirjoitti:Pitäis tuota saada vähän niinku jotain kysyttyä wanhojentanssipariksi -_-
Joko teillä tämmösie mietitään? Meillä vasta tytöt on alkanu vaahtoomaan niistä, mutta tosi harvalla on varmaan paria vielä. Tanssithan on vasta neljännessä jaksossa, eli helmikuussa. Sitten ehkä ens vuoden puolella voisi jo uhrata hieman aikaa asialle.
Oi kyllä mietitään. Alkaa olla jo itse asiassa kiirus jos haluaa saada mieleisensä parin. Kysäisin eilen erästä ihmistä, mutta hän oli jo varattu =P Jotkut nopeimmat varasivat parinsa jo viime kevään puolella. Sopivan parin löytäminen on niin vaikeaa...olen nyt siis taas aivan tyhjän päällä. Ainut vaihtoehtoni katosi savuna ilmaan...graah. Ehkä lähden metsästämään paria kadulta.
-__-
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

luojan kiitos ei tarttee enää vanhojentansseja kitua

minulla on jokin pakkomielle pelata aina pleikkaa koulussa.

kerran ope kysyi minulta et minne menen ja minä töksäytin et, 'ööh, pelejä katsomaan'

ope vaan sanoi siihen 'no mee sitten katsomaan'

ja pelasin tekkeniä pari tuntia.

pitäis varmaan valokuvata se pelihuone. eihän kukaan usko mun höpinöitä täällä.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Koulu, koulu, koulu. <__<

Yhdeksännellä luokalla minä olen, ja vuosi vuodelta koulu maistuu yhtä vain huonommalta... Ne äidinkielen, espanjan, ja matikan kaksoistunnit! Saa olla tyytyväinen kun selviää ulos niin, että ei ole lopen uupunut tai muuten vain väsynyt :) Mwäh mwäh. No jos nyt pari opettajaa kuvailen :D

Keitaanniemi eli Keitis: Tästä on aivan pakko kertoa ^3^ Tämä huvittava vanha pappa on uskollinen kemian ja fysiikan opettaja, jonka hengitys *köhköh* haisee niin pahalle, että ei voi olla pitämättä nenästään kiinni kun hän kumartuu viereen :D Tästä opettajasta väännämme myös kaikenlaisia hullunkurisia inside-vitsejä, joita en voi kirjoittaa tähän koska ne tosiaankin kuullostaisivat täysin vammaisilta... Heh ^3^

Kouki a.k.a Koukero: Tämä hilpeä luokanvalvojamme ja äidinkielenopettajamme on pelastus koulussa. Ikinä hän ei suutu, tai valita meille jos läksyt on tekemättä, ja joustaa aina joka tapauksessa :D sitten hän järjestää kaiken maailman teatteriesityksiä, näytelmiä, elokuvia, ja menemme niitä iltaisin katselemaan ja saamme siten ne kamalat äidinkielentunnit vapaiksi ^__^ Tosin ainekirjoituksia saamme raapustaa vähän liiankin usein >__>

Maria Dean. aka Mara Deano Italiano: Tämä kauhistuttava parikymmpinen englanninopettaja, joka on kotoisin amerikasta on varmaan pahin riesa koulussamme *evil stare* Suuttuu aina minulle kun korjailen kavereita, kun lausuvat väärin englantia (minulla englanti 10 :D:D) ... siis ihan leikkimielisesti heitän kaverille "pölö" tai jotain vastaavaa, saan murhaavan katseen tai sitten heitetään pahimillaan ulos luokasta~ ja PÖH xD Ja luonnollisesti muut saavat mekastaa tunnilla miten huvittaa, mutta kun minä hiiskun sanankin niin heti valittamassa siinä... Mutta tuleehan tämä toisaalta aiheestakin, sillä tulee pientä kuittia hänen suuntaan välillä heitettyä~ :D

Kiuru Tolvanen a.k.a Leivonen: Tämä huvittava, vähän vajaa historianopettajamme on myös yksi piriste koulussamme. Hänellä ihan oikeasti on jokin ruuvi löysällä pääkopassa :D Hän huutaa, hihittää, vonkuu, ja mekastaa ties mitä =D Ja lausuu säälittävän huonosti englantia xD Hän saa koko luokan nauramaan kaamealla hihityksellään, kun sen oikein alottaa... minuutin hihitettyä hän hiljenee ja supisee ja mutisee "anteeksi, mä saan välillä tällasia kohtauksia... hihii"

Pirkko Seppälä a.k.a PSE: Tämä biologianopettajamme on hyvin neutraali olemukseltaan... Hän ei ole ikinä mihinkään tyytyväinen, mutta ei myöskään pettynyt mihinkään. Jutut pysyvät asiallisina ja hyvin opettavaisina, jos vain jaksaa seurata tunnilla...

Vääh. Ruoka koulussamme on paikoin hyvää ja paikoin yhtä... melkein oksettavan kamalaa mössöä :D Varsinainen kouluruokala on juuri remontissa ja syömme tilapäisesti aamunavaussalissa (vai mikä onkaan) ja ruoka tulee jostain toisesta koulusta... Mutta yksinkertaisuudessaan oikein mukava koulu... =)
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Koulu = Ei kiinnosta minua

Vika vuos ois nytten kauppista menossa, mut ei millää jaksais istuu siel tunneil.. tässä jaksossa olen ollut koulussa vain 13 tuntia :?
Huomenna opon kaa juttelee, että mitä tehdään.. viime kerralla se sanoi, että ei hätää kuhan skarppaat.. saa nyt nähä mitä siitä koulun käynnistä tulee..

Tiedän että on tyhmää lintsata tässä vaiheessa koulutusta, mutta kun ei kiinnosta, niin ei vaan kiinnosta..
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Saatiin seuraavan jakson lukkarit. Maanantaisin niinkin pitkä päivä ku yhestätoista kahteen :lol:
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

kyuuka kirjoitti:Saatiin seuraavan jakson lukkarit. Maanantaisin niinkin pitkä päivä ku yhestätoista kahteen :lol:
Joo meillä suurinpiirtein yhtä lyhyt päivä torstaina. 4 tuntia koulua..
Kuva
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Pari viikkoa vasta ollu koulua ja jo väsyttää niin perkeleesti. Maanantaisin ja tiistaisin pitäisi nousta seitsemältä, että ehtii kouluun ja jne. Kumpinakin päivinä 8 tuntia tuhtia sontaa. Onneksi sen jälkeen rauhottuu mukavasti. Tulee 6-4 tuntisia päiviä.

Enkä oikein jaksaisi vaivautua lukemaan mitään biologian kappaleita, kun on parempaakin tekemistä. Piirtäminen on kivaa, mutta aina "koulun virallinen piirtäjä" osaa vääntää siitä niin kovaa shittiä.

Meidän luokka on myös mitä luultavimmin vilkkain koko koulusta, joten tuntien alkuun saa usein kuunnella 15min saarnaa. Muutama ruotsintunti mennyt ja opettaja syyttää meitä hänen elämänsä pilaamisesta. Jessus.

Seitsemäsluokkalaisen elämä on kovaa ;_;
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tulin koulusta puoltoista tuntia sitten... Kylläpä tämä koeviikko on oikeesti kiva systeemi, mullaki o f-koodi tyhjä ni ei tarvi mennä huomenna kouluun ollenkaan... *__* No okei, bändiharkat ja drama guild, muttei mitään ärsyttävää koetta :D Tai siis, ei ne kokeet oo ärsyttäviä ^^ Tänään oli hissan koe ja se oli aika helppo, vain yks essee ja kolme pikkukysymystä. Yay.

Mutta voi ziisus mulla meni eilinen matikankoe päin tulppaanipeltoa... Mulla oli matikka yläasteella kymppi, mutta nyt... X__x Taitaa laskea parilla, älä suutu, äiti! Sitte ku o vielä se saksankieline matikka ni jes... Kaverilla oli suomenkielinen pitkä matikka, ja sano, että sen koe oli ollu _paljon_ helpompi.

...

Epiääää... TT___TT
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

Ave-chan kirjoitti: Mutta voi ziisus mulla meni eilinen matikankoe päin tulppaanipeltoa... Mulla oli matikka yläasteella kymppi, mutta nyt... X__x Taitaa laskea parilla, älä suutu, äiti! Sitte ku o vielä se saksankieline matikka ni jes... Kaverilla oli suomenkielinen pitkä matikka, ja sano, että sen koe oli ollu _paljon_ helpompi.
haa. meillä alko kans eilen koeviikko ja mulla alko eilen pitkän matikan kokeella. tein kokeen tosi nopeesti, ja luulin että se meni hyvin. no joo, kokeen loputtua sitten luokan priimus alko selittään miten tehtävät olis kuulunu mennä :D sitten kyllä ketutti, tajusin että yli puolet olin tehnyt väärin. hyvä minä. mutta mikä toi saksankielinen matikka on? :O siis onko se jotenkin saksalukijoille vai mitä.. ?

tänään oli äikän referaatti, ja pääsin 10.30 koulusta :D kyllä nää koeviikot taitaa ihan mukavia olla ;) (vielä)
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Nääh nääh. On venäjän tunti, ja minä vaan roikun naruto.fi:n foorumilla. Juu on julmaa, mutten jaksa tehä mitään järkevääkään >__>;;

Ens viikolla kolme koetta, tietysti kaksi niistä on kielten kokeita joten.. Ne eivät voi mennä mitenkään kovin ihmeellisesti. Mut hei jee.. Ens tunti matikkaa :D Miä _rakastan_ matikkaa.. Rakastan niitä yhtälöitten säätämistä ym ym.. Matikassa on tarkat säännöt, eikä poikkeuksia ole. Kielissä on se ongelma että; *opetettu asia* ja sitten poikkeukset *kolmekymmentäviisi miljoonaa poikkeusta* -__-;;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin