Koulujuttuja

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Joku pitää matikasta? No hui. Minä kun enemmän välitän historiasta, kuviksesta ja kielistä.

Oli suht pitkä päivä, tuntui väsyttävältä. Ja kun eilen vielä tulin tae kwon do-treeneistä vähän ennen klo 22, piti nopeasti syödä, suihkuun ja nukkumaan, mutta... Jäin jumittamaan ja juttelemaan kaverin kanssa MSN:ssä. Pirullista. Aamulla olin hieman vätys. Yleensä en edes saa unta, kun tae kwon do-treeneistä tulen.

Kuvista. Koitan keksiä Lahden vaakunaa. Piirtelin typeriä. Kaverini tonki laatikkoani, aloin karjahdella (siis en siis "moon helen raivoissani, nyt prkl se tänne, lähtee koht muute pää!!111+", se on vain tapani), että "ei, Hanna, älä, anna takas!", ja Hanna se vaan pelleili, "mä en anna sulle näitä". Sitten kävi niin mestarillisesti, että onnistuin kaatamaan siinä huitoessani kumoon vesikupin, ja farkutkin hieman kastuivat. Samassa ope tuli sisään ja kysyi "mitä täällä riehutaan?". Antoi hyvän kuvan minusta. Tunsin itseni supertyperäksi, vesikupin, karjumiseni ja riehumiseni takia.

Kaksoistunti matikkaa. Se on selviytymistä. Polynomeja. Okei, tajuan kyllä asioita, mutta jotkut menevät ihan ohi, esim. "Laske polynomin P (x, y)= 3x+2 arvo, kun x=2 ja 3= -3 eli P(2, -3)". Iloista. Onneksi maikka on kiva ja rento, selittää hyvin asiat läpi. Minä vaan en jälkeenpäin koskaan kysy mitään, ja niin jää taaskin yksi asia pimentoon. Matikka ei ole juttuni.

Kielistudiossa meni kieli solmuun, enkä osannut sanoa kunnolla englanniksi sössimättä edes kello yhdestätoista kahteentoista. Jäin jumimaan hetkeksi, ennen kuin sain sanottua senkin. Kun poistuttiin luokasta, sössin sanomisissani. Piti sanoa, että "bye bye, have a nice weekend" maikalle, mutta siitä tulikin jotain varsin merkillistä.

Noh. Ei se nyt niin kamala koulupäivä ollut, jos joku niin asian käsitti. Olihan siinä plussansa ja miinuksensa.
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Kuinkas moni tänään oli ruotsin yo-kuuntelussa?

"insert ruma sana":taa todellakin tuo kuuntelu. Avoimista ei varmaan tule edes puolia pisteitä.
No joo, kirjotuksethan ne vaan on.... :\
KuvaKuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Heh ^^ meitsi pisti koulun limukoneeseen 2e ja sain takas 2e 60snt ja kokiksen 8D Koulu's limekoneet rocks! o/ xD

Tänää oli suht koht helppo päivä.. Eka tunti oli piirtelyä vihkoon (kirjaimellisesti) Sitte syömään. Tokalla tunnilla istuttii ½tuntia luokanperällä ja pelattii korttia. kolmannella tunnilla oli 2h futista. (mun lemppari ^^) Ja kaks vikaa tuntia oli tietokoneella leikkimistä ja leegoilla rakentelua 8D

Miks joka päivä ei voi olla tollanen!?!? xDD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

viime perjantaina oli koulua ihanasti 15-20.30
jouduttiin pitää koulun henkilökunnalla virkistäytymis tilaisuus
no ei se mitää mukava oli kattoo opettajien örveltämistä
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Meillä oli kyllä ihan katastrofi päivä. Jenni & Jenni säätöä..

Köksän tunnilla oli Länkkärin sijaisena Koskenranta, ja hommat ei oikeen sujuneet. Meidän ryhmän piti tehdä omenapiirakka, ja pojat ei auttanu melkein ollenkaan. Minä ja Jenni saimme siis tehdä piirakan melkein kahdestaan. Ja kokoajan kaikki tölläs mitä me tehtiin ja oli neuvomassa kuinka se oikeasti pitäisi tehä =__= *minävihaantiiaakoskahänonniintäydellinen* Omenapiirakkaanhan tarvittiin tottakai omenoita. Noh, minä sitten hiillostin Samia ja Tomia (meidän ryhmäläisiä) kuorimaan ja _viipaloimaan_ omenan. Noh, pojat sitten tuovat meille sen omenan.. SILPUTTUNA.. Vielä oikein erikokoisiksi jne jne... Sitten Tomi vielä kailottaa oikein suureen ääneen; "Minä en todellakaan syö tuota _meidän_ tekemää piirakkaa" Joo tosi paljon tekikin sitä piirakkaa =__=

Ja tämän samaisen Tomin fyssan vihon kannessa on niitä Narutopantojen symboleja.. *kuolee* Ei tarkoita, että en haluaisi, että ihmisistä tulee Narutofaneja, mutta miksi juuri Tomi. ARGH!

Toisaalta koulupäivä oli ihan kiva, mutta minen tiedä, uskallettaisko me Lauran kanssa mennä tutustumaan herra Sakuraan.. Laura on nimittäin kuullut, että herra Sakura olisi saatananpalvoja. (nimi muuten tulee siitä, että näimme kyseisen tyypin kirsikankukkaconissa...) Jos tyyppi tulee mangapäiville, minä menen sanomaan sille moi.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Tästä miun puhetyylistäni kukaan ei saa selvää, paitsi minä ja minun tietokoneeni!>xD Okei, voin olla aika lapsellinen, mutta minä olen 13-vuotias lellitetty kakara.=_=;


Menin kouluun about 7:30 (aina ajoissa!) Heti ensmmäinen tunti oli tietenkin ruottii ja sen jälkeen enkuu.>.< Ruotisista tajusin just ja just. Mutta englannin tunnillla olin aivan surkea, vaikka enkun numero on 8 :D Taitaa numero laskee tänä vuonna...

Seuraavaksi. Uskontoa. Mikä ihana yllätys! Uskonnon ope oli joku Seppo Myllykoski tai joku semmonen hippixD Ei nyt ihan hippi, mutta se pitää itseään hippinä. Sain vihdoin uskonnon kirjan ja vihon >__> Halusin äkkiä siitä luokasta ja opettajasta nopeasti pois! Vaikka ope olikin koulun kivoin ja hauskin, mutta se tuntui hirveeltä istua jonkun läskin pojan vieressäX__x Ja luokka on muuten 7äeffä. Eli, F

Ja sitten syömään lihapuullaa ja kuivaa perunaa.

Matikka oli ruokailun jälkeen. Jippii...>,< Ope oli todella hyvä selittelemään laskuja, mutta kun on koe ja sitten tietenkin ei saa luntata. Niin anyweis, meijän ope ei huomaa sellasii, vaikka minä menisin katsomaan vastauksia kaveriltani, joka on toisessa päässä luokkaa. Kumma opeO.o Eikä se sano mitään. Ja sillä on aina samat vaatteet. Aina!

Ja kaksi viimeistä tuntia oli bilsaa. Meijän piti mennä luokan kanssa ÄYHÖNJÄRVELLE, katsomaan kasveja. Noh, puolet luokastani meni jo, meidän piti mennä toisella tunnilla, mutta he menivät ensimmäisellä bilsan tunnilla :D
Luokkaan jäi vain minä, Krisse, Roosa, Linda, Johanna ja JennaXD Saimme katsoa eläimiä koeputkesta! ^^ Wau! ^^;; Sitten ope yritti soittaa jollekulle, joka oli siellä Äyhönjärvellä...Ei saanut kiinni.:D *nauraa vieläkin. Sokerihumalassa??*
Pääsimme kaksi tuntia enemmin kotiin ja ne jotka menivät sinne ÄYHÖLLE...Heitetään Läksy Parkkiin!! :twisted:

Siinä se maanantai päivä olikin^.^ Kiitos ei, en halua, että tätä "koulupäiväkirjaani" kommentoitaan!! Ehkä seuraavalla kerralla:)
Kuva
Tenshi-Hikari

Viesti Kirjoittaja Tenshi-Hikari »

Ho. Mitäs tänään tapahtu koulussa? Mä irvailin parille tietotekniikkatumpelolle ("Hei siis ope, mistä mä saan sen laskimen esiin täs koneessa?"), kävin valaisevan keskustelun kavereideni kanssa paino-ongelmista, söin levyllisen suklaata ja join kokista.

Jesh, olen aktiivinen hampaidenmädättäjä. :F

Tunnit? Mitkä tunnit? Mä piirtelin pitkin äikän, hissan ja matskun tunteja... Meh, lukion koeviikko tulee tappamaan miut.... >_>
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Oo oo oo! Torstaina alkaa ensimmäinen koeviikko lukiossa! Jännittää vähäsen... :3 Neljästä aineesta kokeet, ja lukemisen aloitin eilen. Tii hii, koeviikko. Jänskää.

Hmm. Tänään oli kivaa matikantunnilla. Heti tunnin alussa opettaja kirjottaa taululle kissankorkusin kirjaimin "KEINE PANIK". :D Me ehittiin käydä kaikki kurssin asiat jo nyt, elikkä valmistavalle tunnille ei tarvi mennä maanantaina, ja tämähän käy taas loistavasti, koska sunnuntaina on *tadaa* Mangapäivä!

Ja ja ja... Emmä tiä, tänään oli ihan kiva päivä koulussa. Eilen taas ei ollu, ku mulle tuli opon tunnilla ihan kauheen kova päänsärky, että tekstin rivit hyppi silmissä ja vasemman käden sormista lähti tunto. O_O Mä purin mun vasemman käden sormia lujaa, mutta se ei tuntunu mitenkään. Säikähin sanonko kuinka paljo...

Ja mä pääsin Euromitta-kisan alkukarsinnoista läpi, yaaay ^^
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

tulossa rento viikkon loppupuoli.
huomenna on kyl pitkä päivä sellaset 7 tuntii + koulukuvaus :wink:
torstaina syysmarkkinat joihin emme luokan kanssa osallistu; kouluun kello 12.30
ja kotiin 16.30.
katsomme leffoja, pelaamme biljardia ja salibandyä, syömme namia sun muuta :D
eli pietämme hauskaa oikein kunnolla :D
sitten perjantaina sellaset 4 tuntii niinku tavallisesti ja illalla pietetää hauskaa oikei kunnolla ! :wink:
tulee mahtavaa kun kaikki kamut samassa sössössä XD
Viimeksi muokannut Yasha, La Syys 17, 2005 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Pitäis tuota saada vähän niinku jotain kysyttyä wanhojentanssipariksi -_- jostain syystä olen ollut kovin saamaton tämän asian suhteen ja ajattelen koko ajan, että "huomenna kysyn varmasti!" ja näinhän se sitten aina kätevästi siirtyy. Mutta huomenna! ihan totta. (en usko itsekään -__-)
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Pelattiin koko päivä kaverin kanssa Go:ta, äsh se sai voitot 3-1 >.<

Yhteen peliin olin tyytyväinen, ku voitin ladderin ja sain sit Hawk's Eye:n, ei kamulla ollu mahollisuutta :P
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

grape kirjoitti:Pitäis tuota saada vähän niinku jotain kysyttyä wanhojentanssipariksi -_-
Joko teillä tämmösie mietitään? Meillä vasta tytöt on alkanu vaahtoomaan niistä, mutta tosi harvalla on varmaan paria vielä. Tanssithan on vasta neljännessä jaksossa, eli helmikuussa. Sitten ehkä ens vuoden puolella voisi jo uhrata hieman aikaa asialle.
**Kuva poistettu**
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Zibe kirjoitti:Sitten ehkä ens vuoden puolella voisi jo uhrata hieman aikaa asialle.
Meillä vanhojentansseja alettiin harjoitella paria kolmea kuukautta ennen tapahtumaa, eli jo joulukuussa. Tosin meillä oli harjoitukset vain kerran viikossa tai kahdessa. Itselleni sekään ei meinannut riittää, enpä silti mitään isompia virheitä muista tehneeni vaikka päissäni olinkin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Meillä tulee olemaan nelosjaksossa kuusi tuntia tanssia viikossa -_-
**Kuva poistettu**
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Puuh joku 2000m pitäis juosta huomenna...
Kuva
Vastaa Viestiin