Koulujuttuja

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Full Metal Ninja92 kirjoitti:Torstaina sit Miikka tiputti vahingos koeputken viemäriin ku se pesi sitä. Saa nähä mitä vielä tapahtuu... :D
Miten koeputken saa menemään lavuaarista alas? Oletan että se oli lavuaari eikä esim. vessanpytty
Kuva
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

pakko kommentoida. koulussa on ollut kyllä tosi kivaa. mut kukaan ei jaksa ikuisuuksiin kamalia opettajia. meillä pari opettajaa on koulussa ihan kamalia. @_@

ensinnäkin. meidän matikan ope. kamala "mörsseli". käytämme tuota nimeä kamujemme kanssa. XD
se vaan nipottaa. tai no. vaikee selittää. sitä ei vaan jaksa, viidessä minuutissa tulee olo että pakko päästä pois. tunneilla on ahdistavaa. joten olen jo lunssinut kaksi sen tunneista. yksi aamu emme vain menneet kamuni kanssa sinne. ja toisella kerralla olimme myöhässä emmekä uskaltaneet/kehdanneet mennä luokkaan. muutenkin ei ollut halua. silloin meitä oli lunssimassa kolme XD

Ja ruotsin maikka on ihan seko mummeli. Se saattaa joskus alkaa kiljumaan suoraa huutoa ilman syytä. Se lauleskelee ja tanssii itsekseen tunneilla ja muutenkin on aika lapsenmielinen. Tykkää leikkiä jotain ihme laulu -ja sanaleikkejä. Saapahan ainakin nauraa lähes joka tunti.
Viimeksi muokannut Yasha, Ma Kesä 12, 2006 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

ope pisti mut lukemaan muumeja. ja meikä hihitti koko jutulle.

oikeastaan se ope on ammatiltaan sarjakuvan piirtäjä-

sit yks poika tuli takas mein luokalla, kun se ei viihtynyt Siilinjärvelle.
kunpa sais jotenkin sen päiväkirjämerkinnät kuntoon, niin sais kaksi kurssia lisää kurssisuorituksiin...
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

sojo kirjoitti:
Full Metal Ninja92 kirjoitti:Torstaina sit Miikka tiputti vahingos koeputken viemäriin ku se pesi sitä. Saa nähä mitä vielä tapahtuu... :D
Miten koeputken saa menemään lavuaarista alas? Oletan että se oli lavuaari eikä esim. vessanpytty
No ohan niitä isojakin viemäreitä
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

No tuosta viemäriin tiputtelusta tuli mieleen, että seiskalla mie pudotin sellaisen mittalasin lattialle. ^^;; Tai no, eräs henkilö itse asiassa jotenkin kamppasi minut, ja se putosi.

Ah miten ihanaa, en tajua ysin fysiikasta yhtikäs mitään. -_-;
Tai no tajuan, mutta no, niitä pitää toistaa minulle tuhat kertaa että ymmärrän. Voi voi. Ei mene hyvin.

Liikunnassa onnistuin korkeushypyssä räsähtämään sen riman päälle. Tuli rimakammo yllättäen enkä ehtinyt pysähtymään. Selkä meni aika kipeäksi siinä.. Ja kyynärpäähän tuli palovamma.

Miun luokka on melkein sama kuin seiskalla ja kasilla, yksi pojista vain muutti pois. elikkä 10 poikaa, 7 tyttöä. Näistä nykyisistä luokkalaisista 11 oli minun kanssa samalla luokalla ala-asteella (Tässä kunnassa on 5 ala-astetta) ja 12 samasta koulusta.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Itselläni on nyt toinen päivä maatalousharjoittelusta takana ^^
On ollut tähän asti huippukivaa. Pikkulehmät ovat ylisuloisia kun ne nuolevat kättä ja tänäänkin kun ojenti yhdelle lehmälle kättään niin pian sitä oli nuolemassa kaikki 4 muuta pikkulehmää.

Hieman on ehkä sitä rauhallista koulua ikävä mutta tämäkin on kivaa :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Tänään oli erittäin "tylsä" päivä.

Eka tunti oli lakitietoa, ja opettaja piti sitten ryhmämme kesken gallupin, pitäisik homo- ja lesbopariskunnilla olla oikeus adoptoida lapsi. Ainoastaan kaksi vastasivat kyllä, minä ja Sofia.

Toisella lakitiedon tunnilla piti sitten lehdistä leikata kuvia erinlaisista perheistä. Tottakai pariskunnatkin ovat perheitä (yksinelävät ovat ruokakuntia.. Outoa x) Minä sitten löysin hienon kuvan, missä oli kaksi miestä, ja nuori nainen. Siinä oli mukaani siis "isä, isän uusi poikaystävä ja tytär" ja muita erittäin järkeviä juttuja.

Terveystiedon tunnilla teimme ryhmätyötä huumeista. Jenni J. sitten rupesi näyttelemään huumeiden käyttäjää, ja me hirnuimme. Loppujen lopuksi pelleilymme johti siihen, että minä, Jenni ja Laura "tunnustauduimme" miehiksi, jotka halusivat eemeliä (eemeli on siis yksi ekstaasista käytetty lempinimi, tai ainakin niin tietolähteemme väittivät)

Bilsan tunnilla meidän piti lähteä metsään. Noh, kaikki sujui aluksi hyvin, pyörät sai raahata metsän reunaan, sillä metsä oli suht. kaukana koulusta. Kävelimme Lauran kanssa opettajan vieressä, ja hehkutin Lauralle, kuinka tänä iltana on Partiokololla johtajiston kokous. Bilsan opettejan kanssa juteltiin siitä kokouksesta jotain, mutta keskustelu ei kerennyt kunnolla alkaakkaan kun Suvi juoksi paikalle ja sanoi, että Maaritin peukalo muljahti sijoiltaan, kun hän oli törmännyt Johannan pyörään, ja kaatunut. Siihen päättyi meidän metsäretkemme, ja kotiinhan meidät päästettiin.

MInä olin tietysti nerona ihmisenä jättänyt repun luokkaan, eikun koululle, ja pyytämään kouluavustajaa avaamaan ovi. Luokanvalvojamme Länkkäri tuli vastaan, ja pyysin häntä avaamaan minulle oven, mutta hän ei kerennyt, ja antoi avaimen ja käski juosta. Minä sitten nopeasti hain repun, ja vein avaimen Länkkärille..
Helvetinmoista sählinkiä koko homma -___-;;;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Hehee ^^ Meijän fysiikan ope kutsuu mua ja mun kamua "Insinööreiks" 8DD Se on hauskaa ^^:

Teknoloagian tunnilla leikitään tietokoneilla ja tehdään ohjelmointia. Opettajan ilme on hauska, ku se aina näkee mun ihme "koodaukset" ^^ Mutta silti ne toimii :) Tänäänki olis voinu heittää sinne x10, nii mä olin laittanu 10 erillistä (Yhtiä juttuja) :D :D :D :D Silti se toimi ^^ Meitin Fysiikan ope rlz o/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Tänään oli matikantunti. XD

Repeiltiin siinä muutaman ryhmäläisen kanssa kaikelle tosi oudolle (*piirtää paperiin ikkunan ja leikkaa sen auki* "Kylläpä tuulee." *puhaltaa paperia niin että 'ikkuna' levähtää auki*), yksi noista sotki mun kumin, ja kaikkien mielestä mun penaali oli jotenkin tosi jännä. XD

Sitten yhtäkkiä kesken kaiken hauskan jutun opettaja sanoo luokan edestä; "Ja niin olemme oppineet neliöjuurten laskusäännöt." Niin varmaan. XD
Hei sen siitä saa kun on matikkaa kahdesta neljään. :/

Sitten juoksin taas junaan. :P
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Argh, ärsyttävää... Meillä oli tänään opettajilla koulutusta, joten osalla loppu koulu klo 12.15 tai jotain sinne päin. Noh, minullakin olisi loppunut, ellei saksankielisen matematiikan opettajamme olisi sanonut että pidetään tunti tänään. Siinä sitten pari tuntia lueskelin kaiken maailman vaihto-oppilasesitteitä (onko kukaan ollut ja millaisia kokemuksia? ^^) kunnes varttia vaille kaksi menin odottamaan tunnin alkua. Siinä istuskelen autioilla käytävillä ja opettaja tulee kohta puoliin. "Eikö kukaan muu ole tulossa?" hän kysyy (saksaksi :P) ja mä kohautan olkiani. Mennään sitten luokkaan ja kohta kaks tyttöä tulee kanssa tunnille. Oli opettaja hieman ärsyyntyneen näkönen, koska koeviikko on kohtapuoliin ja meillä on vaikka ja mitä vielä käymättä läpi!

Uskomatonta. 20:n oppilaan ryhmästä vain 3 oli paikalla. Uskomatonta... Hele, ei päästy uuteen asiaan, ei tarkistettu läksyjä, 75min vaan istuttiin siellä ja laskettiin jotai vanhoja juttuja. Mikä ihmeen "juju" siinä lintsaamisessa oikein on? Onko se oikeasti niin kivaa? *vihainen* Kiva, tämä tietää sitä että ens tunneilla mennään eteenpäin ja lujaa. Kiitti vaan kauheesti. >__<

Mutta me saatiin kuitenki karkkia siltä opelta. ^^ Nam.
Avatar
Hamsteri
ANBU
ANBU
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 06:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hamsteri »

itkettää lukea näitä, onneksi koulut päättyi 2001
ku kattelee noita teinilukioita, amiksia ja etenkin peruskouluja ni tuntuu että opetusmetodit on siirtyny leikkimisen puolelle
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Taas jälleen kerran outo koulupäivä.. Kaks ekaa tuntia liikkaa, ja ihme on tapahtunut. Laura (7th-Kitsune eli kkcrow), joka niin vihaa joukkuepelejä, pelaa ultimatea ihan täysillä. Hitto, aina kun käänty johonkin suuntaan, niin näki Lauran. Ja varsinkin silloin, kun frisbee oli kädessä.

Sitten, pukuhuoneessa, miä vaihan sitten tietysti toiset vaatteet. No mulla on sellanen tarkasti valittu asukokonaisuus, pääväreinä musta, valkoinen ja vaaleanvihreä (värit, joita TODELLA harvoin käytän). ´Monet hämmästeli, että Äyskärillä (=minulla) on MINIHAME. Noh, ei se niin lyhyt ollut ^^;;;. Muuten kivahan se hame on, mutta siinä on ärsyttävät persetekstit, joita vihaan yli kaiken. Vaikka miulla olikin pitkä paita, päätin sitten laittaa oranssin hupparin lanteille peittämään ne tekstit. Heti alko kuulumaan kommenttia tyyliin "Äyskäri hei, toi paita ei sovi yhteen noiden muitten vaatteitten kanssa". Ihan kuin olisin välittänyt -__-;;;

Hissan ja uskonnon ope Koskenranta kertoi meille superiloisen uutisen. Ussan ja hissan kokeet luvassa ._.;;;

Ja ai että mun englanninkieli on ihanaa ja sujuvaa kuultavaa.. Piti vähän väliä opelta kysyä "mitens toi sana lausutaan", kun läksyjä tarkistettiin, ja piti lukea niitä lauseita ääneen -__-;;

Miten mun reppu voi painaa noin tautisesti O.O;; Mulla oli tänäänkin tasan liikuntavaatteet (ja lenkkarit) sekä kirjat ja penaali mukana, mutta se painaa ku synti. Jätin jopa miun rakkaat kalavihon ja stabilotussit kotiin. Tänään saatiin jopa taas uusi äikänkirja. Tai siis semmonen kielivihko. Kumminkin. Ja matikankirja haisee toodella pahalle x)
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

:arrow: Minä en opi enää mitään koulussa, koska me vain tunnilla pelleillään ja pelataan ristinollaa päivät pitkät.
Heh, tosi kehittävää.
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

sojo kirjoitti::arrow: Minä en opi enää mitään koulussa, koska me vain tunnilla pelleillään ja pelataan ristinollaa päivät pitkät.
Heh, tosi kehittävää.
Onhan se. Vähän niinkun minä ja Laura venäjän ja ruotsin tunnilla.

Voi tsiisus, vähintään 3 vuotta ollaan aikamuotoja englannin tunnilla päntätty, ja mä en osaa vieläkään niitä. Sen takia jäi läksytkin tekemättä. Kukaan (eli äitini) ei kerennyt minua auttamaan, ja no, siinä se. Hothentaali (enkunope) ilveili mielenkiintosesti, kun naama punasena tunnustin, ettei läksyjä ole tehty ...

Meijän matikankirjat haisee. Siis ihan kunnolla. Äiti sai päänsärkyä niistä, kun tein läksyjä samassa huoneessa missä äiti oli. Nerokasta ._.;;; Mutta matikka on _harvinaisen_ kivaa :D Miä vaan tykkään matikasta ^-^
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin