Mitä mieltä edellisestä?

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Toma nimestä ei ensin tullut mitään mieleen, vaikka hänhän on sentään jo genin! xD
Mutta sitten katsoin singaturea ("kiltit lapset eivät saa mitään" XD) ja muistinkin paljon ihmisestä, hänellä on monipuolisesti postauksia, (eli törmään häneen minne vain menenkin) ei tule kyllä mitään negatiivistä mieleen. Aina järkevä ja tyyni. Singature on kyllä jäänyt mieleen. Kiltit lapset eivät saa mitään...
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

En muista susta muuta kuin tuon sigissä olevan tekstin, joka on jostain kumman syystä jäänyt hyvin päähän:) Jossain aivojen takaosassa muistan hämärästi jonkun threadin missä olisin "keskustellut" sun kanssa ihan kunnolla mutta ei suostu tulemaan kunnolla mieleen.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Rindestä en muista paljoakaan muuta kuin että aivan älyttömän hyvä piirtäjä on kyseessä. ^^ Niin ihanaa kynän käyttöä että..
Mitä nyt joitakin postauksia muistelen, on kaiketi kyseessä varsin asiallista tekstiä kirjoitteleva henkilö, ja ilmeisesti ihan mukavakin. :3

edit: Kiitoksia Littlis ^^ Emmie nyt suloisuudestani tiedä, mutta noh...
Mikäs miun avan vaihdossa niin hämmentää? xP
Viimeksi muokannut Lilie, La Syys 23, 2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ah, Lilie.. ^^

Hän on semmoinen söpöliinipikkupalleroiseni :3 Hän on äärettömän mukava, jollaisen kuvan sain hänestä jo silloin kun hänen viestejään näin ensimmäisen kerran.
Edellinen ava jäi vahvasti mieleen, hämmennyin kun huomasin että (hänelläkin) on ava vaihtunut.. :/ Tuo nykyinen rikkoo sitä tunnelmaa, mikä aluksi syntyi. Mutta eipähän persoona vaihdu avan mukaan.. :D

Nyt kun on oppinut tuntemaan paremmin, niin huomaan että epäilykseni hänen suloisuudestaan ja söpöydestä sekä asiallisuudesta pitivät täysin paikkansa. Ja odotan innolla Traconia, missä hänet saa tavata ihan irl.. :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Hmm... LittleSamurai vaikuttaa asialliselta henkilöltä ja ihan mukavia viestejä kirjottaa. Litliksessä ärsyttää vain hänen Bishy, yaoi ja shounen aia fanitus niinkuin melkein jokaisessa boardin tytössä :D Yaoi on tyhmää samoin shounen ai! Litlis väittää itseään pieneksi joten sellainen kuva hänestä on fyysisesti jäänyt... (eikä pienuudessa ole mitään pahaa).

Littlis-editto: En mie väitä, vaan olen. Mun mielestä 155cm ei ole kovin pitkä.. :/ Ottaen huomioon että olen 10cm keskimääräispituutta lyhyempi.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

J@nzkista on vähän 'sekava' mielikuva, alussa kun palloilin täällä hän vaikutti aika 'elitistiltä' ja oli aika negatiivinen kommenteissaan, mutta nykyään vaikuttaa aika lepposalta ja rennolta kaverilta ja .

Olipas paljon mielipidettä :P
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Circol on helvetin hyvä tyyppi ja hänen apinansakin on kewl, hän on kuten muutkin #tbh:n tyypit ovat eli eliittiä!
Edit: Mahtavaa _b
Viimeksi muokannut Xtazey, La Syys 23, 2006 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Yllätyn positiivisesti aina kun Xtazey kirjoittaa jotain fiksua (enkä väitä että se olisi kovinkaan harvinaista), koska hänestä on jostain syystä jäänyt sellainen kuva, ettei hän ole aivan, öh, fiskuimmasta päästä ^^; Johtuu varmaankin nimestä :p Enkä siis todellakaan väitä, että Xtazey olisi tyhmä, minulle on vain jostain minulle tuntemattomasta syystä jäänyt typeriä mielikuvia niinkuin minulle aina jää vähän kaikista. Ja minun pitäisi lopettaa tämä viesti ennen kuin te kaikki luulette, että pidän teitä idiootteina, koska asia ei tosiaankaan ole niin =____=
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Sham on vaikuttanut asialliselta kirjoittelijalta, jonka viesteistä löytyy asiaa ja omia mielipiteitä. Eipä kuitenkaan kauhean vahvasti ole mieleeni jäänyt (olitko se poni-avatarilla varustettu?), mutta en kyllä toisaalta muista ihmisiä kauhean hyvin ^^ Joka tapauksessa mitään ikävää ei ole mieleen jäänyt, kaiken kaikkiaan mukava tuttavuus ^_____^
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hyuuqa on ihana ^___^ Tapasin ohimennen siellä Animeconissa.

Jäi sellainen kuva että hän on ujo ja mulkoilee äkäisesti kaikkia ohikulkijoita, mutta haluaisi oikeasti halata kaikkia ohikulkijoita. Sitä hän ei kuitenkaan tee koska on niin ujo. Oikea herrasmies tarpeentullen, sitäkin on tullut mieleen. Kirjoittaa asiallisesti, mikä on minusta ihmeellistä noin niinkuin nuorelta pojalta.. :roll:

Haluaa tavata uudelleen.. :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Littlis on asiallinen, ystävällinen, mukava, ja kirjoittaa maltillisesti. Kaikki samassa paketissa! ^^ Tuommoisia käyttäjiä saisi olla foormulla enemmänkin. Hän oli myös varmaan ensimmäinen käyttäjä joka jäi mieleen koko foorumilta, eikä pelkästään avansa takia. Ihan vaan viestiensä ja niiden sisällön vuoksi.

Väittää olevansa ruma ja lyhyt vaikka ei ole kumpaakaan. (Oot miuta 5 cm pidempi. Se on oikeasti paljon se!)
EDITTO~: Keh, piti mennä unohtamaan. LittleSamurai on myös.. okei, naurakaa vaan minulle niin kovaa kuin jaksatte, mutta minusta hän on erittäin isosiskomainen. ^^ Hyvällä tavalla, tietenkin.

Littlis-editto: Minäkin sinua... :3 ~<3
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Nike on tosi mukavalta ja iloiselta vaikuttava persoona viestiensä kautta, sekä jollakin oudolla tavalla pystyn samaistumaan hänen kanssaan joissakin asioissa. ^^' Nike on avansa puolesta jäänyt mieleen tosi hyvin ja hänen kanssaan on saatu varmaankin hiukan keskusteluakin keskenämme aikaiseksi... eli neiti on jäänyt positiivisesti mieleen. :)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kevytsieluisen oloinen, mukava ja kiinnostava persoona. Ainakin mitä nyt olen hänestä näin päällepäin katsonut, mutta silti hieman hämärään jää koska kyseisellä neidillä ei ole mesee :D


(ottakaa ny tostaki selvää prkl[Tarkotan mun kirjotusta, en Bitenshii xD])
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

McUchiha on todella aktiivinen kävijä! Hänen viestinsä ovat asiallisia ja mukavan pituisia. Olen saanut hänestä vanhemman kuvan kuin hän oikeastaan on. Todella mukavan oloinen tytteli^^
*olisi kiva tavatakkin*
Iloinen ja elämänmyönteinen asenne on yleensä ja yksi mieleenpainuvimmistä käyttäjistä! ^^

*oli tääkin hyvä kuvaus.. no McUchiha pähkinänkuoressa! x)*
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

AkaShin.... Hmmmmmmm. ;)

Ensinnäkin kiinnitin huomioni hänen tyylikkääseen avaansa, joka on tehty voitosta :D Hän on myös kaze-chanin kavereita (jos oikein muistan), eli ei voi olla paha ihminen. AkaShin vaikuttaa kohtalaisen androgyyniseltä, eli ei voi heti sanoa että onko hän tyttö vai poika sillä ainakin omasta mielestäni hänellä on molempien ominaisuuksia ^^ Hän on aika hiljainen, mutta kirjoittaa kuitenkin mukavia viestejä turhia spämmäilemättä.

Lyhyesti AkaShin on oikein mukava foorumilainen, joka voisi toisaalta enemmän tuoda omaa persoonallisuuttaan esille :)
Viimeksi muokannut Ave-chan, Ma Syys 25, 2006 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin