Penkkarit

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Penkkarit

Viesti Kirjoittaja minori »

Tuli mieleen kun tuossa itsellä on parin viikon päästä tämä hässäkkä edessä. Elikäs ne joilla on jo ollut penkkarit tai on nyt tulossa, niin miksikä pukeuduitte? Oliko teillä joku teema luokalla tai koululla? Ja miten meni? ^^ Ja tietty jos jollakin ei-vielä-abilla on mielessä pukuideoita tai sellaista, niin kertokaa ihmeessä.

Meidän koulu päätti löyhästi noudatettavissa olevan teemansa vihdoinkin tuossa viime viikolla. Onkohan sitä ihan luvallista kertoa täällä, kun kuitenkin muistakin Jyväskylän lukioista on porukkaa..? ^^' Nooh, ehkä ette sitten mene juoruamaan, jos se jotain salaista tietoa on. ;P Mutta siis teemana erilaiset musiikkityylit (kuinka omaperäistä...). Ja kavereiden kanssa sitten päätettiin pukeutua Spice Girlsiksi. ^^ Ja minä olen ainoana pitkätukkablondina Emma. Että siinäpä sitten monellakin tapaa historiallinen päivä, kun minori hyppii julkisesti pinkissä minihameessa. XD
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Meidän koululla teemana on tänä vuonna äärikansanryhmät ja muut "hihhulit". Mitä nyt olen kuullut niin ihmisiä on pukeutumassa ainakin natseiksi, hipeiksi, amisheiksi, pissiksiksi, yms. Itse aion olla ehdottomasti superkierrättäjä. Teen itselleni vaatteet muovipusseista ja kanniskelen jotain slogan-kylttiä. Oli kyllä ensin tarkoitus pukeutua natsiksi muutaman tyypin kanssa, mutta kun ei löytynyt sopivia kledjuja.

Viime vuonna oli kyllä kadehdittava teema... Piirroshahmot. Oli hirveästi jotain Puuha-Petejä ja Disney-hahmoja.

Onko muuten missään koulussa ollut karkinheittokieltoja? Ainakin täällä oli joinain vuosina ollut ja sekös kismitti kun se ryssi koko ton rekkakierroksen idean.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Dragonmaster kirjoitti:Onko muuten missään koulussa ollut karkinheittokieltoja? Ainakin täällä oli joinain vuosina ollut ja sekös kismitti kun se ryssi koko ton rekkakierroksen idean.
Minkä takia se sitten kiellettiin? O__o Roskaamisenko..?


Edit:
Juust... Heti kun saan tänne tuosta höpötettyä, niin nämä päättävät, että eipäs ollakaan Spice Girls vaan Village People kun niitä on kuusi ja tuo yksi kaveri tahtookin mukaan porukkaan. ^^' Noh, itse asiassa tuo on kyllä parempi idea, vaikkakin ehkä kulunut tai jotain. Ja olen innokkaasti kuunnellutkin bändiä jo monta vuotta. ;P Elikäs olenkin sitten poliisi. ^^ (toivottavasti ne ei nyt päätä säätää tuon teeman kanssa enää... ) Hitsi, kun tällasista jutuista aina innostuu kamalasti... ^^
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

minori kirjoitti:
Dragonmaster kirjoitti:Onko muuten missään koulussa ollut karkinheittokieltoja? Ainakin täällä oli joinain vuosina ollut ja sekös kismitti kun se ryssi koko ton rekkakierroksen idean.
Minkä takia se sitten kiellettiin? O__o Roskaamisenko..?
Ei niinkään roskaamisen takia, vaan siksi, että ala-asteikäisten lapsien vanhemmat pillastuivat siitä, että niitä kovia karkkeja lenteli joidenkin naamaan. Muistaakseni ala-asteiden rekkapysähdyksen aikana siinä rekan vieressä sitten vahtasi pari opettajaa, etteivät abit vaan heittäny niitä mellejä vaan tiputtelivat turvallisesti pipoihin, pusseihin, yms. Älytöntä hommaa kaikin puolin, eikä ipanoista saaneet sitten karkkia muut kuin ne isoimmat, jotka pääsivät lähelle siinä väkijoukossa.

Wanhojen tansseissa on varmaan karkinheittokieltoja vieläkin.
Kuva
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

Voi kääk... minulla kanssa penkkarit ihan kohta, mutta ei ole mitään miksi pukeutuisin. meillä ei nyt oikein mitään teemoja ole ja minulla on kyllä varasuunnitelma (kun kerran harrastan ninjitsua niin olisi puku jo omasta takaa) mutta olisi kiva olla joku mitä ei ole ollut koskaan aikaisemmin... tulee hieman kiire täytyy myöntää.
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Jup... Mullakin on pian penkkarit, enkä tiedä vieläkään, mitä esittäisin.
Meidän lukiolla ei ole edes mitään teemaa! Mutta ajattelin olla dragking eli esittäisin poikaa/miestä, mutta se on viimeinen vaihtoehtoni ^-^
Kaverit pyysivät esittämään jotakin pelihahmoa ja aattelin sitten Vincent Valentinea, hänen pukunsa kun ei paljoa työtä vaadi :unsure:
Rina...

Viesti Kirjoittaja Rina... »

Mulla oli penkkarit reilu 7 vuotta sitten (en ole teini) ja siihen aikaan diggailin yhtä peliä ja pukeuduin yhdeks hahmoks..meillä päin ei koskaan ole ollut mitään teemoja.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

michika kirjoitti:minori ota kuvia nii muutki näkee sut siinä puvussa ;D mis koulus ootte hertsikan yhteiskoukus ei oo kieltoo kai. en tiennyt et se rekkajuttu on muissaki kouluis :O
Joo, yritän saada jonkun napsimaan kuvia. ^^

Ja eipä niitä rekka-ajeluita ihan joka paikassa taidetakaan järjestää. Varmaan ainakaan kaikista pienemmissä kouluissa. Aina vähän ankeaa katsoa täällä jotain pikkukoulujen tai kaksoistutkinnon rekkoja, joissa on jotain viidestä kymmeneen tyyppiä kyydissä. ^^'
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

En tuosta penkkarihommasta tiedä, mutta jotenkin vissiin siihen liittyy, että meidän koulun abit pukeutuvat ens viikolla joka päivä joksikin omituiseksi O__o Yhtenä päivänä he tulevat yöpuvuissa kouluun, toisena erikoisilla tukkavärkeillä, kolmantena... jotain. Aika tylsältä kuulostaa, tiedän :/

Muistan vielä viime vuoden penkkareista, että kaverit kertoivat nähneensä joitakin pukeutuneina Naruto-hahmoiksi tai jotain... En nyt kyllä muista tarkemmin :)

Mistä penkkarit muuten tulevat? Minkä takia niitä pidetään? O__o
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Mistä penkkarit muuten tulevat? Minkä takia niitä pidetään? O__o
Penkinpainajaiset=penkkarit

Tuskin siinä sen syvällisempää ideaa on kuin että juhlitaan vaan sitä kun päästään pois koulusta. Ei tosin mitään hajua mistä ne rekat on siihen keksitty vetää mukaan... Ehkäpä tuota asiaa vaan pitää toitottaa koko kaupungille ja joku keksi jossain joskus ajella rekalla sitä huutelemassa. ;P
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

minori kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Mistä penkkarit muuten tulevat? Minkä takia niitä pidetään? O__o
Penkinpainajaiset=penkkarit

Tuskin siinä sen syvällisempää ideaa on kuin että juhlitaan vaan sitä kun päästään pois koulusta. Ei tosin mitään hajua mistä ne rekat on siihen keksitty vetää mukaan... Ehkäpä tuota asiaa vaan pitää toitottaa koko kaupungille ja joku keksi jossain joskus ajella rekalla sitä huutelemassa. ;P
Se on juhla ennen painajaisia, ylioppilaskirjoituksia. Valtakunnallinen lupa rentoutua ennen rehkimistä ja jännetuppitulehduksia. :mrgreen:

Minulla on penkkarit vasta ensi vuonna, mutta siihen liittyy silti juttu.

Ajattelin, että olisi kiva olla Byakuyan penkkareissa, koska se on niin kiva tyyppi ja multa löytyy jo semmoinen huivi ja hakamatkin on tiedossa omasta takaa, sekä kimonoon kaavat. Sanoin kerran pikkusiskolleni haaveeni kun se vannoi, ettei kertoisi kenellekään. Se purskahti nauruun, ja sanoi ettei joku noin lyhyt voi cossata tai pukeutua Byakuyaniksi, koska se on niin pitkä hahmo. Kiitos paljon rohkaisusta.. <____<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Minulla oli penkkarit viime vuonna. Ei uskoisi, että siitä on jo kohta kulunut vuosi...
Pukeuduin japanilaiseksi. Minulla oli kimono päällä ja musta peruukki, kun en viitsinyt mustaksi hiuksia värjätä.
Ihan hyvinhän nuo menivät, ainakin minun kohdallani. Kaverini otti vähän varaslähtöä juhlintaan, joten hän oli ihan kännissä siellä rekan lavalla heilumassa. Hyvä ettei pudonnut alas :D

Ei meidän koululla ainakaan ollut mitään teemaa. Oli vain joku kilpailu, että millä luokalla on paras lakana rekan kyljessä.
Onko muuten kenenkään muun koululla sellaista tapaa, että pitää koristella joku luokka ja seinille voi laittaa julisteita, joissa lukee jotain ei-pahasti-luokkaavaia paljastuksia muista koulun oppilaista ja opettajista?
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

minori kirjoitti:Tuskin siinä sen syvällisempää ideaa on kuin että juhlitaan vaan sitä kun päästään pois koulusta.
Joo, meillä ne abit kyllä jaksaa. Ne pistää sinne lukion puolelle jotain lappuja tyyliin: "Hähää! Te jäättekin tänne kouluun ja me häivytään. Muahahaha!" Ai että kyllä ketuttaa! Kyllä ne muutenkin meitä niissä lapuissa haukkuu, mutta en nyt kehtaa kertoa... :roll:

Kyllä näin yhtenä tostaina abien pukeutuneen yöpukuihin ja sen sellaista...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

LittleSamurai kirjoitti:Se on juhla ennen painajaisia, ylioppilaskirjoituksia. Valtakunnallinen lupa rentoutua ennen rehkimistä ja jännetuppitulehduksia. :mrgreen:
Aa, ok, kiitti. ^^ Hyvä tietää... Olen kai sitten aina kuvitellut sen vähän väärin. ^^'
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Kira kirjoitti:Onko muuten kenenkään muun koululla sellaista tapaa, että pitää koristella joku luokka ja seinille voi laittaa julisteita, joissa lukee jotain ei-pahasti-luokkaavaia paljastuksia muista koulun oppilaista ja opettajista?
Ei. Meillä lavastetaan koko yleinen koulun sisäalue (= kaikki muut mestat paitsi luokat... myös vessat) abien temmellyskentäksi teeman mukaiseksi. Me NIIN lyödään laudalta viime vuoden koristelut. Mutta ei ne opettajat ilman pilkkaa pääse meittien ikeestä, järjestetäänhän me opettajista pilanäytelmä. Harmi että jatkavatkin saavat järjestää meistä abeista pilanäytelmän :/
Kuva
Vastaa Viestiin