Penkkarit

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Dragonmaster kirjoitti:
Kira kirjoitti:Onko muuten kenenkään muun koululla sellaista tapaa, että pitää koristella joku luokka ja seinille voi laittaa julisteita, joissa lukee jotain ei-pahasti-luokkaavaia paljastuksia muista koulun oppilaista ja opettajista?
Ei. Meillä lavastetaan koko yleinen koulun sisäalue (= kaikki muut mestat paitsi luokat... myös vessat) abien temmellyskentäksi teeman mukaiseksi. Me NIIN lyödään laudalta viime vuoden koristelut. Mutta ei ne opettajat ilman pilkkaa pääse meittien ikeestä, järjestetäänhän me opettajista pilanäytelmä. Harmi että jatkavatkin saavat järjestää meistä abeista pilanäytelmän :/
Miksei meillä ole mitään tuollaista kivaa! ;____; Abien aamukampa, eli kamman näköinen pahvinen hässäkkä joka näyttää montako aamua on jäljellä, sitten potkiaiset, joissa saa kahvia ja pullaa ja lauletaan irs-- köh, siis hauskat laulut ryhmänohjaajille ja nimetään jotain "vuoden ____" -oppilaita. Ei toivoa palkinnoista ja tajusin just, että unohdin äänestääkin. ;P Ai niin, ja penkkaripäivänä saadaan mennä hyppimään tunneille ja häiritsemään opetusta. Otetaan Y.M.C.A.n karaokeversio soittimeen ja mennään laulamaan ja pistämään ykköset ja kakkoset tanssimaan. XD Mutta tuo koulun koristeleminen olisi kyllä ollut hauskaa. ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Sori tuplapostaus, mutta ei tätä kukaan bongaisi pitkään aikaan, jos editoisin vaan.

Eli siis penkkarit oli ja meni. Me pukeuduttiin koulukavereiden kanssa Village Peopleksi ja minä olin se poliisi. Käytiin cd-soittimen kanssa ahdistelemassa ykkösiä ja kakkosia, eli mentiin opettamaan niille YMCA:a. ^^ Vähän vaisustihan ne osallistui, mutta parani jo loppua kohden. ^^ Ja kuviakin tuli otettua:

Penkkarit
Kavereiden ottamat

Oli kyllä tosi hauska päivä! Pukujuhlat on niin kivoja. ^^ Tulee hinku cossaamaankin... Ääni meni karjuessa (lähinnä "Jorma takana, elämä edessä!" tuon meidän rehtorin nimi kun on Jorma) ja karkkeja tuli paiskottua kolme ja puoli pussillista. ^^
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Dragonmaster kirjoitti:
Kira kirjoitti:Onko muuten kenenkään muun koululla sellaista tapaa, että pitää koristella joku luokka ja seinille voi laittaa julisteita, joissa lukee jotain ei-pahasti-luokkaavaia paljastuksia muista koulun oppilaista ja opettajista?
Ei. Meillä lavastetaan koko yleinen koulun sisäalue (= kaikki muut mestat paitsi luokat... myös vessat) abien temmellyskentäksi teeman mukaiseksi. Me NIIN lyödään laudalta viime vuoden koristelut. Mutta ei ne opettajat ilman pilkkaa pääse meittien ikeestä, järjestetäänhän me opettajista pilanäytelmä. Harmi että jatkavatkin saavat järjestää meistä abeista pilanäytelmän :/
Meillä abit mollaa lukion ykkösiä ja kakkosia liikuntasalin seinille laitetuille papereille, ja sitten muu koulu saa käydä kattomas niitä :''D

Tietenkin minun piti olla juuri penkkari päivänä kipeänä, ei saanut karkkia x___x
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Juuri tänään lähtivät abit kiertelemään kaupunkia. Olen pikkuhiljaa alkanut vihaamaan sitä touhua(noh, minultahan ei kysytty). Karkkeja lentää melkein silmään ja ihmiset tönivät toisiaan, saadakseen karkkia...(hulluja nuo tamperelaiset... :roll: )

Kaverinkin piti tehdä joku arvostelu niistä rekkojen kyljissä olevista töistä(koulua varten), mutta hän sitten valitteli, että oli niin paljon ihmisiä, melua liikaa ja oli vielä kylmä, niin eihän niitä pystynyt tekemään...

No, tuo kai riittää kritiikiksi... :wink:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Joo-o mukavat oli penkkarit... varmaankin. Itse en päässyt kun makasin sängyn pohjalla kipeänä.
Hieman "potuttaa". :\
Tosin nyt on 4kg pahoja karkkeja.
KuvaKuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Olipas ne penkkarit meidänkin lukiossa. Vaikka en itse vielä niihin pääsyt osallistumaan, niin hauskaa riittii ^^

Abit oli tehnyt kaikista lukion opettajista seinäjulisteen missä luki opettajalle tyypilliset tavat. Ne olivat hienoja ja hauskoja.

Penkkarigaala oli kaikkein paras. Laulut nauratti ja video opettajista oli mahtava. Olivat salakuvanneet opettajia puuhissaan ja puhunet päälle omia juttujaan ^___^'

Haikeaa tosin, kun abit kannettiin ulos .. Mahtavia tyyppejä lähti ..
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

PÄÄTÄ SÄRKEE!!!

(penkkarit ja abiristeily takana)
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Jaa, miksiköhän minä en muistanut vastata tähän topikkiin?

Siispä, meidän penkkarit oli ihan mahtavat. Minulta loppui rekkakierroksella ammukset (karkit) kesken, mutta kylläpä oli kivaa. Tehdäkseni asiat mielenkiintoisemmiksi koetin pelata erästä peliä -- tavoitteena oli saada kakarat mahdollisimman noloihin asentoihin heittämällä ensimmäiset karkit maahan ja sitten tähdätä ja heittää mahdollisimman kovaa kriittiseen kohtaan, esim. perseeseen. Yläasteelaiset olivat myös tarpeeksi tyhmiä tullakseen aivan rekan viereen anelemaan karkkia, joten heittelin karkkeja takinkauluksista sisälle. Ei osunut otsaan tai korville kuin ihan pari kertaa vaan... eikä tahalleenkaan kuin vain kerran kun kaverin pikkuveli sattui olemaan osumisetäisyydellä ^^

Ja järjestelyt penkkareita varten olivat tietenkin hitonmoiset. Neljän päivän aikana kulutin pelkästään koulun koristelua varten enemmän tunteja kuin normaalisti koulussa ja sitten melkein yhtä paljon käytin asun tekemiseen. En kuitenkaan kadehdi niitä, jotka kuuluivat näyttelijäryhmään (pilaopettajanäytelmän tähtiin), sillä heillä oli kovat suorituspaineet jo senkin vuoksi, että joinain vuosina opettajat ovat suuttuneet aika pahastikin heistä tehdystä herjasta. Ei onneksi tänä vuonna.

Puvut oli kaikilla tosiaan ihan mainiot -- itse näytin tältä. Kanniskelin tuossa muovisäkissä rekvisiitan (roskien) lisäksi mm. varavaatteita, termospullollista kaakaota, penkkarikarkkeja (maitotölkkeihin lajiteltuina), kasvovärejä (kakrujen kiusaamista varten) ja eväslaatikkoa (rieskaa ja ruisleipää!). Tuotah... Ei olisi tosin ehkä pitänyt päästää kaveria kameran taakse ;>__>

Ja toimin avustajana erään kaverini asua tehdessä... Tein hänelle mielenosoituskyltit, aktivistiksi kun pukeutui.

Edestä
Takaa
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Ti Maalis 28, 2006 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Meidän penkkarit taisi mennä hieman överiksi. Itse pukeuduin punahiuksiseksi vampyyriksi jota ala-astelaiset sanoivat Ozzy Osbourneksi... varmaankin lasien takia. Kaksi poikkeuksellista ukkoa oli. Toinen pukeutui ranskalaiseksi sisäköksi jolla on S&M taipumuksia. Toinen pukeutui tyypilliseksi kadulta poimituksi teini-pissikseksi. Nämä olivat siis molemmat miehiä. Oli myös yksi Matti Nykänen. Porukkamme piti Abiradion joka nauratti monia humoristisilla laukauksillaan rehtoristamme.
Radion jälkeen oli vuorossa Abi Gaala jonka aikana jaoimme palkintoja kuten "Vuoden Hintti" tai "Vuoden Baarikärpänen".
Gaalan päätteeksi soi salissa jokin omituinen "Helsinki-sinki boys!" kappale samalla kun sen video pyöri seinällä, jossa oli monia vähäpukeisia miehiä.
Myös muutama humaltunut abi liittyi tanssiin. Sekä sisäkkö että pissis ja jopa Nykänen menivät lavalle tanssimaan ja, monen tyrmistykseksi tai huvitukseksi (äidinkielen opettajamme), strippaamaan. He pääsivät boksereihin asti kunnes kappale loppui aikamme kanssa ja päätimme siirtyä pikkuhiljaa abi rekkaan.
Rekan kyydissä sitten kiertelimme Lahden kaupungin keskustaa pitäen mahdollisimman paljon mölyä muunmuassa eräs Obelix oli ottanut mukaansa rummun jota paukutettiin kunnes kädet olivat spagettia samalla julistaen urheasti taiselleen mutta lakkautettavan lukiomme nimeä kurkut suorana "MUKKULA! MUKKULA!! MUKKULA!!!".
Rekkakyydin aikana eräs kaverini sai osuman kananmunasta joka lensi yleisöstä ja hänen gangsteri hattunsa peittyi keltuaiseen. Jokaisella kerralla kun rekkamme ohitti jonkin toisen lukion rekan, sinkoilivat täyslaidalliset karkkia molemmilta puolilta.
Ajelun jälkeen oli jokaisella kurkku kipeä huutamisesta ja korvat tai kädet kylmästä.

The End of penkkarit 2006 in Mukkula
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Meillä oli teemana 80-luku, ja sen innoittamina teimme lukion aulasta esiintymislavan kaikkine soittimineen ja koristeineen. Lisäksi meidän koulussamme on ollut perinteenä pienet jäynät.. eli kaikki lukion pulpetit samaan luokkaan ja kiinni toisiinsa nippusiteillä. Ja tuoleista tehtiin iso pyramidi. ym.
Happy panda
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Meillä oli teemana kaikki Media aiheiset asiat esim. elokuvat, animet, tv-sarjat jne. Koulussa hullunlailla biletettiin, keskeytettiin oppilaita ja pidettii abifestarit! Yleisölle jekutettiin temppuja, yhteistanssi missä 1. vuosilaiset tanssi Y.M.C.A:ta ja 2.vuosilaiset Macarenaa! X'D Opettajille oli erillaista ohjelmaa ja jalkojen kopelointia (ihii! <3)
Laulettiin paljon abikappaleita ja flashättiin ihmiset abivideolla! Kun päästiin abikuormille, lastattiin taulut ja kaupungille! Illalla tavattiin ns. vipan kerran opettajat ja lähettiin ryyppäämään ja bilettämään kaupungile! PÄIVÄ OLI MAHTAVA!!! :lol:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Omat penkkarini.. Öh, en meinaa edes muistaa.

Koulussamme oli urheilulukio, joten tietenkin näitä urheilijoiden irvikuvia oli liikenteessä useampikin tuulipukuineen sun muineen. Virallinen teema taisi kuitenkin olla kauhu. Itse olin pukeutunut...kuolemaksi tai vastaavaksi. Minulla oli musta viitta, naama maalattu valkoiseksi ja mukana muovikirves. Karkit nyt loppuivat ihan alkuunsa ja kuorma-auton lavalla oli ihan helkkarin kylmä.

En muista teimmekö koulussa mitään erikoisempaa, siitä on niin kauan... Ah, abilauluja laulettiin toki. Harmittaa kun ei ole niitä tallessa. Ne on aina hauskoja ^^
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Viesti Kirjoittaja Limetti »

ihan hauskat penkkarit oli meidän koululla(siinä on lukio ja ylä-aste yhessä)teemana oli las vegas...puvut oli kyl ihan mahtavia esim.paavi
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mirha kirjoitti:Omat penkkarini.. Öh, en meinaa edes muistaa.
Ihanaa etten ole ainoaXD ei tartte yksin tuntea oloaan vanhaksi. Kuin monta vuotta siitä on... neljä, jos oikein lasken.
Nohhoijaa, meidän penkkareissa oli teemana villilänsi ja sotkettiin koko koulu autuaasti kuivalla heinällä ykkösten ja kakkosten siivottavaksi. Rehtori haettiin kotoa ja istutettiin kaverini hevosen selkään ja hän sai ratsastaa koululle. Minä cossasin teemaan sopivasti Legolasia (KIRJASTA EI LEFFASTA) ja annoin karkkia vain kakaroille jotka tunnistivat minutXD mulla oli haltiakorvat ja kaikki.
Ohjelmasta en muista muuta kuin että opettajia palkittiin ja alempiluokkalaisia "palkittiin" ja abibiisi oli minun runoilemani väännös siitä ekan popstars bändin ekasta hitistä (hävettää, en muista bändiä enkä biisiä, mutta meidän versio oli loistava, koska minä tein sen).

Rekanlavalla minä ja valomiekkaa heilutteleva Prinsessa Leia tuhosimme pullollisen salmaria, joka lienee osasyy yhdessä tapahtuneesta kuluneen ajan kanssa etten muista iltaohjelmasta yhtään mitään. Paitsi että joku äijä tuli Lahden Seurahuoneen baaritiskillä kysymään, onko tavannut minut edellisessä elämässä ja saako tarjota drinkin. Sanoin etten usko sielunvaellukseen ja tilastin hänen laskuunsa long island ice tean.

Ilmeisen onnistunut penkkaripäivä siis.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin