Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

"Onko maailmalle lähtijöitä?" matkustaminen yms.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

ViestiKirjoittaja ZUnDE » To Huhti 06, 2006 10:59

Kiinnostais kyllä Japani, Kiina, Amerikka, Australia, tämmöset kaukaisemmat kohteet. Japanissa kiinnostaa se kultturi ja tämmönen samoin Kiinassa. Pitää kyllä sitten lähteä kiertää maailmaa kun on kaikki muu kohdallaan. raha-asiat ym. :D
Kuva
| Animewatcher| "Yooosh!"
ZUnDE
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Puppet » La Huhti 08, 2006 10:29

Minä en ole koskaan käynyt Tallinnan satamaa pidemmällä. xD Eli en koskaan ole ollut varsinaisesti ulkomailla.

En kuitenkaan aio jäädä Suomeen homehtumaan valmistuttuani sitten joskus jostain. Muutan ulkomaille. Minne vain paitsi Saksaan tai Afrikkaan. Japaniin!

edit:// Oikeastaan. Minulle on sanottu, että olen aika julma perheelleni, koska aion todellakin muuttaa ulkomaille. Lisäksi suunnitelmiini kuuluu katkaista yhteydet perheeseeni. En siis aio enää pitää yhteyttä perheeseeni, kun joskus karkaan ulkomaille. xD Julmako? Hyväksi se minulla vain on. ^^
Viimeksi muokannut Puppet päivämäärä Ma Huhti 10, 2006 14:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Puppet

ViestiKirjoittaja Mallu-88 » Ma Huhti 10, 2006 12:53

Kesällä olen lähdössä Unkariin työssäoppimiseen 2 kuukaudeksi! ^^
Ja Italiaan ajattelin sitten ensivuonna...
Noin lomareissuna Japani kiinnostaisi (d´oh :D)
Kuva
Mallu-88
Chuunin
Chuunin

Edellinen

Paluu Yleinen