Maailmanloppu

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

minä ainakin hyppisin laskuvarjo hyppyä ja ryöstäisin pankin ja kokeilisin kaikia extreme lajeja!
mutta päivää ennen? minä tappaisin itteni. en haluais jäädä maailmaan mihin iskee meteori.
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

Mä en tajua miks jokku menee ostaan kauheena jotai...ku eihä niillä kuolleena tee mitää...ja jos pääsee johonki paratiisiin nii eihä jotku tavarat oo mitää verrattuna siihe.... jos semmone on
mä vaan olisin rauhallisena.... ja matkustaisin yhelle paikkakunnalle... :shock:
Kuva
''Difficile est satiram non scribere''
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

AnkkA kirjoitti:Mä en tajua miks jokku menee ostaan kauheena jotai...ku eihä niillä kuolleena tee mitää...ja jos pääsee johonki paratiisiin nii eihä jotku tavarat oo mitää verrattuna siihe.... jos semmone on
mä vaan olisin rauhallisena.... ja matkustaisin yhelle paikkakunnalle... :shock:
Joidenkin ihmisten mieli ei riitä sulattamaan sitä, että parin päivän päästä sitä ei enään oo, niin ne purkaa paineitaan kaikilla keinoilla "Ostamalla, tappamalla, hyväksi käyttämällä "seksuaalisesti" etc. Toinen selitys on se, et niille tulee turvallisempi olo, kun ne on ostanut kaiken mitä ovat halunneet "sain viimeinkin LCD-telkan nyt voin kuolla rauhassa".

No itse varmaan maailmanlopun tullessa istuisin riippukeinussani puutarhassamme ja kuuntelisin kuulokkeilla Nobuo Uematsun musiikkia.
Kuva
Avatar
Naino
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 23, 2006 19:16

Viesti Kirjoittaja Naino »

Desert Master X kirjoitti:Joidenkin ihmisten mieli ei riitä sulattamaan sitä, että parin päivän päästä sitä ei enään oo, niin ne purkaa paineitaan kaikilla keinoilla "Ostamalla, tappamalla, hyväksi käyttämällä "seksuaalisesti" etc. Toinen selitys on se, et niille tulee turvallisempi olo, kun ne on ostanut kaiken mitä ovat halunneet "sain viimeinkin LCD-telkan nyt voin kuolla rauhassa".
Bingo. Tästä voimme myös päätellä että millä kehityksen tasolla jonkun mieli on, jos heti ensimmäiseksi tulee mieleen alkaa nihilisti-anarkistiksi. Voisi ihan piruuttaan sitoa jonkun näistä kyseisistä tuoliin kiinni loppuajaksi niin että selvittäisivät ongelmansa päänsä sisällä sen sijaan, että alkaisivat ympäristöhazardeiksi.

Mitä tulee itseeni, carpe diem? Luultavasti ottaisin musiikkia mp3:lle ja kiipeäisin yhdelle korkealle paikalle tuijottamaan vettä. Aurinkosade, jos niitä voisi tilata, olisi kanssa kiva. :3
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Tekisin kaikkee mitä oon aina halunnut...Sit tappaisin varmaan itteni kun en haluu mitään tuskast kuolemaa...^^<---Onks tos mitään järkee?
Kuva
Epik High
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Viesti Kirjoittaja Deli »

Itse haluaisin ainakin nähdä mitä käy kun se meteoriitti iskis, nimittäi sellasta ei joka päivä näe. Voihan sen itsemurhan tehä heti sen iskun jälkee.. jos ehtii.. tai jotai. :)
Avatar
Mr Sandman
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 22:19
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr Sandman »

Minä haluaisin ehdottomasti kiivetä jonnekkin todella korkealle ja huutaa kaikkea lystiä, jonka olen aina halunnut sanoa mutta on kuitenkin jäänyt sanomatta. Huutaisin, ketä minä inhoan ja miksi inhoan heitä. Ja huutaisin kaikille minulle tärkeille ihmisille, kuinka tärkeitä he ovat. Sitten voisin kuolla onnellisena.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mä varmaan ottaisin maalaustarvikkeet kainaloon ja lentäisin jonnekki kauniiseen luonnonkohteeseen Japanissa ja maalaisin ihan hulluna. On sen verran ärsyttänyt oma saamattomuuteni ja hidas taidekuolemani viimeisen seitsemän vuoden aikana etten haluais katua sitä viimehetkellä. Vaikkei mitään säilyiskään sit loppujen lopuks, se olis myös hyvä tapa purkaa tunteita. Ja Japanissa olen päättänyt käydä jossain elmäni vaiheessa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Håh, Lucyn bumppi muistutti että pitäisi päivittää tähänkin topuun mitä tekisin.

Ottaisin yhteyttä elämäni tärkeisiin ihmisiin ja kertoisin heille että kuinka paljon heistä välitän. Söisin kaikkia ruokia mitä olisin aina halunnut maistaa, lukisin ehkä jonkun lyhyemmän kirjan ja varmasti itkisin katkerasti kaiken lopulle. Viikossa ei kerkeäisi paljoa tekemään että ehdottomasti olisin läheisieni kanssa niin paljon kuin mahdollista.

Tietenkin täältä haluaisin tavata populaa, mutta voi olla että he haluaisivat olla heidän perheidensä kanssa sen ajan mikä on jäljellä. Ihan viimeisenä asiana sytsäisin sikarin viskilasi kourassa ja tokaisisin "not with a whimper but with a bang" tai jotain muuta erittäin hienoa. Mutta jos olisin nämä asiat tehnyt ja ei maailma loppuisikaan vaan se meteoriitti tai muu kataklysmi vaan skippaisi meidän planeetan niin hymyilisin koko seuraavan viikon ja makailisin nurmikolla, jos se nyt kesällä se viimeinen viikko sattuisi olemaan.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tulis kunnon Apocalypse missä maailma ajautuisi epätoivoon. Tosin ihan mitä tahansa muuta kuin zombeja. Ei niitä.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=776229
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Luultavasti ottaisin niin paljon lainaa kun pankeista saisin, pistäisin Visan vinkumaan ja lähtisin kavereiden & perheen kanssa kiertämään maailmaa :D Viikon pikakierros maailman ympäri mahdollisimman kalliilla. Euroopan maat, Japani, Austaralia, USA ja Kanada kuulostais tosi kivalta. Ja Argentiinassakin vois käydä. Jos ehtis, viikko on vaan turhan lyhyt aika.

Mutta maailmanloppuhan tulee vasta 2012.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Hmm. Mitä tekisin?

Lueskeltuani tän topicin kaikki viestit läpi niin lienis parasta pysyä kotona ettei tule aiemmin lahdatuks (wtf? tappasitte ihmisiä?). No mut ihan oikeesti. Ehkä keittäsin kahavia, saattaisin tavata läheisiäni, soitella tutuille, tehdä kunnon ruokaa, rauhoitella läheisiä. . . emt.

ja paskat!

"Hello boys, I'm BAAA-AACK" *puff*
Happy panda
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

No enpä tiedä. En minä ainakaan saisi mitään hullua shoppailuvimmaa, koska niillä tavaroilla ei tekisi yhtään mitään.

Ensin haluaisin kuitenkin kerätä kokoon minulle kaikki rakkaat ihmiset yhteen suureen rakennukseen. Sitten varmaan pistettäisiin vaan viina virtaamaan sivistyneesti ja pidettäisiin pienet bailut. Juteltaisiin kaikenlaisesta ja muisteltaisiin menneitä. Tulisi siinä varmaan manattua muutamaan otteeseen sitä, että maailmanloppu on tosiaan tulossa.

Viikko on lyhyt aika, mutta olisi kivaa käydä ainakin Japanissa.

En vahtaisi enää minkäänlaisia elämäni rutiineja, syömisiä, aikataulua, en mitään, vaan paahtaisin täysillä koko loppuajan. Tekisin kaikkea, mitä ikinä tahtoisin ja mitä mieleen juolahtaa. Nyt en tosin puhu tappamisesta tai mistään sellaisesta.

Ja tietty poikaystävän kanssa haluaisin olla ihan kaksistaan edes pienen hetken. Hyvästellä kunnolla ja kertoa, kuinka paljon oikeasti välitän.

Ennen jättimäisen meteoriitin iskua minä kuitenkin varmaan vetäisisin vähän häppää ja tappaisin itseni. Tuskallinen kuolema ei ainakaan kuulosta kivalta.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja Runte »

Lol, Setzy sano ekassa viestissään aika hyvin. Meikä meinaan mitä luultavimmin ei tekis mitään :P Viettäisin elämää samalla tavalla ku tähänki asti. Käyttäisin viimesen viikon samalla tavalla x)

Toinen on tietysti et saattaisin myös menettää järjen ja alkaa katanalla heiluun kaupungilla, mut sitä ei lasketa~

Mut siis.. Miks tehdä jotain ennen maailmanloppua jota ei tekis muuten? Ei teitä mikään estä :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Maailmanloppu

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Tiedotuksen tullessa varmaankin itkisin ensimmäisen tunnin, jonka jälkeen alkaisin soittaa kitaraa tunteella vuorokauden ajan.

Itse varmaan tunnustaisin kaikki pahat ja vähemmän pahat tekoni ja fiilikseni. Sen jälkeen voisin parin, tietyn, vihaamani tyypin ovelle mennä kolkuttelemaan. "Ter- WTF!?" *shotgun*. Sen jälkeen kun olisin saanut sen hoidettua, olisin varmaan perheeni, sukulaisteni ja kavereitteni kanssa seuraavat pari päivää. Kolmena viimeisenä päivän matkaisin Norjaan, katselisin vuonoja, kuuntelisin musiikkia, piirtäisin, soittaisin kitaraa. Viimeisenä päivänä ennen infernoa matkaisin takaisin suomeen, nousisin jonkin lähikylän vaaran päälle, laittaisin soimaan Iron Maidenin Hallowed Be Thy Namen, The Pilgrimin ja Revelationsin peräjälkeen ja katsoisin maailman tuhoa. "Tässäkö se sitten oli."
Vastaa Viestiin