pelottavat mutta omituiset kuvitelmat?

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Jooh no mulla on tosiaan ne suonet, neulat ja veri nykyään, vois ehkä johtuu siitä että mun veren arvot on niin perseellään x)
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

On ihanaa olla astraaliorava.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Miniatyyrijättiläisavaruushamsterit eivät ole koskaan väärässä.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Outoa kyllä, mutta pelkään hamstereita ja marsuja. Rotat ja hiiret ovat eläimiä siinä missä muutkin, mutta suloiset hamsterit ja marsut... hyrrh!
Entäs hevoset? Itkee hysteerisesti hevosen selässä, ja rukoilee että saa keskeyttä tunnin, mutta kas kummaa, kun sieltä alas tulen, niin kauheinkin hirmukoni on ihana sulopolle...hevosenhoitaja?
Veri ja suonet kammottaa, ja en pysty pitämään melkein mitään muuta kaulassani kuin löysää narutopantaa, tai kevyttä ketjua... muuten tuntuu että ei saa henkeä, ja silmät pullistuu päästä. Sama ranteitten kanssa.
Neulat, rokotukset... yhtä tuskaa. Rokotettaessa joudun usein puristamaan jotain kangasta hampailla, tai huudan ja juoksen karkuun. Lapsena jouduin käymään paljon verikokeissa, ehkä se on syy.
en pelkää että sairastun, onneksi. itseasiassa jopa nautin kovasta kuumeesta, koska silloin nukahdan, ja nään unia karkkikaupoista ja miljoonista dollareista 0_0 lapsellista?
Uimahallissa pelkäsin ihan h****sti altaan toista päätä. Kun olin matalassa päässä, ja katoin syvää päätä veden alla, niin tuli kauhee tukehtumisentunne, ja piti päästä äkkiä ylös. Vedessä inhotta se tsikitsiki ääni, ihan niinku jättirapujen sakset. Ja liejupohja, kun merenrannan tyttö ma oon.
Aragnofoobikkokin mä olen. Onneks en pelkää ampiaisia, tai kärpäsiä.
Ja semmonen pikku muovihämähäki sai mut ihan friikiksi joskus ala-asteella. Juoksin aina karkuun kun näin semmosen!
Pelkäsin pienenä kauheesti yksin kotona olemista. Ja vieläkin nään painajaisia Dogs Life pelin lopputasosta. Koirainystävä kun olen. Näin kerran unta että pelasin sitä jotenkin tietokoneella, vaikken olis halunnut. Ja sitten en saanut peliä sammumaan, ja yritin ja yritin, kunnes heräsin siihen että olin yrjönnyt vaikka kuinka paljon...

Pelkään siis kaikkea... tää oli muuten eka viestini Naruto.fissä
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Hm...Näen silmäkulmastani kaikkee hiton skeeriä O_o Ja olen muutenkin tuntevinani, kuulevinani jotain, yöllä, aaargh

No esimerkki, nukun isäni yläkerran sohvalla ja sohva on pikku eteises, josta pääsee kahteen huoneeseen, toinen oviaukko on sohvan edessä, toinen selkäni takana.

Oli sivusilmältä suora näköyhteys kerrossänkyyn, jossa ei roikkunut mitään tummaa, ei itse asias roikkunu yhtään mitään.

Minä näin siinä jonknu tytön seisovan ja tulevan lähemmäs o_o

Menin sinä yönä nukkumaan hyvin äkkiä.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Peilit ovat kammottavia. Aina esim. jos pesen kasvoja ja suoristaudun sitten katsomaan peiliin, pelkään että joku härö tyyppi tuijottaa selkäni takaa suoraan siihen peiliin... OwO
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mie noita ajatuksenkyttäys hommeleita vastoin ajattelen että minun pää on suojattu jollai kentällä ja välillä tuntuu suorastaan, että voin lukea Littliksen ajatukset xD

Pelkään kävellä yksin kaupungilla tai kylällä, kun jos joku tulisi puhumaan en tiedä "muistaisinko" kuinka vastata kysymykseen normaalisti O_o Tai no, pelkään siis muita ihmisiä välillä. Koetan kai sitten mulkoilla niitä niin vihasesti ettei kukaan edes uskalla tulla puhumaan minulle. Ja vieraat ihmiset ei kyllä puhukkaan usein.. :D

Pelkään, jos auto ajaa merenrannan lähellä, sillalla tai jossain muualla mistä se voisi syöksyä veteen.
Olen nähnyt siitä varmaan ties kuinka monta kertaa unta, vanhemmat suorastaan huolestuivat, kun kerran en kai muita unia nähnytkään. Aina joka unessa auto tai laiva upposi ja minä sen mukana. Koskaan en nähnyt hukkumistani, mutta kerran pääsin melkein pintaan.

Välillä kuulen ihan omiani. Kuten lenkillä olen aina huolissani koirastani, joten kuulen koko ajan isojen autojen, kuten rekkojen ääniä (vaikka kuljen metsässä yleensä -_-). Toisinaan saatan kuulla toisten ihmisten ääniä, mutta ei siellä metsässä ketään ole. Välillä jopa luulen näkeväni ne. Enhän minä vainoharhainen ole :p

Ajattelen usein autolla ajaessa, että jos tulee vakava kolari, niin kaikkien pitää joko selviytyä hyvin tai kuolla. En halua surra kenenkään perään. Se on kamalinta mitä tiedän.

En halua itkeä kenekään nähden, se on hirveän häpeällistä näyttää.. heikolta? O_o Vollottaa silmät punaisina.
Minulla on siitä huonoja kokemuksia. Aina kun kävin vollaa nuorempana etten halua olla venäjänopiskelija tai muuta minusta tärkeää, niin äiti kävi natkuttaa, kun olen itkupilli.
Siitä olen oppinut etten enää koskaan itke kenenkään nähden, se on turhaa ja häpeällistä oman heikkouden paljastamista.
Siitä on jäänyt huono tapa, sillä kun sitten näen jonkun itkevän, ajattelen hänen olevan heikko ja tyhmä. Ja jos itsen rupean vollaamaan, niin pakenen paikalta. Muut ei sitä näe.
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Kuvittelen että se Animeunionin porukka on oikeesti joku mafia, joka yhdessä Anime-lehden kanssa tarkkailee jokaista animen katsojaa ja boardia. Scaryy... Kupoli on jollain tavalla jutussa mukana, en vain ole vielä selvillä millälailla...
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Vastaa Viestiin