Journal-topic

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

En oo tehny tänää yhtään mitään. Koko päivän oon ollu sillee puoliks venaamassa että lähettäs faijalle. Oon lähinnä vaan kuunnellu musiikkia ja ladannu sitä paljon ramonesia erityisesti. Mun ois ehkä pitäny pelata kun on niin pirun tylsää, mutta ehkä jossain vaiheessa.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Voi että minä inhoan siivoamista. Siinä tulee hiki eikä ovi edes otsaa pyyhkiä kun kädet on niin pölyset/likaiset/muuten vain jossain pesuaineessa......!
Ostin Kamikaze Kaitou Jeanne ykkösen soomijulkaisun tänään. Ei se huono ole, siis sarja tai julkaisu, kumpikaan. Olen Jeannea lukenut aiemminkin mutta suomijulkaisuja ja Arina Tanemuraa kannatetaan ^o^ Paitsi että alkaa tietyssä mielentilassa väkisinkin ärsyttämään tuo KKJ:n ja Tanemuran sarjojen shoujomaisuus muutenkin.. (Ei kukaan pakoita minua lukemaan shoujomössöjä, tiedän u_u') Vähän sama kuin Megumi Tachikawan teoksissa.
Ja miksen ikinä näe kesälomalla ketään ketä haluaisin nähdä?! Aina vain ihmiset tulee sanomaan että 'joo näin siut taas tossa eilen *jossakin*..' miksi minä en näe ikinä ketään? Tai siis, onhan tämä todettu että olen jotenkin sokea kun en oikein tajua mitä ympärillä tapahtuu, mutta.. Ei se minun vikani ole! I'm just a dreaaameeeer... kännikaraokeversio. Karu totuus.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Nyt sain siirryttyä tänne Lahteen isäni luokse. Täälläkin nyt vaan musiikkia kuuntelen ja ehkä voisin jotain latailla ja mp3soittimella kotiin viedä. Kyllä se waretus on hauskaa!!
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Yeehaw! Tänään sekoiltiin kamujen kaa kotitekoisella napalmilla ja toiselta meni kulmakarvat ja nyt se näyttää ihan gaaralta, koska se on punatukkanen meillä oli todella mukavaa naureskella mokomalle :p
Viimeksi muokannut Hideyori, Ma Loka 29, 2007 01:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Kesäkoulutusta on nyt jatkunut kokonainen viikko. Onnittelen itseäni selvittyäni tästä koettelemuksesta ja takerrun siihen ainoaan kiveen virrassa, että enää on enää tämä viikko jäljellä ja ensiviikolla on kokeet. Vaikka toivo on kuihtumassa tiedän, että tämä tehtävä on suoritettava onnistuneesti loppuun oli hinta mikä hyvänsä. Olen jopa saanut ruotsin aineen ajoissa valmiiksi. Voi, mitä teenkään ylimääräisten kurssien vuoksi ja saadakseni tuon kolmasti kirotun ruotsin yo kuntoon. On tullut taas aika nostaa varuste pakkaus selkään ja nousta kuljetusvaunujen kyytiin kohti koulutuskeskusta. En aio antaa periksi vaikka nuo kuusi tuntia tekisivätkin minut katatoniseksi.

allekirjoittanut
TDM
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Äsken eräs kaverini pyysi minut mukaansa lauantaiksi Helsinkiin, ja enhän minä voinut kuin suostua. Jos kerran kaupunkiin mennään ja pääsisin sinne seuraavan kerran vasta Animeconin merkeissä elokuun puolessa välissä, niin DOH, kai minä menen. Sitä paitsi hyvä seura on aina vain ehdotonta plussaa! ;D (Ja jos nyt joku sattuu näkemään 150-senttisen tytön jolla on ruskeat, takapuoleen asti olevat hiukset niin tökätkää. En minä pure enkä sylje.. tai käyttäydy muuten vain huonosti. ^^

Itkin eilen katsottuani [vihdoinkin] Naruton jakson 18. Se oli niin surullinen! T___T

Olen taas ylensyönyt, mutta tällä kertaa en ole lihonut. Minulla on nyt kylläkin jonkinmoinen kasvuvaihe meneillään, eli ehkä sen takia. Onneksi kasvan, minulla povailtiin jo kaksi senttimetriä sitten etten enää kasvaisi (mutta sukumme naiset ovat muutkin kuulema olleet jo monessa polvessa tällaisia; kasvavat vasta 14-16 vuoden iässä.)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Mökillä oli kivaa ^___^ Oltiin isän kanssa kaksistaan, mikä oli vielä enemmän plussaa. Kävimme isän kaverin mökillä lauantaina. Siellä oli hirveästi porukkaa, koska isän kaveri tarvitsee apua sen mökin remppaamisessa. Hän on rempannut sitä paikkaa jo monta vuotta. Olimme siellä monta tuntia ja minun tehtäväni oli viihdyttää 8-vuotiasta tyttöä, joka kuitenkin hyöri koko ajan koirani ympärillä ja kertoili juttuja joissa ei ollut päätä eikä häntää.

Tänään tulimme pois mökiltä ja pakko sanoa, että teki ihan hyvää olla ilman nettiä ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Heha, herätänpä tämänkin topicin henkiin! :D

Joo... Tänään (eilen) heräsin puol seitsemän ja menin koneelle, eli en ollut ollenkaan ulkona koko päivänä ja sekoiltiin dragon, R@zerin, reddiksen, j@nzkin, Raskyn, pepen ja MsUchihan kanssa mesessä aamuyöhön asti \o/

Sitten me kiusattiin poikaporukalla suchia mesessä hentsulinkeillä >:D mikä oli jonkin aikaa ihan hauskaa sitten sekoiltiin dragon, j@nzkin, reddiksen ja R@zerin kanssa skypessä, vaikka kuinka MsUchiha vinkui \o/

Eli toisin sanoen: Nöräsin koko päivän :woo
Viimeksi muokannut Hideyori, Ma Loka 29, 2007 01:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tulin eilen kotiin suunnilleen 80km:n pyörälenkiltä. ^^ Lähdettiin chauronin kanssa toissailtana joskus puoli kahdeksan maissa tarkoituksena polkea täältä Oulusta Haukiputaan kautta jonnekin Kiimingin ja Yli-Kiimimgin välille ja tökätä sinne teltta. Mutta mun tuurilla tietty oltu päästy Oulun ulkopuolellekaan, kun joku hiton orapihlajan oksa puhkaisi pyörän kumin. \o/ (ja se olikin eka kerta kun olen sen ikinä puhkaissut ja piti sattua het kun lähden pyöräretkelle XP ) chauron polki Haukiputaalle ostamaan uuden kumin, mutta jooh, en vaivautunut tarkistamaan tuumakokoa kun olin 101%:n varma että se on 24, eli eipä tietenkään ollut. ;D Ei kyllä sillon naurattanut. Mutta paikattiin sitten se risa kumi ja päästiin matkaan. Poljettiin sitten vaan jonnekin Kiimingin lähelle sen illan aikana ja pistettiin teltta käytännössä keskelle korpea, joen rantaan, mihin oli pesiytynyt jokunen maatalo ja tavallinen omakotitalo. Oli yllättävän hyvä nukkua siinä, eikä meitä tultu edes häätämään pois. ^^ Seuraavana päivänä sitten Kiimimgin ja Koitelinkoskien (jotkut pöllöt ui siellä ;D ) kautta kotiin. ^^ Oli kyllä hauska reissu, kun en ennen ole ollut tuollaisella. Oikeastaan en ole ennen edes nukkunut teltassakaan muualla kuin jossain mökin pihalla. ^^'
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Täytyy alottaa lounas tauolta ku ei muista pidemmälle. Lounaaksi söin jotain ihme jauhelihapihvejä virolaisessa lukiossa(?) joka on tämän "hotellin" vieressä. sen jälkeen biitsille hei!! :P Kulttuurillisten halujen vuoksi piti käydä tällaisessa vanhassa linnassa, joka toimii myös museona. sitten mentiin syömään pizza. Salami pizzan söin ja se oli maukas, siinä oli salamia, sipulia ja paprikaa. Ja enempää en ole tehnytkään. Olenn muuten saaremaalla.

Matkan aiempia vaiheita oli Hiidenmaa ei siellä paljo mitää tehtykkää, käytii jossai neuvostobunkkereissa.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ihan lyhyesti.
Tiistaina skedettiin.. Ei oikein innostannu, joten pistin laudan poikki.
Samana yönä/seuraavana päivänä katoin kaikki väliin jäänneet Bleachit ^^
Illalla mentiin Onnelaan. Mulle liikaa viinaa, kiitos o/ Oli hauskaa siihen asti, kunnes laatta lens ekan kerran. Klo 00.40 ^^'
Sit heitin ryynit viel pari kertaa ennen kun sain kyydin kotiin. Aamulla pakolliset oksennukset.. Taas vaihteex.
Puol neljält jaksoin nousta sängystä, ku piti mennä kattoo moottoripyörää, jonka meijän äijä päätti ostaa..

Että sellaset seikkailut vaihteeks.. (((Särkee päätä vielkin <_<)))
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

nixuboy: eks onnela oo kampis : D
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

large kirjoitti:nixuboy: eks onnela oo kampis : D
On varmaan :D Mut niitä on muuallakin Suomessa. Ite suosin tuota lähintä mestaa, eli Kouvolan Onnelaa :wink:

http://www.ravintolaonnela.fi/
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Olen tänään tapellut miltein kaikkien kanssa. Jeejee. -.-
Lataan Narutoa veljeni koneelle, hänhän tykkää, varsinkin riidan jälkeen.
Tupakatkin loppuivat. Kai sitäkin jostain saa. Ajattelin katsoa jonkun elokuvan, mutten tiedä minkä. Kaupassakin kävin sitä ajatellen. Katselen hyllystä jonkun, tai sitten katson koneelta Naruto leffan tai suomalaisia. Uunoja tai Körmyjä tai jotain. Saas ny nährä.
Who's that girl living my life?
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Herätän tämän topicin TAAS henkiin! :D

Joo, tänään olen taas vaihteeksi nöränny koko päivän ja olen myös suunnitellut animeconiin tulemisen kuljetus mahdollisuuksia kamujen kanssa (ReddiS & R@zer).
Viimeksi muokannut Hideyori, Ma Loka 29, 2007 01:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Vastaa Viestiin