Kasvissyönti

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Kasvissyönti

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Itte asiassa olen joskus harkinnut kasvissyöntiä [tai no, punaisenlihan pois jättämistä, mitä sitten ikinä onkaan]. Kuitenkin kun kotosalla asustelee ja muiden ruuilla elää, on paha ruveta vaatimaan lihatonta ruokaa. Selviäisin ilman punaistalihaa melko helposti, ainoa mitä oikeasti voisi jäädä kaipaamaan olisi joulukinkku. ^^" Ehkä myös kunnon pippuripihviä..

En kuitenkaan ole ajatellut vaihtaa kaikkiruokaisuutta mihkään vielä moneen vuoteen. Joskus ehkä voinen koittaa.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Kasvissyönti

Viesti Kirjoittaja Runte »

En oo koskaan harkinnu kasvissyöntiä enkä koskaan harkitse.
Se on uskovaisten ja idioottien hommaa :3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Kasvissyönti

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Minulle on täysin yhdentekevää mitä muut tahtovat lautasellaan katsella. Elämä on kuitenkin paljon helpompaa (niin itselle kuin muillekin) jos pystyy syömään kaikkea. Siksi olen itsekin kaikkiruokainen.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Kasvissyönti

Viesti Kirjoittaja Francis »

Onko kukaan törmännyt sellaisiin kiihko kasvissyöjiin? Kamalempia kuin kiihkouskovaiset.

Oma siskoni oli joskus (on toisinaan edelleen) sellainen, että horisee kun valmistan liharuokaa "etkö sinä olekkaan eläinten ystävä" tai "tuokin on joskus ollut elävä". Itse naljailen takaisin "porkkanallakin on tunteet" ja sillee viisii >.>
Se on jokaisen oma asia mitä syö. Toisten syömiseen ei tartte puuttua. Jokainen taplaa tyylillään.

Itse haluan tietää mistä liha tulee. Syönkin lähes pelkästään omakasvattamista kalkkunoista tullutta lihaa (juu, tosi on). Kalkkunan liha on tosi kevyttä ja monikäyttöistä :) Ei mene kovin hyvin jauhelihakaan alas, kun kalkkunaa on vedellyt nassuun. Kaikki tuntuu niin raskaalta ja rasvaiselta sen jälkeen.

Nyt joku tietty ihmettelee, miten olen voinut pistää pikku tipiä ääntä kohti, kun olen tuntenut ne alle päivän ikäisistä. Kun olin lapsukainen niin porukoilla oli sikoja, jotka otettiin kesällä ja laitettii lihoiksi syksyllä. Olen siis tottunut siihen, että elukoita kasvatetaan ruaksi. Lapsena oli selkeät säännöt, ettei ruokaelukoita saanut nimetä ja että ne oli ruokaa.

Pidän kyl kasviksista, mutta olen b-luokan lihansyöjä 8>
Kuva
Vastaa Viestiin