Pakit

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Nixu »

LoneWolf kirjoitti:Niin ja viimeinen syy oli että olen aivan liian hyvä hänelle. Ja että löydän varmasti paremman tytön kumppanikseni.
Mmm, luulen että minä en löydä minkään näköistä kumppania ikinä.
Noin ne sanoo aina.. Ja usko tai älä.. Ne on kuitenkin lopulta oikeassa (ihme kyllä O__o), eli peukut pystyyn vaan ^__^

Aika perseestä tollanen kuitenkin, mutta sellasii ne likat on joskus (pojat myös)...
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

siddy kirjoitti:^ o____o'
Tää vetää jo aika sanattomaksi. Tulee vaan mieleen joku semmonen että halutaan joku ja sit kun sen sais niin ei halutakkaan enää. Voi hitto. :'D
Ja tuo välimatkakin oo imo mtn, samassa kaupungissa kuitenkin... :o Huh huh.
Aivan. Melko ihmeellistä että se aluksi kehuu miten mahtava olen ja että se on iloinen että olen sen rinnalla. Lopuksi se sitten ilmoittaa pokkana että olen liian hyvä o___O Vähän sama kuin voittasit lotosta ja heittäisit koko potin jokeen (tosin en ajattele itseäni lottovoittona :'D).

Onnistuinpa hermostuksissani sanomaan jotain tyhmää sillekin ja sehän sitten hermostui mulle. Saatiin onneksi sovittua juttu ja ollaan nykyään ystäviä. Se sanoi vielä välittävänsä vielä minusta. Sellaista se on..

/off
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

^ On kyllä aika naurettavaa käytöstä tollanen. Huomaa kyllä, että kyseessä on aika nuori tyttö... Ja "poikki koska välimatka on niiiin kaaaaaaauhian pitkä"...? Mesen kautta poikki, oih miten rohkeaa. Liian nopea eteneminen, no niin no joo, eihän sitä voi missään nimessä hidastaa - loppuelämännehän te olitte viettämässä yhdessä *rolls eyes*

Anteeksi että tuohdun asiasta joka ei minulle kuulu, mutta ärsyttää, että kenellekään käy noin :/

Saattaa tietty tyttöki olla emotionaalisesti ties miten eksyksissä/kuohduksissa, mutta emmepä näe asiasta hänen puoltaan, vaan levätköön sympatiamme LoneWolfissa. Älä kuitenkaan LW anna tollasen tapahtuman loppuelämääs pilata, kyllä tosta yli pitäis päästä. Sori että olen näin kyyninen, mutta pääsee niistä yli. Näin nuorena meri on vielä täynnä kaloja, saattaapa joku satunnainen merilehmäkin sattua verkkoon!

/off
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^ Näinpä. Juuri samat ajatukset minulla pyöri mielessä. Tyttöhän oli vasta vajaa 15, joten sen voi edes jotenkuten ymmärtää. Edellinen suhde sillä kesti kuulemma viikon. Se oli kuulemma itkenyt kolme yötä putkeen ja viillellyt itseään :/ Olis pitänyt heti alussa tajuta ettei rupea sen kanssa mihinkään.

En itsekään tiedä mitä tässä pitäis miettiä. Pitääkö sille olla vihainen vaiko käyttäytyä niinkuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut.
Ave-chan kirjoitti:Älä kuitenkaan LW anna tollasen tapahtuman loppuelämääs pilata, kyllä tosta yli pitäis päästä.
Juu, elämä on aivan pilalla.. No ei, kyllä tästä yli pääsee. Helposti. En itse edes viitsisi kutsua tuota miksikään suhteeksi. Hieman tekstarien lähettelyä, viaton tapaaminen kaupungissa, pakit. Ei sen enempää. Mukava kun sieltä tulee nyt joku 30 euron puhelinlasku :/
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Lähetä lasku tytölle xD

joo villin hauska ajatus ^_^
Happy panda
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Ei l0l tulla tänne itkee pakeist...Ei kyl parempaa paikkaa ihmiset pysty löytää ku naruto.fi foorumit.

let the flameing begin
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja charmander »

olZu^ kirjoitti:Ei l0l tulla tänne itkee pakeist...Ei kyl parempaa paikkaa ihmiset pysty löytää ku naruto.fi foorumit.

let the flameing begin
Ja paikan vajaimman henkilön palkinnon voittaa ... olzu. Onnea.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Mäkin haluaisisin sanoa Olzusta jotain mutten keksi tällä hetkellä oikein mitään. Veikkaan että se on ite saanut pakit joskus ja se on asiasta katkera.

Minä itse en ole pakkeja saanut. D:
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Setzeri kirjoitti:Mäkin haluaisisin sanoa Olzusta jotain mutten keksi tällä hetkellä oikein mitään. Veikkaan että se on ite saanut pakit joskus ja se on asiasta katkera.
Minusta tuo reaktio on suoraan sellaiselta joka on aina saanut haluamansa, ja on hyvin tottunut siihen. Valitettavasti.

Jeps, itse en ole saanut pakkeja kuin kerran. Niin, se olikin ainoa kerta kun olen oikeasti tuntenut jotain jotain ihmistä kohtaan. Vituttaa, tai siis vitutti tuollainen. Onneksi olemme aina olleet hyviä ystäviä, eikä tuo haitannut sitä millään tavalla. Enkä pitkäaikaisen ystävyyden vuoksi pysty tuntemaan minkäänlaista vitutusta tai katkeruutta häntä kohtaan.

En varmasti olisi vastannut koko ketjuun ellei winamp olisi alkanut suoraan vittuilemaan ja soittanut Con Te Partiroa, joka on minulle nyyhkybiisien nyyhkybiisi. Muistutti liikaa tapauksesta. Paskamaista tuollainen, mutta minkäs sille voi kun vanhat muistot puskevat pintaan juuri tuon biisin takia.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja shin »

Olen saanut pakit joskus 5.luokalla.. Jos niitä viikon tai parin massateini-suhteita lasketaan :D

Kaksi kertaa itse antanut, tietenkin hyvän syyn kanssa.. Jos ei onnistu, niin IMO on parempi lopettaa suhde, kuin käydä pitkittelemään ja kertoa toiselle vasta siinä vaiheessa kun toisella on liikaa tunteet pelissä^^ Mutta ikäviähän nuo pakit aina ovat :/
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Lonewolf: kuulostaa...aika yksinkertaiselta tapaukselta tuo tyttö, hyvä kun pääsit siitä eroon jo tässä vaiheessa, sen verran teinimäiseltä kuulosti neitosen käytös.

Sain pakit tässä jonkin aikaa sitten. Pahinta koko touhussa oli, että mä tiesin jo etukäteen saavani pakit ja piti mennä itse puhumaan, koska jätkä itse vielä mietti miten sen sanoisi... Mutta hyvin meni ja tuntui että tästä välit vaan läheni, mikä on aika outoa...Ja kyllä, tunteet jäi. Itseasiassa minun täytyy käydä hakee itselleni vielä toiset pakit, että jos nämä tunteet laantuisi, saisi kuulla suoraan asiat ja sitä rataa. Viime kerralla ei miekkonen sanonut asioita niin suoraan, ettei toiveajattelua jäisi.
Kuva
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

En ole ikinä saanut pakkeja, kun en ole ikinä seurustellutkaan. En vissiin kelpaa xD Ei vaan ole tullut ketään jonka kanssa voisi jakaa tunteita..
Aya-san kirjoitti:Sain pakit tässä jonkin aikaa sitten. Pahinta koko touhussa oli, että mä tiesin jo etukäteen saavani pakit ja piti mennä itse puhumaan, koska jätkä itse vielä mietti miten sen sanoisi...
Kuulostaa kamalalta, tietää saavansa pakit ja pitää oikeen odottaa että kuulee sen.. :<
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

AkaShin kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:Sain pakit tässä jonkin aikaa sitten. Pahinta koko touhussa oli, että mä tiesin jo etukäteen saavani pakit ja piti mennä itse puhumaan, koska jätkä itse vielä mietti miten sen sanoisi...
Kuulostaa kamalalta, tietää saavansa pakit ja pitää oikeen odottaa että kuulee sen.. :<
No joo, se odottelupäivä oli aivan hirveä. Kuin viulunkieli konsanaan. Jätkä ei ollut vaan saanut mietittyä kunnolla, miten sen sanoisi kun yritti miettiä sellaista tapaa, ettei loukkaisi niin paljon. Seuraavalla kerralla en halua välttämättä tietää yhtään mitään etukäteen, oli se sen verran hirveätä.
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja fredo »

ennenkaikkea täälä koreassa ollessa olen pääosin naisten seurassa viettäessä ja deittaillessa enemmän kun laki sallii niin oppinut muutamia erittäin hyödyllisiä asioita.

ei niitä niitä pakkeja varsinaisesti edes hankkia. jos ei muijaa kiinnosta treffit (laktiviteetit [lounaat, illalliset, frisbee, picnik, leffat, hiking, kylpylä] tms) (niin ettei muita ole kutsuttu), niin se muija ei ole kiinostunu muutenkun kaverina, s. keskustelussa ensin vihjailla aktiviteetista tai tekemisestä jota meinaat tehä ja nähdä reaktio, jos vaikuttaa kiinnostuneelta kyseiseen aktiviteettiin niin sitten voit sanoa että haluaisko liittyä seuraan. tuota voi kokeilla parillakin kerralla jos ekalla yrityksellä on tullu negatiivinen vastaus. Treffeillä ei kannata mitään "kiinnostaisko sua alkaa olee" kysymyksiä esitellä. Elekieli on kaiken A ja O ja ennen kaikkea koskeminen. koskeminen ja lähellä olo. jos ei vastapuoli vastaa negatiivisesti siihen että kosket tai oot "henkilökohtaisen kuplan" sisäpuolella (lähempänä kun kaverit normaalisti on), niin sillon homma menee hyvin ja voit edetä lisää jos eteneminen ja koskettelun lisääminen sujuu positiivisesti, niin muutakun suudelmaa. jos negatiivinen niin takapakkia koskemisessa, lisää "normaalia" koskemista niinkun mitään ei olis tapahtunutkaan ja jonkin ajan päästä uus yritys. jos edelleenkin negatiivinen niin sitten pysy vaan kaverina.

ja mikä parasta. jos tuollein etenee, niin missään välissä ei ole tullu varsinaisesti ilkeeltä tuntuvia perinteisiä pakkeja. ja siitä syystä stoppaaminen pelkästään kavereina pysyminen onnistuu missä vaiheessa tahansa. tai jopa niin että suhde on täysin pystyssä vaikkei kumpikaan ole missäänvälissä tunnustanut toista tai itseään tyttö\poikaystäväksi
Aya-sanille että sama toimii myös todennäköisesti meihin miehiin.

tietysti tuo vaatii ripauksen itseluottamista ja rohkeutta koskea vastakkaisen sukupuolen edustajaan. mutta aika välttämätöntä, koska koskettaminen lisää luottamusta ja muutenkin koskettaminen on ihan luonnollinen asia. olisi hieman outoa jos ensimmäinen koskettaminen toiseen henkilöön olis suudelma, samasta syystä alatsä olee teini kysymykset tuntuu vastaan ottajasta tosi oudoilta. paha sitä on alkaa tost noi vaa olee henkilön kanssa, kun ei tiedä vaik ensimmäinen koskettaminen olis nyrkistä. eli koskekaa hyvät ihmiset.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^No olet se sinäkin joutunut jotain kokemaan tämän elämän aikana.
Eucarya kirjoitti:@LoneWolf. Olen pahoillani puolestasi, ihan oikeasti. Tämmöisissä jutuissa empatiakykyni on vähän liiankin hyvä. Tuo "kolme yötä putkeen itkeminen ja viiltely" kuulostaa minusta vain tekopyhyydeltä. Hän koittaa tehdä itsestään uhrin, martyyrin. Ettet sinä tai kukaan muu olisi hänelle vihainen. Spekulointia vain.
Olen tajunnut jo tässä aikoja sitten millainen ihminen se mun exä on. Valehteli, petti ja puhui perättömiä. Katkaisin välini siihen tyttöön lopullisesti. Olen vain onnellinen että pääsin noinkin pian eroon Idasta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin