Homoseksuaalisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Jaa jaa. No ei mulla homoja vastaan oikein mitään oo, tehköön kukin miten tykkää. Mielestäni se ei oo kyl luonnollista, luonnollista on saada lapsia ja niitä homot ei voi saada muutenkuin adoptoimalla ja mitäs sitte ku kaikki maailman lapset on adoptoitu ja ei oo muita kuin homopareja, MITÄS SIT??!?!? Ja toi on kyl vaikee että tullaanko homoksi syntyessä vai vaikutuksista, luulisin et syntyessä jokasella on vähän taipumusta siihen ja sitten ympäristövaikutukset ''määrää'' mihin suuntaan se taipumus suuntautuu.

No jokanen tyylillään, mut homoilla on yks vaihtoehto vähemmän kyllä.
Viimeksi muokannut circol, La Heinä 15, 2006 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Jeh, omasta mielestäni se ei ole luonnollista sillä olemassa olon merkitys on lisääntyä, ja homot ei siihen kykene, ellei sitten keinohedelmöitä. Ja ei mulla niitä mitään vastaan ole muuten mutta ko ne nostetaan jollekin vatun pallille että ne olisi muka parempia ihmisiä kuin me heterot. Tasa-arvoa myös heteroille :]
Kuva
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Minusta homoudessa ei ole mitään sen kummempaa kuin heteroissa tai bi:ssä. Homot vaan sattuvat pitämään oman sukupuolensa edustajia kiinnostavimpina.
Mielestäni homoksi synnytään, ei siihen ympäristötekijöillä ja vanhemmilla ole suurta merkitystä. Heterovanhempien lapsi voi olla homo ja homojen adoptoimasta lapsesta voi yhtä hyvin kasvaa hetero.
circol kirjoitti:...ja mitäs sitte ku kaikki maailman lapset on adoptoitu ja ei oo muita kuin homopareja, MITÄS SIT??!?!?
Heh :D tuota nyt on ihan turha pelätä. Vaikka homous olisi kuinka muotia hyvänsä yms. ei maailma täyty homoista ;) Ja kuten jo sanoin, homoksi synnytään eikä ryhdytä..
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Kira kirjoitti:Ja kuten jo sanoin, homoksi synnytään eikä ryhdytä..
Mistä sä oot tuon tiedon saanut tietoosi?
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Mutta jos homoksi synnytään, niin eikö sitten voisi olettaa, että se on geeneissä? Ja jos se on geeneissä, se on periytyvää, eli silloin biologiset vanhemmat olisivat tai vanhempien suvuissa tulisi olla homoseksuaaleja?

Itse en usko, että homoiksi tai lesboiksi synnytään. En toisaalta usko, että vanhempien tai lähisukulaisten esimerkki vaikuttaisi asiaan niin paljon, että lapsesta tulisi homoseksuaali. Omasta mielestäni ei ole niin tärkeää, että miksi on homo, vaan että onko onnellinen itsensä suhteen (tiedän, kuulostaa siirappiselta D:). Uskoisin, että murrosiässä henkilön etsiessä itseään hän päättää seksuaalisen suuntautumisensa - tai no ei oikeastaan päätä, vaan kallistuu vaan siihen suuntaan, joka itsestä tuntuu parhaimmalta.

Homoseksuaalisuus on mielestäni yhtä hyväksyttävä asia kuin heteroseksuaalisuus, sillä ei ihmisiä pitäisi arvostella sen mukaan sattuuko tämä pitämään tytöistä vai pojista. Sitä olen kyllä miettinyt näin homoseksuaalisuuteen liittyen, että miksi pedofilia tunnutaan aina yhdistettävän siihen, vaikka pedareista yli 90 prosenttia onkin heteroita...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

En ole Homofobiikko, mutta todella rasistinen heitä kohtaan ^^;

Tämän viestin olen kirjoittanut jo niiiiin moneen topikkiin, jossa puhutaan yaoista yms. joten tiivistän :P

En voi yksinkertaisesti sietää homoja. En näe, mitä jotkut näkevät siinä, kun kaksi ruumista, joilla ei ole edes tissejä yhdistyvät. Jotkut sanovat, että on "söpöä" nähdä kaksi söpöä poikaa pussailemassa, mutta heti, kun ruvetaan puhumaat tytöistä ja lesboista, heti kääntyy katseet muualle ja yököttely alkaa..
Homous on omasta mielestäni jo suoraan sanottuna sairaus.. Lyhyesti ja yksinkertaisesti..

Mutta, siinä oli mielipide Yuri/Lesbo -fanilta, joten sitä ei tarvitse ottaa niin vakavasti 8) Mielipiteensä kullakin.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Örp. No jaa.

Onko se luonnollista? Ei oikeastaan ole minusta muuta vaihtoehtoa kuin että joo. Jos susi hässii lammasta ja lammas synnyttää jäniksen, niin sen on pakko olla luonnollista, koska niin on päässyt tapahtumaan. Yliluonnollista se ei voisi olla, koska en usko yliluonnolliseen. Homoseksuaalisuus ja se mitä homot tekevät ovat siis täysin luonnollisia, koska ne eivät voi olla yliluonnollisiakaan. Sellaista asiaa kuin "luonnoton" ei sanan varsinaisessa merkityksessä minulle olekaan.

Ja luonto ei todellakaan tarkoita mitään tapahtuvaksi. Luonto ei tietääkseni ajattele, joten sillä ei siis myöskään taida olla tarkoitusperiä. Elämälläkin on minusta suunta vain siksi, että vain yksi tie vie ylöspäin ja muut eivät vie minnekään.

Onko se hyväksyttävää? Öööh... Väliäkö sillä on hyväksynkö sitä, sitä tapahtuu kuitenkin? Niin kauan kuin minulla ei ole valtaa kieltää sitä tai saada jotakuta kieltämään se puolestani, en näe mitään väliä sillä, hyväksynkö sitä vai en. Kantani olkoon siis evvk niin kauan kuin tämä kanta on minulle kaikkein halvin ja käyttöystävällisin.

Synnytäänkö homoksi vai tullaanko homoksi? Eiköhän se ole vähän molempia. En ole mikään ihmiskehityksen asiantuntija, mutta eiköhän geenit määrää alkuasetelman ja ympäristö hoida loput. Kukaan ei ole koskaan todistanut minulle, että asiat olisivat toisin.
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

HOMOT ON PERSEESSÄ

EDIT/ PERSEESTÄ SIIS
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

large kirjoitti:HOMOT ON PERSEESSÄ

EDIT/ PERSEESTÄ SIIS
Asiaa
Kuva
''Difficile est satiram non scribere''
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Joku tuossa aikasemmin mietiskeli että se voisi olla geeneissä, jospa se onkin? Luonnon oma keino pitkällä tähtäimellä vähentää ihmiskunnan kasvua?
Itselläni ei homoja vastaan ole yhtään mitään, osa hiivatun mukavista ihmisista keitä tunnen on homoja.
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Työharjoittelussa joku päiväs sitten tuli puheeksi tällainen:
Että on OK henkisesti sariaiden, päihtyneidenkin ynnä muiden saada tehdä lapsia.... KUNHAN vain on hetero....? Mutta Homo/lesbo parit... "ei, ei, ei. Pitää ajatella lapsen parasta."... *köh* Mitä helve- parasta??! Onhan totta, että se ei olisi ehkä 'luonnollista'... mutta kenellä sitä on oikeutta sanoa, että "sinä ansaitsen lapsen, mutta sinä et!"
Muutenkin en ole ikinä ymmärtänyt miksi jotkut oikeasti käyttäytyvät kuin homoseksuaalisuus olisi sairaus... tai joku valinta. Niillä ei ole hajuakaan asian oikeasta laidasta jos väittää, että homoksi/lesboksi ruvetaan. Se on erittäin säälittävää ja ahdasmielistä.

Tähän väliin uskallan heittää... koska itse en ainakaan ole puhdasverinen hetero. Miehet ei kiinnosta. Minkä sille voi? Ei se ole minunkaan valinta... ja jos joku pitää sitä 'sairaana', tulisi hänen katsoa peiliin. Että oletko varma, että SINÄ et ole sairas?
Itse tuskin synnyin tällaiseksi (joko lesbo tai aseksuaali... en ole vielä varma. Varmuuden saan vasta kun jaksan yrittää deittailla). Yhteiskunta ja eri ihmiset sai mut tuntemaan ällötystä seksuaalisuuden tilalta miehiä kohtaan. Naisia kohtaan mitään ällötystä ei yksinkertaisesti tunnu.
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

No minusta lesbo/homo parit eivät saisi adoptoida lasta sillä lasta tullaan helvetin todennäköisesti pilkkaamaan asiasta, ja lapsella pitää olla miehen ja naisen roolimalli.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ei muut lapset pilkkaa jos heidän vanhemmat kasvattaa jälkikasvunsa oikein.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Xtazey kirjoitti:No minusta lesbo/homo parit eivät saisi adoptoida lasta sillä lasta tullaan helvetin todennäköisesti pilkkaamaan asiasta, ja lapsella pitää olla miehen ja naisen roolimalli.
Ymmärrän kyllä tuon kannan, mutta....

Lähes kaikilla ihmisillä on jokin asia, josta heitä pilkataan/oltaisiin voitu pilkata/voitaisiin pilkata. On se sitten homovanhemmat, vain yksi vanhempi, juopot vanhemmat, puhevika, typerä nimi, kaksi vasenta jalkaa tai eriväriset silmät, ei sillä ole väliä MIKÄ se asia on, mutta on yksinkertaisesti mahdotonta eliminoida kaikki syyt joista lasta voitaisiin joskus pilkata tai kiusata. Jos lapset (tai aikuiset) haluavat kiusata toisiiaan niin he kiusaavat. Jos syitä ei löydy niin he keksivät niitä. Eli ihan yhtäläinen vääryys on antaa homojen hankkia lapsi tai antaa jonkun nimetä lapsensa Kullervoksi, samalla todennäköisyydellä heitä kiusataan siitä.

Ja lapsella pitää olla miehen ja naisen roolimalli? Entä sitten ne lapset, joilla ei ole äitiä tai isää, saati sitten ole koskaan ollutkaan? Tunnen henkilökohtaisesti tällaisia lapsia, ja samanlaisia he ovat kuin kaikki muutkin. Paras tilanne tietenkin olisi se, että lapsella olisi äiti, isä ja pari sisarusta, mutta kaikilla näin ei ole ja hekin ovat osoittaneet pärjäävänsä ihan yhtä hyvin tässä maailmassa.

En näe mitään syytä sille, että lesbo/homoparit eivät saisi adoptoida lasta.

Juuri tämä mitä Yayako sanoi, kaikki muut saavat hankkia lapsia, mutta eivät homopariskunnat. Luulenpa että lapsen on parempi kasvaa kahden huolehtivan isän/äidin kanssa kuin juopottelevien isän ja äidin kanssa.

Ja sitten, minun oma kantani homoseksuaalisuuteen. Ihan sama. Minua ei todellakaan kiinnosta, tykkääkö joku miehistä vai naisista vai molemmista. Antaa kaikkien tykätä mistä haluaa ja tehdä mitä haluaa niin kauan kuin siitä ei aiheudu muille harmia, eikä homoseksuaalisuudesta kellekään harmia aiheudu.

Itse olen sitä mieltä, että jotkut syntyvät heteroiksi, jotkut homoseksuaaleiksi ja toiset biseksuaaleiksi. (Itse synnyin bi:ksi. En ole ikinä pitänyt kumpaakaan sukupuolta sen ihanampana tai ällöttävämpänä kuin toista) Joillakin tämä suuntaus pysyy koko elämän, joillakin se vaihtuu ehkä useammankin kerran. Ei siis minun mielestäni ole sen mahdottomampaa syntyä kuin ryhtyä homoksi/lesboksi. Se ainakin on varmaa, että kaikki eivät synny heteroiksi, ja homot eivät välttämättä synny homoina.

En muuten ymmärrä yhtä asiaa. Minkä ihmeen takia homoja ja lesboja pelätään? Luulevatko heteroihmiset, että kaikki homot ja lesbot ryntäävät jokaisen naisen/miehen kimppuun heti kun sellaisen näkevät? Luulevatko he olevansa itse niin ihania, että vaikka tämä kyseinen homoseksuaali TIETÄISI heidän olevan heteroita, hän ei voi siltikään pitää näppejään erossa?
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Keskustellaan niistä homojen ja lesbojen lasten hankkimisista täällä: http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=2480 ja pysytään tässä topicissa aiheessa. ^^


Minulla ei ole mitään homoja tai lesboja vastaan, koska ei itse olisi edes täysin varaa sanoa mitään sellaista ja yli puolet kavereistakaan ei mitään sataprosenttisia heteroita ole.

Okei, taidan omistaa tavallista aika paljon avaramman maailmankatsomuksen, mutta jotenkin ei edes järkeen mahdu, miten joku ei vaan voi hyväksyä ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Ei persoonasta tarvitse tykätä, mutta ei häntä tarvitse vihata vain hänen elämäntapansa takia (ja jos joku nyt kysyy, että rakastanko kaikkia pedofiilejakin, niin puren nilkkaan). Ja sitä paitsi homopareja näkee edes käsi kädessä kulkemassa niiiin harvoin, että miten he voivat häiritä ketään (sitä paitsi ei heteroidenkaan hellyydenosoituksia näe niin paljon, että siitäkään voisi häiriintyä).

En toisaalta usko, että homoksi synnytään, koska tuskinpa se varsinaisesti geeneissä voi olla. Mutta toisaalta voisi olla joku muu pieni juttu, joka sen sitten määrää syntymästä saakka... Mutta vanhempien esimerkki tuskin ainakaan vaikuttaa. Eikä ympäristökään siinä mielessä, että tiettyjen asioiden takia ihmisestä kasvaisi takuulla homo. Uskon luultavasti eniten, että jokainen on taipuvainen sekä heterouteen, että homouteen ja sen sitten joku juttu vaan tuo enemmän esille toisissa ihmisissä.

Miten homous voisi olla niin luonnotonta, kun se kerran on niin yleistä? Kissan raiskaaminen on luonnotonta, mutta sellaista harjoittaviahan ei sitten kävelekään vastaan joka kadunkulmassa.
Vastaa Viestiin