Homoseksuaalisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Ei nimi miestä pahenna, eikä kyllä varmasti sekään että jos sattuu pitämään omasta sukupuolestaan. En siis näe homoissa mitään vikaa, musta olis ihan oikein jos niille annettaisiin lupa mennä naimisiin.
Tuohon juttuun, synnytäänkö vai tullaanko homoiksi, mulla ei riitä mitään ajatusta jaettavaksi. Voihan siinä käydä niinkin, että elää heterona viisikymppiseksi, on vaimo ja lapsia ja lapsenlapsia, ja sitten oivaltaa, että onkin homo. En tunne yhtään homoa niin enpähän tuota osaa millään perustella.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

a) en ymmärrä mihin edes tarvitaan näitä ihme luokitteluita...

b) ihminen rakastaa toista ihmistä, se on normaalia, mitä väliä sillä sukupuolella?

En jaksa enempää tästä aiheesta nyt kirjottaa kun olen jo kauhean litanjan tossa aikasemmin joskus kirjottanut..
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Blue_Hill-san kirjoitti:1)Rasismista ei kannata puhua, se kohdistuu aina "rotuun". Homosyrjintä on oikein ilmaistu. "nilliti nilliti"
Selevä, olkoon se sitten syrjintää. Itse olen tottunut aina puhumaan homorasismista, mutta tuskinpa kukaan tulee sen takia kepillä sormille lyömään :3
Blue_Hill-san kirjoitti:2)Vut? Liittyvätkö tuo ihmisten muuttamis-lause ja uskovais-lause toisiinsa? Haluan tarkennusta. Jos/kun liittyvät, niin miten? Koska en näe yhteyttä noiden välillä mutta silti ne jotenkin tuntuvat toisiinsa liittyvän. Kai?
Meinasin lähinnä sitä, että homot saavat rauhassa olla mitä ovat. Eivät ihmiset ainakaan täälläpäin uskovaisia piekse nakkarin jonossa, jos sattuvat tapaamaan, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä homoseksuaali saa nyrkkiä paneeliinsa.
Sitä minä vain, että oli ihminen minkälainen tai värinen tahansa, kaikki ovat minun mielestäni samanarvoisia (lukuunottamatta tietysti pedofiilejä sun muita, jotka eivät ole sitä samanarvoisuutta teoillaan ansainneet).
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
Nonii... Nyt selveni se mitä hait takaa. En silti usko tähän suomalaiseen homokauhuun, että levyynsä saa heti, jos sattuu samasta sukupuolesta pitämään. Monissa ihmisissä on raivostuttavampiakin piirteitä, 'homous' voi olla vain tekosyy vetää kuonoon. Tai uskovaisuus. Joku voi lyödä vaikka vain hiusten takia. Kukapa toisen ajatuksen juoksua ymmärtäisi? Sellasta.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Näinpähän se. Kirjoittelin nuo jutut lähinnä vain sen perusteella, mitä täällä kotipaikkakunnalla olen juttuja kuullut ja nähnyt. Ilmeisesti asun keskellä ahdasmielisiä idiootteja. Ehkäpä paikallisten kloppien pitäisi vain lopettaa se pilven pössyttely, ennen kuin viimeisetkin aivosolujen rippeet poksahtavat.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja Turhis »

PikkuElvis kirjoitti:Ehkäpä paikallisten kloppien pitäisi vain lopettaa se pilven pössyttely, ennen kuin viimeisetkin aivosolujen rippeet poksahtavat.
Noh noh.. Eipähän tuo aggressiivisuutta lisää. Ainakin kaikki tuntemani möyhypäät on rauhaa rakastavia ja suvaitsevia ihmisiä :)
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin