Homoseksuaalisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

large kirjoitti:
Yayako kirjoitti:Ei muut lapset pilkkaa jos heidän vanhemmat kasvattaa jälkikasvunsa oikein.
Toi on taas sitä et syytetää muita ihmisiä omista virheistä. Jos 6 vuotias paskakasa haukkuu kaverin vanhempia ni tuskin sen vanhemmat on siitä vastuussa VAAN VÄKIVALTAISET PELIT JA TELKKARI, NÄMÄ SAATANAN VÄLIKAPPALEET JOIDEN PITÄISI PALAA IKUISESSA KIIRASTULESSA.
Ajattelitko yhtään kun kirjoitit tuota? Onhan se totta, että lapset oppivat myös muiden mallista kuin vain vanhempien... mutta vaikka kuinka kiihkoistasti halutaan syyttää kouluja, pelejä ja ympäristöä... kyllä se on myös kiinni paljon siitä, että miten vanhemmat ja lähipiirin muut jäsenet käyttäytyvät lasten silmissä. Jos esim. isä haistattelee naapurilleen tai äiti juoruilee pilkaten, kyllä lapsi ottaa tästä, vaikkei tietoisesti välttämättä, mallia.
Jos perheessä ollaan "Hyi" asenteella homoseksuaalisuudesta, sitä helposti kasvaa sen mukana.
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Itseäni ainakin vituttaisi jos muilla olisi isä ja äiti, ja itselläni kaksi äitiä tai kaksi isää. Jos ei lapsena niin varmasti murrosikäisenä.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Xtazey kirjoitti:Itseäni ainakin vituttaisi jos muilla olisi isä ja äiti, ja itselläni kaksi äitiä tai kaksi isää. Jos ei lapsena niin varmasti murrosikäisenä.
Näille lapsi-jutuille on oikeasti jo oma topicci. Kuva http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=2480 En haluis nipottaa... mutta nipotanpa kuitenkin Kuva
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

large kirjoitti:HOMOT ON PERSEESSÄ

EDIT/ PERSEESTÄ SIIS



TOTTA! en pidä jos on sellainen pysyköön jossain kolossa piilossa en halua nähdä sellaisia varsinki jos jotain pussailee yleisissä paikoissa.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Tuota että ryhdytäänkö homoksi vai synnytäänkö ei minun mielestäni voi eikä pidä määrittää.
Eihän rakkauskaan ole mikään geeni sekamelska.
Minusta samaa sukupuolta olevat saavat rakastaa toisiaan
ihan siinä missä erisukupuoltakin olevat. Miksi ei.

Ja muutenkin raamatussa kun jumala rankaisee käärmettä, Eevaa ja Aatamia siitä kielletystä hedelmästä Jumala rankaisee Eevaa sillä että hän tekee tämän rauskauden vaivat suuriksi ja että tämä tuntee kiintymystä mieheensä vaikka tämä kuinka kohtelisi kaltoin ja olisi huono immeinen tms.
Eli mistä me tiedetään vaikka kaikki naiset olisi alunperin lesboja mutta kun jumala langetti tämmösen pahan vitsauksen meille että tunnetaan vetoa miehiin vaikkei haluttais ;D lol tiedetään menee taas vähän ylikierroksella mutta ettehän vedä herneitä nenään jookosta ^^ oli tsoukki tavallaan jep moi.

Ja lisäänpä vielä senkin että minä en ollut kiinnostunut muista kuin tytöistä noin 4-5 luokilla enkä voinut kuvitellakaan olevani joskus hetero mutta sitten yhtä äkkiä pim en ollutkaan enää kiinnostunut muista kuin pojista ja olen nyt täysin hetero. Ja tämäkin liittyi taas asiaan niin paljon että heikompaa hirvittää.

Edit: Ja vielä tuosta lapsi aisasta sen verran että kyllä minä uskon vaikka
se kaikista teineistä karseelta tuntuuki että joku esim afrikkalainen nälkäkuoleman partaalla roikkuva lapsi joka on menettänyt molemmat vanhempansa ottaa mieluusti kaksi äitiä tai isää kuin jää yksin.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Jaa mennään jo raamatun puolelle :D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

CaSMo kirjoitti:Jaa mennään jo raamatun puolelle :D
Raamatun tulkinta on isona osana tätä homoseksuaalisuuden tulkitsemista, koska Raamatusta ihmiset yleensä tulkitsevat itse onko homous synti/väärin vai ei. Että näin. I have spoken.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Ei ei tehkää mitä vaan mutta jättäkää Raamattuni rauhaan *yhyy*
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Noniin, luin tämän koko topikin läpi ja halusin kommentoida niin montaa eri postia että luovutin. :P

Ensinnäkin koko ryhdytäänkö vai synnytäänkö homoksi asia.. tämäkin riippuu täysin ihmisestä. Tunnen ihmisiä jotka ovat yrittäneet väkisinkin olla heteroita, mutta eivät ole siihen loppupelissä kyenneet. Miksi luulette koko alakulttuurin syntyneen? Siksi että jotkut ovat väen vängällä halunneet tulla valtaväestön pilkkaamaksi ja vainotuksi vain siksi että sattuu pitämään omasta sukupuolestaan enemmän? Kuulostaa minusta kovin epätodennäköiseltä.
Tunnen myös niitä, jotka eivät ole osanneet aluksi päättää, ja sitten lopulta tulleet siihen tulokseen että pitävät omasta sukupuolestaan enemmän. Tiedä sitten miksi, en ole tullut udelleeksi.

Ja minusta, suokaa anteeksi, on täysin naurettavaa 'ihkuttaa' joko homoja tai lesboja ja inhota sitten toisia. Itse, naisena, tykkään sekä yaoista että yurista. Samoin kun tykkään sekä naisista että miehistä, joskin tällä hetkellä kallistun enemmän naisiin. :P

Se on muuten tosi kummallista, että jotkut tutuistani tosissaan luulevat, että jos on lesbo, se tarkoittaa heti sitä että pari on luotu esiintymään heteromiehille jotka katsovat. Ja jos on bi, se tarkoittaa sitä että haluaa kummankin sukupuolen edustajan kanssa sänkyyn yhtaikaa. >P

Mutta tuosta rajapyykistä joka tuli puheeksi.. se on aika kaksinainen juttu lapsirakkaat. :B
Osa ns. heteroistakin kuolee neitsyinä tai sinkkuina, miksei siis homoseksuaaleistakin? Jos joku pelkää antautumista suhteeseen toisen kanssa, tykkää vain katsella yksikseen kauempaa, tarkoittaako se ettei ole seksuaalinen ollenkaan? Vaikka vetäisi käteen joka ikinen ilta?
Tätä en tarkoita varsinaisena kritiikkinä, pisti vain miettimään. :D

Niin ja vielä siitä homojen/lesbojen adoptointioikeudesta.. minusta on ihan oikeutettua, että jos jotkut tyhmät heterot tekevät vahinkolapsen jota eivät sitten haluakaan, heidän hukkatuotoksensa voi adoptoida perhe joka lapsesta oikeasti välittää.
Keinohedelmöitystä vastaan taas olen niin homseksuaalien kuin heteroidenkin puolesta, sillä jos ei se vauva ole tullakseen, onko se ihan väen vängällä sieltä jalkojen välistä puserrettava? Miksei joku heitteille jätetty lapsi kelpaa? Ihan kuin haluaisi jotenkin rotukoiran, kun ei heitteille jätetty maatiaisotus kelpaa, vaikka saattaisi olla viisaampi ja kauniimpi kuin itse rotutuotos.

Jos joku suuttui vertauksistani, sori nyt kauheasti. :B
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Bitenshi kirjoitti:
CaSMo kirjoitti:Jaa mennään jo raamatun puolelle :D
Raamatun tulkinta on isona osana tätä homoseksuaalisuuden tulkitsemista, koska Raamatusta ihmiset yleensä tulkitsevat itse onko homous synti/väärin vai ei. Että näin. I have spoken.
Raamattu kieltää homoude/lesbouden Mooseksen toisessa kirjassa kappale 20 Rangastusmääräyksissä. Rangaistuksena tais olla et ne pitää karkottaa pois kansan keskuudesta.
En jaksa vielä kommentoida tähä asiaa koska pitää herätä huomenna kesätöihin 6.00 :cry:
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Niin ja Jumalahan rakastaa/hyväksy jokaista/jokaisen sellaisenaan ja plaaplaaplaa.

Omasta mielestäni homoksi/leboksi/bi-seksuaaliksi jne. synnytään. Minä olen bi, enkä ole koskaan päättänyt, että "Pim, olen bi!"
Mielestäni meistä jokaisessa asuu pieni tai vähän isompikin bi. Olen siis juuliaaan kanssa samoilla linjoilla.

Btw, miten suhtautuisitte, jos joku ystävävistänne ilmoittaisi olevansa homo/lesbo/bi/whateva?
Etenkin kiinnostaisi vastaus noilta homofobisilta pojilta. Pistäisitkö välit poikki, jos paras ystäväsi paljastaisi olevansa homo? Miksi?

Mulle on vaan kaverit kertoneet olevansa bi-seksuaaleja enkä nyt oo tuohon mitenkään kummasti suhtautunut, yhtä neutraalisisti kuin siihen, että joku kertoisi olevansa hetero.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

kyuuka kirjoitti:Btw, miten suhtautuisitte, jos joku ystävävistänne ilmoittaisi olevansa homo/lesbo/bi/whateva?
Etenkin kiinnostaisi vastaus noilta homofobisilta pojilta. Pistäisitkö välit poikki, jos paras ystäväsi paljastaisi olevansa homo? Miksi?
Minä en ole homofobinen poika, mutta vastaan nyt kuitenkin kun tuo kysymys vaikutti äkkiseltään mielenkiintoiselta.

En kai suhtautuisi oikeastaan mitenkään, oli ystävä kuka tahansa. Jouduin totuttautumaan siihen ajatukseen, että vaikka itselläni ei ole kiinnostuksenkohteita, ystävilläni saattaisi olla, joten en usko että minua heilauttaisi enää kovinkaan moni asia liittyen ystävieni seurusteluelämään. Ystävieni kiinnostusten kehittyminen oli minulle nimittäin aika kova pala hyväksyä, ehkä verrattavissa jopa siihen miten "normaali" umpihetero saattaisi suhtautua homouteen.

Mutta eräs asia kaapista tulemiseen vielä liittyy. Jos joku tuttavistani tai ystävistäni ilmottaisi olevansa homo ja kiinnostunut minusta (yksi maailman epätodennäköisimmistä asioista), asia olisi jo toinen. Tämä tarkoittaisi minulle täydellistä katastrofia ja murhetta -- en tiedä ollenkaan miten pääsisin sellaisen asian yli. Koko ystävyyden perusta olisi minun puolestani kokonaan murentunut tai alun alkaenkin olematon sekä suorastaan inhottava, halveksuttava asia. En uskaltaisi liikkua ko. ystävän lähellä, en enää luottaisi tähän, haluaisin todennäköisesti unohtaa kokonaan ko. ihmisen sekä kaiken sen mitä olisi tapahtunut enkä todellakaan enää osaisi nähdä ko. ystävää sellaisena josta pitäisin. Minulla ei yksinkertaisesti ole taitoa tai HALUA kohdata tuollaisia asioita kuin rehti aikuinen -- ystävyys on minulla siellä kohtaa aivoja missä minä olen vielä lapsi joka etsii leikkitoveria.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

kyuuka kirjoitti: Btw, miten suhtautuisitte, jos joku ystävävistänne ilmoittaisi olevansa homo/lesbo/bi/whateva?
Etenkin kiinnostaisi vastaus noilta homofobisilta pojilta. Pistäisitkö välit poikki, jos paras ystäväsi paljastaisi olevansa homo? Miksi?
Okei, pakko myöntää että olen joskus (näin koska yaoi-fangirl satun olemaan) ajatellut että "oispa siistiä jos ois homo kaverina". Myönnän että tämä on aika kamala ajatus, mutta sitä on hauska miettiä tällaisia asioita.

Eli siis jos joku poika vaikka luokaltani kertoisi minulle olevansa homo, en laittaisi välejä poikki. Voin jopa hieman häpeissäni myöntää että alkaisin ehkä kaveerata hänen kanssaan enemmän... Olen kamalakamalakamala ihminen. T-T En kuitenkaan alkaisi kiljua ja hyppiä riemusta, se olisi tökeröä kaveriani kohtaan, jolle hänen oma seksuaalinen suuntautumisensa on kuitenkin herkkä asia.

Mitähän tekisin jos paras kaverini (tyttö) kertoisi olevansa lesbo..? Olisihan se aika outoa, mutta uskon että olisin siinä tilanteessa kuitenkin järkevä ja tukisin häntä sekä pysyisin hänen kaverinaan. Toki varmaan suhtautuisin kaveriini hiukan eri tavalla... mutta en kuitenkaan hylkäisi tätä siksi että tämä on lesbo.
Serkustani (joka on siis tyttö) sain vähän aikaa sitten tietää, että hänellä on tyttöystävä. No, hän käväisi vasta eilen meillä, eikä hän minusta ollut muuttunut ollenkaan ihmisenä, en edes oikeastaan miettinyt asiaa kovin paljon hänelle jutellessani.
En usko että suhtautuisin eri tavalla jos kyseessä olisi oma kaverini... Olen sentään niin kauan aikaa hänen kanssaan viettänyt, etten viitsisi heittää sitä menemään vain sen takia että hän olisi lesbo.

Jos kaverini taas olisi ihastunut minuun, kertoisin varmaankin selkeästi että itse en ole hänestä niin kiinnostunut, ja sanoisin toivovani että hän ymmärtää sen. Kertoisin myös että en haluaisi ystävyytemme muuttuvan tämän takia, vaikka ei hän se tietenkään olisi minun hallinnassani.
Pelkäisin että välit saattaisivat hiukan kylmetä sen jälkeen, mutta itse ainakin yrittäisin pitää ystävyytemme samanlaisena. En kuitenkaan haluaisi olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, etten sitten mahd. poikaystävää hankkiessani saisi kärsiä kaverini katkeruudesta tai mustasukkaisuudesta.
Kai sellaisessa tilanteessa pitäisi vain toivoa että kaikki ei menisi paskaksi vain kaverini tunnustuksen takia. Mielelläni yrittäisin auttaa häntä löytämään jonkun muun, joka vastaisi hänen tunteisiinsa.

Erittäin hyvä kysymys kyuukalta, kiitos. :) Sain hieman katsottua sisimpääni samalla.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

May-chan kirjoitti: Olen itse puoliksi bi, enkä ole ikinä itse päättänyt sitä.
Miten voi olla puoliksi bi? ;o
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Veikkaan että hän meinaa sitä että tykkää katsella homppeleita mutta ei itse tykkää tytöistä, kuten monet muutkin yaoi fangurliet.
Kuva
Vastaa Viestiin