Häät ja avioliitto sun muu

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Ei ole tällä hetkellä ajankohtaista, mutta ehkä joskus päädynkin vielä naimisiin. Mitään suuria monen sadan kutsuvieraan häitä en kuitenkaan haluaisi. Kirkkohäissä ei sinäänsä ole mitään vikaa, mutta ehkä haluaisin mennä naimisiin jossain muualla esim. Turun Linnassa tai vaikkapa Kemin Lumilinnassa :) Ihan pieneet maistraattihäätkin voisi tulla kysymykseen.
road to hell

minä

Viesti Kirjoittaja road to hell »

musta ois ihanaa avioitua siististi ja sillai 1950-1970 lukujen tyyliin...ja 1970-1980 lukujen tyyliin...ja monesti. mun hääkuvassa olisi Jopa koiriakin ja morsiammella pitkä prinsessamallin hääpuku..itselläni joko smokki. univormu. taikka sitten sellainen Joku vaan siilitukka malli

ennen kaikkea olisi ihanaa avioitua jossain Tampereen Tuomiokirkossa..Helsingin Tuomiokirkossa. Puotilassa < kotiseuduilla Itä-helsingissä.jne

Mod-edit: Vältellään niitä tuplaposteja, jooko?
Viimeksi muokannut road to hell, To Joulu 14, 2006 22:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Voisin vielä sanoa pari sanaa kihlojen väärinkäytöstä. Kun mennään kihloihin, se on lupaus avioliitosta. Näin ollen minusta on tavallaan väärin mennä kihloihin ja elää niin koko elämä ilman aikomustakaan avioitumisesta. En nyt sano että se olisi jokin hirveä synti tai että ihmiset jotka tekevät niin ovat jotain idiootteja, mutta tavallaan siinä menetetään kihlautumisen pointti. Vaihtoehtona tälle ihmiset voisivat vaikka ostaa jotkin muut sormukset sitoutumisen merkiksi.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

tiia kirjoitti:Voisin vielä sanoa pari sanaa kihlojen väärinkäytöstä. Kun mennään kihloihin, se on lupaus avioliitosta. Näin ollen minusta on tavallaan väärin mennä kihloihin ja elää niin koko elämä ilman aikomustakaan avioitumisesta. En nyt sano että se olisi jokin hirveä synti tai että ihmiset jotka tekevät niin ovat jotain idiootteja, mutta tavallaan siinä menetetään kihlautumisen pointti. Vaihtoehtona tälle ihmiset voisivat vaikka ostaa jotkin muut sormukset sitoutumisen merkiksi.
Tavallaan, mutta onhan se kihlauskin sitoutuminen, vaikkakin perinteisesti tarkoittaa sitä ekaa pykälää kohti naimisiin menoa. Eli voi kihlaustakin mun mielestä pitää sellaisena lupauksena, jonka voi sitten antaa olla sellaisenaan läpi elämän. Silloinpahan ainakin ottaa kihlat tosissaan. ^^
road to hell

mun unelmahäät

Viesti Kirjoittaja road to hell »

oisivat pienet ja siistit ja morsiammella ois valkoinen hääpuku
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

hmm...koskaan ajatellukaan ite niin pitkälle ettäkö menisin naimisiin mutta mutta minusta naimisiin menoa kannattaa harkita pitkään ja hartaasti, onhan se kuitenkin sitten rasittavaa alkaa parin vuoden päästä hommata eroamis sopimuksia jne. ja en sitten ymmärrä että ovatko kaksi ihmistä jotka menevät naimisiin niin sen rakastavaisempia toisiaan kohtaan kuin sellaiset jotka ovat vain yhdessä ilman mitään kirkollisia pippaloita...mutta onhan sitä sitten kait myöhemmin sitten mukavaa mennä naimisiin, ruoka on aina plussaa....jopa tälläisissäkin asioissa...
road to hell

mun häär osa 2

Viesti Kirjoittaja road to hell »

mun häät olisivat siistit ja pienet sellaiset upeat häät jossa tarjoilun hoitaisin minä
Vastaa Viestiin