Kehu itseäsi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Kehu itseäsi

Viesti Kirjoittaja minori »

Kun kaikki aina itkee omia puutteitaan ja toivoo olevansa jotain muuta, niin kertokaapas vaihteeksi tänne mistä pidätte itsessänne, missä olette hyvä ja mistä olette ylpeitä, koska niitä juttuja löytyy vaikka millä mitalla. ^^
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Oi miten ihana ja piristävä aihe!
Minusta on aina kauhean kiusallista kehua itseäni enkä sitä siksi usein teekään, mutta kun siihen nyt annetaan lupa ja sitä oikein erikseen pyydetään, niin antaa sitten mennä ^^

Tykkään ulkonäöstäni vaikka en mikään keijukainen olekaan (en kyllä sen enempää lihavakaan). En ole itserakas, olen sinut itseni kanssa. Sitäpaitsi minä pidän kaiken (terveen) mallisista ihmisistä. Pidän siroista kasvoistani ja solisluistani.

Olen omasta mielestäni hyvä piirtämään, josta olen todella onnellinen. Minulla on sellainen oma tapani nähdä asioita (joka liittyy suurilta osin tuohon piirtämiseen), ja olen huomannut asiaan perehtyessäni, että ajatusmaailmani ja tapani katsoa tätä maailmaa on monilta osin samanlainen kuin joidenkin taiteilijoiden. Omasta mielestäni minä olen taiteellinen ja luova ihminen. En mikään vuosisadan lahjakkuus mutta kuitenkin.

Pidän itsessäni myös siitä, että olen ujo. Saattaa kuulostaa kummalliselta, mutta minusta se on aivan ihana ominaisuus ihmisissä. Minua voisi myös luonnehtia jollain tasolla herttaiseksi (hyi mikä sana), ja pidän siitäkin, ja siitä että näistä huolimatta minulla on myös temperamenttia.

Viimeinen asia joka mieleeni nyt pulpahtaa on tyylini, mukaanlukien vaatteet, hiukset jne. Ei kai minulla sellaista tyyliä olisi jos en siitä pitäisi õ_o
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ah. Mukava aihe, rakas Minori.
Itse olen kohtalaisen hyvä piirtämisessä. Mutta mielikuvitukseni on rikkaimmillaan tarinoinnissa ja sitä lahjaa käyttäen paraikaa kirjoitan yhtä anthro-tarinaa : D
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Missä olen hyvä tai mistä pidän itsessäni. Hmm~ No tuota, tykkään silmistäni. Väri on ihana ja ovat kooltaankin sopivat. Sitten tykkään suorista hampaistani (puolentoista vuoden oikomishoito tekee ihmeitä :D).

Olen tosi ylpeä itsestäni siinä, että oon jaksanu aina olla tosi hyvä koulussa. Oon aina tullut toimeen opettajien kanssa ja onnistunu pitämään numerot korkealla. Tästä kiitän myös hyvähköä muistiani ja sitä, että jaksan innostua asioista.

Olen ihan hyvä soittamaan trumpettia ja laulamaan, mielestäni siis. Osaan fraasittaa etydit oikealla tavalla yleensä neljän tahdin nippuihin, ja osaan hengittää oikeissa paikoissa. Laulamisesta taas... olen niin tyytyväinen että pysyn nuotissa (edelleen omasta mielestäni) ja opin biisien sanat aika helposti. Ja sitten että muistan ne :P

Mistä itsessäni olen myös ylpeä, on se että minulla on kaiken kaikkiaan hyvä kasvatus. En käyttäydy aina yhtä röyhkeästi kuin useimmat 90-luvun pennut, vaan pyrin olemaan kohtelias ja tahdikas. Tulen myös melkein kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, koska osaan näytellä ja valehdella tarpeen vaatiessa hyvinkin uskottavasti.

Vältän yhdyssanavirheitä niin paljon kuin mahdollista.

Olen ylpeä siitä, että uskalsin lähettää minorille sen yhden fanartin, ja alkaa mesettämään hänen kanssaan :) Ja niin iloinen siitä, että kerroin hänelle siitä marketin avaamisesta ja siitä, että sain suostuteltua äitin siihen, että hän asuisi meillä kuukauden. Myös siitä, että uskalsin alkaa cossaamaan ja käymään täällä foorumillakin aktiivisemmin, niistä asioista kiitän omaa rohkeuttani ja innostuneisuuttani ^^

Mmm, tämä itsekehun tuoksu on suorastaan huumaannuttava... ~(´3`)~
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

No perkele, oon vaan paras. :p

(Saatan ehkä kirjoittaa lisää joskus myöhemmin jos katson sen aiheelliseksi, mutta koska olen niin ylimielinen ja itserakas, en tiedä onko se tarpeen.)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olen suht experttitason laskettelija ja hiihdonopettaja. Myöskin lumilautailu sujuu mainiosti.

Tuo liikunnallinen puoli on muutenkin melko hyvin hanskassa ja opin lajit melko helposti.

Olen hyvä kokki. Varmaankin tosi hyvä kun ottaa huomioon ikäni ja sen, että olen asunut tänään tasan puoli vuotta itsekseni, enkä kokannut kotona melkeinpä ikinä.

Olen blondi ja hyvin ylpeä siitä :D

Sillä sairaalla ja itserakkaalla tavalla, jota ei varsinkaan täällä pitäisi myöntää olen ylpeä siitä, että kellistin tuon meidän chaurontin... ^^;;;; XDDD *painuu hakkaamaan päätä seinään*

Ja tietty siitä, että olen mode.

Pärjään tuolla ruokakaupassa kuulemma hiton hyvin ja olen puolivakavissa sanottuna korvaamaton. Eli olen ylpeä siitä, että opin nopeasti juttuja ja pärjään asiakaspalvelussa ja ihmisten kanssa. Kuten Avekin, niin osaan esittää tai olla aidosti sellainen mairea, mitä nyt myyjiltä odotetaankin ja vieläpä oikein uskottavastikin. ^^'



Pakko lopettaa... Tai annan itsestäni vielä kamalamman kuvan. ^^;;;;;
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Olen hyvä:
- kuluttamaan aikaa
- mielikuvituksessa
- kokkaamaan
End of all hope..

Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Haha, miten mukava aihe. (:

No, pidän luonnonkiharista hiuksistani (täytyy myöntää, että haluaisin suorat hiukset), kun mielestäni ne ovat ihan nätit ja lisäksi erotun joukosta (kun suurimmalla osalla on suorat hiukset).

Tykkään itsestäni sellaisena kuin olen, hoikka (mutten ole mikään anorektikko, olen vain tavallaan luonnostaan hoikka) ja enkä oikeastaan tahdo muuttaa itsestäni yhtään mitään (paitsi finnit täytyy saada pois ja äkkiä).

Lisäksi olen omasta mielestäni hyvä soittamaan pianoa, piirtämään sekä laskettelemaan slalom-suksilla (lumilautailua olisi tarkoitus opetella lisää). Olen melko taitava tietokoneissa; Osaan käyttää muokkausohjelmia ja sun muita semmoisia.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Ui vitsi, päästiin lempiaiheeseeni!

Ensinnäkin, minulla on tajuttoman hyvä maku. Vaikken esimerkiksi osaa kokata paskaakaan, osaan ainakin maustaa ruuan juuri sopivaksi. Äidin kanssa on kränää chilin käytöstä mutta kuka siltä ja sen yliherkältä mahalta on kysynyt?

Minun hajuaistini on myös top-luokkaa. Jättäisittekö siis sen Axen käyttämisen vähemmälle, kiitos?

Olen hyvä eläinten kanssa. Minä tiedän mitä eläimet inhoavat, joten olen luova rankaisukeinojen kanssa. Olen myös ankara ja pidän kiinni johtajuudestani joka käänteessä (paitsi kun on kyseessä kissanpennut -- jokaisella meistä on heikkoutensa, prkl). En pelkää käyttää voimakeinoja silloin kun niitä vaaditaan -- Puppe on hyvä ja lopettaa puremisen ellei halua minun istuvan sen päälle.

Minulla on loistava huumorintaju, sillä huumori on minulle ainoa keino käsitellä näitä teidän tylsiä juttujanne, esim. menetyksiä, kuolemaa, köyhyyttä, rakkautta, nälänhätää, yms. Minulla on aina hauskaa!

Minä saan itsestäni myös valtavasti irti. Minä olen loistava heppu, en ole vielä kertaakaan kyllästynyt omaan seuraani.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Kamalan kiva topic, kun on niin kiva lukea, kun ihmiset myöntävät hyviä puoliaan. Okei, meikäläiseltä saa välillä todella huonosti hyvää palautetta itsestään, joten lista saattaa olla aika suppea, mutta katsotaan, miten käy...

Pidän aivan mielettömästi hiuksistani ja olen niistä ylpeä, koska olen jaksanut kasvattaa ne yli alaselän. Tuo värjäys vähän haittasi niitä, mutta väri on silti kaunis ^^

Olen myös melkoisen iloinen siitä, etten yleensä suutu helposti. Ainakin yritän parhaani mukaan estää sen. Se on myös hyvä, että jos oikeasti olen vihainen, kadun sitä ja yritän saada sen pois mahdollisimman nopeasti.

Olen sopivan täsmällinen. En ole myöhästynyt pitkään aikaan tunneilta ja sitä tapahtuu muutenkin harvoin. En ole myöskään yleensä kamalan aikaisessa. (Voi myös johtua siitä, että olen addiktoitunut kelloihin. Jos huoneessa on kello, vilkaisen sitä ihan liian usein...)

Minulla on mielestäni hyvä makuaisti ja näkö. Makuaisti siinä suhteessa, että maistan kaiken tulisen yliherkästi ja muutenkin maistan melko voimakkaasti asioita. Yhden seoksen ei pitänyt maistua miltään ja minusta se oli hyvää. Haha. Ja näkö, koska minä nyt olen vain kaikissa näkötesteissä nähnyt ihan hyvin.

No ei se niin suppea ollut kuin kuvittelin :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

minori kirjoitti:Olen blondi ja hyvin ylpeä siitä :D
Yhdyn tähän sataprosenttisesti! ;D

Hmmhmm, rakastan itseäni, se on vaan niin kivaa rakastaa itseään. ^^ *antaa itselleen ison halin* MINÄ. <3

Minulla on kauniit kasvot ja minulla on oikea missin rivistö suoria hampaita. valkoisuudesta ei tässä töpössä sitten puhuta :P Rakastan pientä pehmeää nenääni ja pidän muutenkin kasvoistani. Olen mielestäni melkoisen kaunis. Pidän myös kehostani, vaikka en mitään mallinmittoja todellakaan täytä. OIJOI! Ja minun hiukseni~! <3 Monet ihmiset ovat kehuneet hiusteni luonnollista väriä ja niiden rakennetta. Rakastan tukkaani. ^^

Olen hyvä koulussa. Vaikka keskiarvo ei olekaan mikään 9.9, niin pärjään koulussa erittäin hyvin suureen osaan luokkalaisistani verrattuna ja nappasin viime vuonnakin parhaan keskiarvon! ^^ Puhun myös erittäin sujuvaa englantia, ja se onkin ollut pyöreä kymppi ihan ala-asteesta lähtien.

Olen oppinut piirtämään ja värittämään kuvia näiden vuosien aikana. Nyt osaan olla ylpeä siitä mitä olen oppinut ja alan näkemään teoksissani omaa tyyliä, jota olenkin kauan haeskellut. Kirjoitukseni myös ovat erittäin hyviä ja olen saanut ihan maailmanlaajuisestikin kehuja joistakin fanficeistäni.

Omasta mielestäni myös omaan loistavan huumorintajun ja nauran niin paljon että elän varmaan 100-vuotiaaksi.

Arvomaailmastani olen myös erityisen ylpeä, minut on kasvatettu melkoisen hyvällä otteella ja osaan olla kohtelias ja käyttäytyä "tyylikkäästi" vieraiden seurassa. (tyylikkyys on kyllä suhteellinen käsite)

Olen myös tässä vuoden parin aikana huomannut että omaan jonkintasoista tyylitajua. Tiedän mikä pukee minua ja mikä näyttää hyvältä ja annan usein ohjeita myös isosiskolleni, joka ei kylläkään niitä aina halua... xDDD

Osaan myös laittaa ruokaa ja leipoa suhteellisen hyvin ja rakastan sitä että minulla on erittäin hyvä makuaisti ja ymmärrys hyvän ruoan päälle. Makumaailmani on avartunut aivan valtavasti ja nykyään tekee mieli kokeilla vähän kaikkea ja nautiskella. ...paitsi että siitä kalasta ei nyt vaan puhuta D:

Minä olen kyllä samperi sen verran ihana, kaunis, mahtava, hauska, upea ja älykäs ihminen että on sääli jos ihmiset eivät pidä minusta! 8D

MIII-IIINÄÄÄ~ :D <3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Bitenshi kirjoitti:
minori kirjoitti:Olen blondi ja hyvin ylpeä siitä :D
Yhdyn tähän sataprosenttisesti! ;D
Haha! Kai mun pitäisi sanoa, että olen KALJU MUIJA ja ylpeä siitä

:D Kadehtikaa mun pään kauniita muotoja....
*valmistautuu saamaan kukkaruukusta takaraivoon*
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

pöö.

-Minä osaan olla pirteä ja ystävällinen ihmisille, enkä yleensä katsele kadulla kulkevia ihmisiä pistävästi. Pyrin tuottamaan muille ihmisille hyvää oloa, enkä marmata kaikista asioista ja yritä saada muita tuntemaan oloansa epämukavaksi jos olen porukassa. Haluan että muilla on hauskaa vaikkei itselläni aina olisikaan (tämä on mielestäni parhaimpia puoliani).

-Jollain tasolla pidän hymystäni (vaikka se onkin aika iso ja leveä hymy). Pidän myös siitä asiasta että minulla todellakin on se lantio (kun joillain tytöillä sitä ei tunnu olevan =/ ). Pidän myös niskastani ja selästäni ^__^

-Olen aika taitava käsistäni jos oikein paneudun asiaan. Olen myös aika hyvä kielissä ja omaksun asioita hyvin silloin kun haluan (historiaa en omaksu lainkaan =P). Opin kuitenkin asioita ihan kiitettävän hyvin ja nopeasti.

-Vaikka olenkin hieman kömpelö suustani, eikä sieltä tunnu ikinä tulevan mitään järkevää, niin en silti sanoisi että kanssani on hankala tulla toimeen.

*köhm* Kyllä niitä hyviä asioita on, tähän pitäisi olla sellainen lisäosa missä ystävät lisäävät niitä hyviä puolia toisistaan. He yleensä tietävät totuuden ^__^"

Edit// UUU! Ja minä olen kanssa blondi ja ylpeä siitä õ/ (mutta en voi sietää kaverini ainaisia vihjailuja blondien tyhmyydestä...kun vain en viitsi ärähtää hänelle siitä...)

*Lisäyksiä* (luin muiden postauksia ja huomasin pieniä yhtäläisyyksiä, joten on pakko nyt lisätä siis).

-Minäkään en suutu kovin helposti ja yleensä pidän murinat mahassani. Ja vaikka suutunkin, niin en oikeastaan osaa sanoa ihmisille kovin pahasti tai viettää viikon kestävää mykkäkoulua.

-Ja olen myös yleensä ajoissa joka paikassa ja olen hyvin tunnollinen tehtävien asioiden kanssa. Jos palautuspäivämäärä on sovittu, niin huolehdin ne tuolle päivälle tehdyiksi. Jos olen unohtanut jotain tai myöhästyn tunnilta, menen aivan shokkiin (no liekkö se hyvä asia, mutta pitää minut ainakin aisoissa).

Siitä tuli pitkä o__o ja ei, en ole itserakas.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Yayako kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:
minori kirjoitti:Olen blondi ja hyvin ylpeä siitä :D
Yhdyn tähän sataprosenttisesti! ;D
Haha! Kai mun pitäisi sanoa, että olen KALJU MUIJA ja ylpeä siitä

:D Kadehtikaa mun pään kauniita muotoja....
*valmistautuu saamaan kukkaruukusta takaraivoon*
Kadehdin! D: Meikäläinen ei ikinä uskaltaisi vetää kaljuksi! *ihailee*
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olen kamala ja myöskin noista muiden postauksista bongailin kaikkea mitä unohdin kehuskella. xD

Olen näppärä käsistäni ja kaikenlainen ompelemisesta puutöihin ja vastaavaan onnistuu.

Minut on kasvatettu hyvin ja käyttäydyn kunnolla ja tahdikkaasti vaikka mikä olisi.

Olen ylpeä myös jätkämäisyydestäni.

Vaikka pomottaminen on myös huono piirre, niin on siitä hyötyäkin, koska sillon saa monesti asiat kulkemaan niin kuin itse haluaa ja tietty jos kukaan muu ei ota ohjia käsiinsä, niin jonkunhan se on tehtävä.

En ole koskaan pahemmin välittänyt muiden mielipiteistä, joten olen aina halunnut ja saanut tehdä oman pääni mukaan.

Haa, myöskin ajatusmaailmani ja arvoni ovat yksi ylpeydenaiheeni. Ei tarvitse hävetä mielipiteitään, vaan voi ennemminkin esittää niitä tietyllä uhmakkuudella.



Ja voi kiesus nyt lopetan taas, tai oikeasti jollain menee hermo... -____-
Vastaa Viestiin