Isät

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Isät

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Sain kivan tiedon tänään aamupäivällä, kun satuin isovanhempien luona vierailemaan. Isukki on asunut tässä jossakin kiven heiton päässä vaikka kuinka kauan ja minä kuulen siitä vasta tänään. Voisi mennä joku kerta ihan ilkeyttään näyttämään turpavärkkinsä oven raosta, kun ei olla yli kolmeen vuoteen nähty. :'>
Kuva
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Isät

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Porukoiden eroamisen takia en oo isän kanssa yhtä läheisissä väleissä kun äidin enkä esimerkiksi voi puhua sille kaikista asioista. Me ollaan kyllä luonteiltaan suht samanlaisia, kun moon isän luona niin saatetaan viisikin tuntia olla hiljaa, kun ei ole mitään sanomista. :--D meillä on myös joitakin samanlaisia tapoja, joita mun äiti huomaa mutta itse en. Mun isi on kuitenkin maailman paras isä, vaikka onkin alkoholisti ja rikkonut lupauksiaan joissain mulle tärkeissä asioissa. En vaihtais mihkää! Pelottaa välillä että se heittää henkensä ylitöiden ja alkoholin väärinkäytön takia.
Isän kautta on myäs saatu pieni kipinä moottoripyöriin. Omaa pyörää ei tosin oo alla, mutta isän pyörää ihaillaan sitten kahta kauheammin. Kun molin mukula, isä osas aina korjata kaiken ja oli ihan yliveto matikassa. Sitten son mielettömän taitava käsistään, osaa tehdä puusta kaikkea kivaa. Osaa se kyllä varmasti vieläkin! :D

En muuten tiedä mitä mieltä isukki on animesta/mangasta, ei se ainakaan mitään negatiivista ole, tuskin ymmärtää edes termejä.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Vastaa Viestiin