Minun oma isäni ymmärtää anime+manga harrastustani paremmin mitä äitini ja muutenkin isäni tukee minua melkein kaikessa. Eikä parempaa isää vois toivoo..

Katrim_ kirjoitti:Otan osaa.. Toivottavasti elämä ei potki liikaa päähän..
minori kirjoitti:Hmm... katselin tuossa äsken Big Fishiä ja tuosta isästä tuli jotenkin mieleen oma isäni. Iskä on aina ollut lähellä ja kannustanut kaikkeen ja opettanut ties mitä, eli kunnioitan ja rakastan häntä kamalasti ja omalla tavallaan hän on ollut hirveän hyvä isä, jolta voi aina kysyä jos on tarvis, mutta toisaalta taas olen hyvin kiitollinen, että vanhempani erosivat ja minä jäin äidin luokse.
Isä on kyllä mukava mies, mutta juuri tuollainen kuin Big Fishin herrakin, eli hänestä ei aina tiedä milloin puhutaan faktapohjalta ja milloin vain oletetaan. Hän ei myöskään ajattele ympärillään olevia ihmisiä aina, eli myöhästelee, ei pidä lupauksiaan, ei muista ilmoitella asioista ja muutenkin keskittyy aikalailla itseensä enemmän kuin muihin ihmisiin. Ei hän sitä pahalla tee, ei tietenkään, sattuu vain olemaan vähän sellainen hajamielinen professori. Niin, tuo aika hyvin kiteyttääkin sen - sellainen mukava ja lutuinen hajamielinen professori jonka kanssa on mukava viettää aikaa, mutta jonka kanssa on vähän mahdoton elää sen työn/harrastuksen/mikä nyt sattuukin sillä hetkellä olemaan takia. :)
Ave-chan kirjoitti:Miten voi olla mahdollista elää sellaisessa taloudessa, jossa on äitin kanssa lapsista huolehtimassa isä?
Mirha kirjoitti:Laadusta ei nyt niin väliksi, kunhan toimiva väliaikaisratkaisu saadaan kasaan xDD
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa