Lahja joka saisi teidät räjähtämään

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Älkääs spämmäilkö liikaa ns. "asia"-topikissa, offtopictopic taitaa olla sitä varten ^^;

Ja Mirha... Puhallettava Marko olisi kyllä aika... INNOSTAVA *köhköhköh* :D

Eilen kun satuin kattelemaan jotain satunnaisia tv-sarjoja, niin tuli sellanen mieleen että jotkut DVD-boxit olisivat aika harvinaisen ihania, esmes A bit of Fry and Laurie, Monty Pythonin ja Housen toinen tuotantokausi :P Halaisin sen kuoliaaksi, joka mulle nuo hankkisi *__* Ja räjähtäisin onnesta samalla, eli kaksi kärpästä yhdellä pamauksella :P
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

M-m-m-m-minäkin tahdon Akatsuki-tumput tai sukat..! D: Eeeepiiistäää, määkin tahdon sukkakonesiskon! ;___; (tuo minun ei osaa vielä... ;o)

Paras joululahja mitä tällä hetkellä voisin saada... jaa. Enpä oikein osaa sanoa, ei ole tällä hetkellä oikein mitään mikä "räjäyttäisi" minut... Mutta kai nyt kaikkein tarpeellisin tällä hetkellä olisi polttava DVD-asema koneeseen... Ja Pirates of the Caribbean 2 DVD-boxi ftw. D: I'm a damn Sparrow fangirl and proud of it!!

OI! Jonkinlainen megalomaanisen iso muisti tietokoneeseen, joku 200 Gt olisi aika messevä jos se olisi mahdollinen... *___*

Tällä hetkellä minulla on Joulupukille yksi erittäin vakava toive: LUNTA. PALJON LUNTA JA VÄHÄN ÄKKIÄ. D:

Huonoin lahja minkä minulle voisi ostaa... olisi varmaankin jokin ihan minun makuni vastainen vaate, tai sellainen joka olisi liian pieni... Tai ei. Se on liian epämääräinen määritelmä... Äh, olen sellainen joka rakastaa kaikkia pienempiäkin pehmeitä paketteja, kunhan ne ovat minun näköisiäni. :3 Varmaankin siis huonoin lahja olisi sellainen joka ei kertakaikkiaan ole yhtään minun oloiseni tai näköiseni...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Olen varmaankin huono ihminen koska en koskaan tiedä mitä itselleni haluaisin. *kuiva ihminen*
Sama juttu tänä vuonna. Siksi yleensä päädynkin miettimään jotain mistä olisi todellakin hyötyä, tyyliin kello tai muu käyttötavara.


Mut nyt jos räjähtämään ... niin jotain todella arvokasta. Auto, asunto, matka kahdelle jonnekin kauas?
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Jos lunta ei tule niin joulupukki joutuu käyttää helikoteria.Sitä en voi hyväksyä :,<

Mutta lahjatoiveena on oma pikkuinen naruto hahmo.Vaikka Lee tai Neji <3 Voi mua taas ^^'

Toiveena olisi oikeasti Pleikkari 2 jota olen hamunnut jo monta kuukautta.Sitten haluan siihen jonkun kivan pelin.Ystäväkin lupasi että lainaa Final Fantasy pelin mulle kun saan sen ^^
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Lahja joka räjäyttäisi minut ... Varmaan uusi pleikka 2:kkonen, vanha meni reipas puoli vuotta sitten rikki ja siitä lähtien olen ollut ilman mitään pelikonsolia. Ja jotain kivoja uusia roolipelejä siihen ja se sings star klassikot myös ~_~

Ja tietty pieni, pullea ja karvainen kissanpentu olisi iiihana! Meidän vanhus kun kuoli heinäkuussa niin haluaisin uuden hiirentappajan.

En ainakaan halua lahjaksi mitään turhaa krääsää tai mitään mikä ei olisi yhtään minunlaiseni. Käytännöllinen ja oman näköinen lahja, niin pysyn tyytyväisenä ^^
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Varmaan joku kaverilta saatu kiva lahja. Lahjan ei tarvitse olla mikään kallis mutta kuitenkin kivaa kun kaverilta saa edes lahjan ^^
(nyt täytyykin miettiä mitä antaa kavereille lahjaksi :roll:)
No mutta ps3 tai joku oma käsintehty juttu voisi olla mukava ^^
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ai niin, unohdin ihan sanoa - Watchmenin Absolute Edition! Se ei nyt niin hirveän kallis ole (35£ Forbidden Planetin sivuilla), mutta sen verran vaikea hankkia että tuskin saan. Suomalaisilla sivuilla kun se on jo reilusti kalliimpi, jossain 90€'n paikkeilla. -_- Mutta se tekisi minut hyvin hyvin HYVIN onnelliseksi. :3
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Kyllä varmaankin joku pieni koira, sillä entinen koira lopetettiin pari vuotta sitten (sad). Tai ehkä uusi ja todella hyvä tietokone jolla pystyisi jopa pelaamaan vähän tehoa vaativimpia pelejä. PlayStation 3 olisi kyllä ihan räjäyttävä kanssa, mutta en halua kun on tuo 2 vielä toiminnassa. Lentolippu johonkin hienoon maahan, se ois nannaa.

Kyllä näitä varmaan enemmänkin löytyis, mutta ei putkahda tällä hetkellä mieleen.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sormus vasemman käden nimettömään olis silleen ihan kiva, mutta ehkä vasta sit kesäl ^^

Hmm.. Auton sain jo.. Ja koska rahaa ei kuulemma saa sanoa, niin sitten varmaan uus tiestikka kaikilla lisäherkuilla.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Räjähtämään... Kaipa sen pitäs olla sitte jotain isoa...
1. Auto
2. Matka kahdelle (joku lämmin ihana maa tai Japani)

Joo. Nuo kait olis ne ultimate-räjähdyslahjat. Jepjep.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

mullekin se katana kelpais
ZUnDE tuo trueswords ei voi toimittaa tuotteitaan suomeen paitsi jossain 6kk:n päästä
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Lulun pentu olisi juuri sellainen lahja. Valitettavasti Lululle ei tiettävästi olla teettämässä pentuja. Sääli D:

Toinen mikä tulee mieleen on Monty Pythonista tuttu tappajakani... Siis se sellainen käsinukkepehmolelu siitä. Ei sellainen pieni vaan sellainen XXL-kokoa oleva. Koko yläasteen ajan kuolailin sellaista Kukunorissa mutta silloin minulla ei ollut rahaa ostaa sellaista... Sitten kun viimein sain kaavittua tarpeeksi rahaa, se oltiin ostettu sieltä pois eikä toista ole sen koommin näkynyt... Siitä jäi karvas maku suuhun.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Olisi muuten ihan kiva saada Monty Python -leffojakin :) (Tuli DM:n postista mieleen)
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Vaikea kysymys, mitä haluaisi lahjaksi :D Oman unelmalahjani olen jo saanut, eli mopon, rippilahjaksi sain sukulaisten keräämällä kolehdilla ^^

Toisaalta oma unelmalahjani oli myös äidin syntymäpäivälahjaksi saama koiranpentu. Kovin reilua, mutta kyllä tässä koiralaumassa riittää muutenkin rapsuteltavaa ;) (Tosin koiraa oli jo suunniteltu kauan, ja tottakai äiti myös tästä tiesi). Kas kummaa, koira kiintyikin minuun :D Wee.

Tykkään myös kovasti kavereiden antamista insidepitoisista lahjoista, kuten Maaritilta sain rippilahjaksi selviytymispakkauksen, jossa oli vessapaperia, hammasharja (onneksi, tarvitsin sellaista x), lyijykyniä ym. sekä tietysti käyttöohjeet kyseiselle lahjalle. Huokeaa ja ihan mielettömän ihana ^__^

---

Inhokkilahjoja ovat joku kaupasta ostaistu krääsä, jolla ei tee mitään, eikä ajateltu mitenkään lahjan saajaa. Joululahjat ovat pääsääntöisesti juuri tällaisia, jättäisivät vaikka ostamatta. En halua, että muut ostavat minulle kohteliaisuudesta jotain turhaa, koska silloin on myös kohteliaasti kiitettävä. Ehkä heilläkin olisi parempaa tekemistä rahoilleen :3
Viimeksi muokannut jenske, Ke Joulu 13, 2006 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin