Lahja joka saisi teidät räjähtämään

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

frostious kirjoitti:Luuranko. Oikean kokoinen. Se saisi minut kirjaimellisesti räjähtämään ja/tai itkemään onnesta. <3 Olen halunnut sellaista jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä en ole onnistunut saamaan. :(
Mie haluaisin oikean kallon :D Veljeni kerran meinasi Saksasta tuoda. Vai olikohan se Puola..

Off/ Minulla on jo ketun kallo, rotan kallo, linnun munia ja kaiken kruunu: muumioitu rotta! Ooff/

Kävisin itkemään jos saisin vaalenapunaiset rimpsu-uikkarit :( Minulla on kamalat traumat sellasista.
En myöskään olisi kauheen innoissani jos saisin meikkejä. Se tuntuisi jotenkin..tuputukselta? Turhalta? Ja kukaan ei todennäköisesti olisi katsonut onko niihin käytetty eläinkokeita.
Koulukertauskirjoja, se olisi ihan hirveää!
Huonon cd-levyn, se olisi turha ostos ja tulisi paha mieli kun ne maksaa niin paljon >__<
Kuutamosusi JekkuDragon kirjoitti:Inhokkilahjoja ovat joku kaupasta ostaistu krääsä, jolla ei tee mitään, eikä ajateltu mitenkään lahjan saajaa. Joululahjat ovat pääsääntöisesti juuri tällaisia, jättäisivät vaikka ostamatta. En halua, että muut ostavat minulle kohteliaisuudesta jotain turhaa, koska silloin on myös kohteliaasti kiitettävä. Ehkä heilläkin olisi parempaa tekemistä rahoilleen :3
Tuon takia käskin kavereitteni olla ostamatta minulle mitään, kun ne ei kuitenkaan ostaisi mitään hyödyllistä :D En minäkään halua sitä paitsi ostaa niille, kun haluan panostaa perheeni lahjoihin enemmän (ja säästää rahaa).

-------------

En tosiaankaan tiedä mitä haluaisin ihan oikeasti O_o Sen jälkeen kun sain valopöydän, olen ollut hyvin tyytyväinen pikku nassu.

Ehkä oikean ihmisen kokoinen Kakashi-figu vois olla jotain.. :D Hmm~ Ja Ichigo samantien kaupanpäälle.
Viimeksi muokannut Francis, Ti Joulu 12, 2006 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Francis kirjoitti:Mie haluaisin oikean kallon :D Veljeni kerran meinasi Saksasta tuoda. Vai olikohan se Puola..
Minulla on Irlannista hankittu kallo, ja vaikkei se oikea olekaan, niin oikean kokoinen ja näköinen kylläkin. ^^ Ja se on joku niiko ihanin ikinä. :3 Nyt kun vielä saisi koko luurangon. <3 [/off]
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

frostious kirjoitti:
Francis kirjoitti:Mie haluaisin oikean kallon :D Veljeni kerran meinasi Saksasta tuoda. Vai olikohan se Puola..
Minulla on Irlannista hankittu kallo, ja vaikkei se oikea olekaan, niin oikean kokoinen ja näköinen kylläkin. ^^ Ja se on joku niiko ihanin ikinä. :3 Nyt kun vielä saisi koko luurangon. <3 [/off]
Miekin haluun kallon! D: Minulla on vain elukoitten kalloja, kuten tuossa jo totesin.

Voi kun metsästä löytyisi samalla lailla ihmisen luurangon osia kuin eläintenkin.. Sitten kyllä säikähtäisi, mutta en minä niistä ainakaan luopuisi.

Tuossa joululahja ideaa Littlikselle~ Metsästäs pari ihmistä minulle ja nylje ne.
Kuva
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Ihan tuosta kallo asiasta, että luultavammin kannattaisi kaivaa Hautuumaalta tai sitten pöllii biologia museosta (kummastakin seuraa lievempi rangaistus kuin murhasta) XD

Juu jaa Varmaan tajunnan räjäyttävä lahja olis Digitaali videokamera, kun semmoiseen mulla ei olis ikinä varaa ^^
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Desert Master X kirjoitti:Ihan tuosta kallo asiasta, että luultavammin kannattaisi kaivaa Hautuumaalta tai sitten pöllii biologia museosta (kummastakin seuraa lievempi rangaistus kuin murhasta) XD
Hmm, asun kilsan päässä hautumaalta O.o

Minä ja sisarukseni saatiin digi-video-kamera viime jouluna. Kuvattiin koko tämä vuosi suunnilleen nauhalle :D
Minä ja Littlis katsottiin niitä äskettäin ja todettiin että n. 60% nauhoista on minua. Olen joka kohdassa aina mukana xD Se johtuu siitä että Littlis yleensä sillä kuvaa ja minä olen aina Littliksen seurassa.

Minä kyllä nyt offaan ihan liikaa :`D Kuvattiimme me sillä joulukin nauhalle!
Kuva
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

"Sigh" .. Senkin onnenkantamoiset XD

Itse sain viime jouluna vaan Digi-kameran ja sillä saa vaan 15 minsaa videokuvaa0_o.

Toinen tajunnan räjäyttävä lahja olisi kyllä se plasma tv, mutta turha kuvitellakaan semmoista:D
Kuva
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Tällä hetkellä paras joululahja olisi, että sisko olisi joulun meillä.
Oikeasti, mitä iloa joulussa on jos ei hän ole täällä?

Jos pitäisi jotain muuta toivoa.. olisi se.. ehkä.. pleikkari? En tiedä.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Nintedo DS + Phoenix Wright peli.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Räjähdin jo kun sain kuulla, mitä korealainen kirjekamuni on hankkinut minulle :3

Miyavin Miyavizm cd:n ja Kinen debyytti sarjakuvan Magical J x R

(*_____*) saan kuolla astetta onnellisempana <3

Ja hankin itselleni "joululahjaksi" AnCafen Magnya Carta cd+dvd:n :3
Mutta se ehtii tulemaan vasta ensikuun alussa (~______~)



Niin ja jos vielä saisin tämän tai tämän täytettynä huoneeseeni niin olisin in heaven *__*
Olisihan monta muutakin, muttah~
Juu, ne tyypit on Miku AnCafesta ja Ruki Gazettesta :3
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

En usko että mikään saisi minua räjähtämään, paitsi jos joku syöttäisi minulle dynamiitin mutta se ei olisi kivaa. Joo, ehkä jos joku olento hankkisi minulle uuden kitaran ja V.I.P-lipun Tuskaan (että pääsen backstagelle) niin olisin suht iloinen. Tai sitten rahaa, se on aina kivaa ja sillä saa mitä haluaa ja ehkä haulikko, sillä saisi kenet haluaa. Ja onhan sitä toiveita, mutta ei niillä nyt kuitenkaan niin surta painoarvoa ole :P
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

1.Tapaaminen Lordin kanssa backstagella,yksin.
2.Oma tietokone.
3.Akatsuki-puku.

ne räjäyttäis mut onnesta! :D :D
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

^-^Moogle kirjoitti: Niin ja jos vielä saisin tämän tai tämän täytettynä huoneeseeni niin olisin in heaven *__*
Mie ottaisin mieluummin ihan tuollaisenaan <3__<3

Tällä hetkellä minut saisi aika räjähtävälle tuulelle ostamalla minulle koiran, tietokoneen tai (ylläriylläri) pari BJD-nukkea n_n
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

jos saisin maailman herruuden oisin aika iloinen siitä. suurempi lahja ei oikee vaikuttais mitenkään....
Kuva
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

c4 tai dynamiitti :idea:
Vastaa Viestiin