Lahja joka saisi teidät räjähtämään

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Lahja, joka saisi mut ihan ekstaasiin... No tuota. Joku oikein kaunis ja arvokkaan näkönen, ulkomailta ostettu kaulakoru. En käytä koruja niin kauheasti, mutta ei sillä niin väliä :P Sitten tosiaan joku Japanin matka olis aivan ihana... Ja mä oon aina halunnu joululahjaksi kirjoja ._. En oo koskaan saanu mitään muita kirjoja kuin jotain mangaa, niin haluaisin jonkun oikeen paksun, englanninkielisen/suomenkielisen psykologiaa käsittelevän kirjan.

Melkeinpä kaikki lahjat, jotka eivät ole pyyhkeitä, villasukkia, alushousuja, konvehtirasioita, mangaa, vaatteita, laukkuja, kosmetiikkaa, CD:tä saavat mut ihan ylisupermegahyperiloisiksi. Ei niin että noissakaan olisi mitään vikaa, mutta niitä on kuitenki saanu jo jonkin verran :>

Mikä sitten olisi vastaavasti lahja, jonka saadessani en olisi niin kauhean iloinen? No tuota. En tiedä, arvostan sitä ajatusta hyvin paljon, olenhan itsekin ehkä enemmän sillä periaatteella (minorille se Iruka-pehmo, hyvä esimerkki :P) liikkeellä... En todellakaan haluaisi saada mitään ei-minunlaistani, "tee-se-itse"-kirjoja. Käyttökelvottomat lahjat on vähän... pleh.

Pointtini on, että arvostan ajatusta ja ideaa jonkin verran enemmän kuin itse lahjaa. Vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole, voin sen sanoa :P
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ave-chan kirjoitti:Lahja, joka saisi mut ihan ekstaasiin...
Puhallettava Marko xDDDD
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Semmonen 600e maksava ps3 ja siihen FF XIII pelit vois olla iha kiva ^^'

Ps3 on sen verran kallis, et sitä en luultavasti ite raaski ostaa ja siihen on viel pakkohankinta tää FF XIII -_-'
Joten pomppisin riemusta, enkä pystyis luultavasti puhuun sinä päivänä enää, kun ne saisin.. *Huoh*
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Olisin minäkin sanonut paljon rahaa, mutta ikioma tietokone olisi tosi kiva saada lahjaksi (Sinne saisin asentaa ihan mitä ohjelmia tahansa ja eikä tulisi tappelua veljieni kesken, että kenen vuoro on jne.). Japanin matkakin olisi tooooosi ihana, olen haaveillut tuosta ola melko pitkään.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:-- geneeriset sukat --
Villasukat? :(

Tällä hetkellä sellainen lahja, josta menisin aivan onnesta sekaisin, olisi vaalenvihreä Volkswagen New Beetle. Oikeasti on aivan turha toivoakaan, että joku ostaisi sellaisen minulle lahjaksi, mutta alas, kovastipa vaan tuon tahtoisin.

Jos ollaan vähän realistisempia, niin tämä saisi minut aika helvetin onnelliseksi. Lisäksi kaikki kuvat, mitä frosti piirtää minulle lahjaksi, ovat onnen muotoisia.

Huonoin lahja? Käytännössä huono lahja minulle olisi villasukat tai villapusero tai villa-mikään, koska väännän niitä liiankin kanssa jo itse. Ei ole mitään iloa saada sellaisia lahjaksi, kun ilo on siinä, että saa tehdä niitä itse.
Muuten huonoja lahjoja ovat yleensäkin persoonattomat lahjat, joiden hankkimiseen ei ole käytetty ajatusta/aikaa. Kuten frostikin sanoi, sellainen, joka on vaan jostain napattu siksi, että jotain pitää antaa.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Villasukat? :(
Sinun tekemäsi villasukat kelpaavat aina, tiedät varsin hyvin. :D
Lähinnä tarkoitin niitä sukulaisten kaupasta ostamia sukkia, kun eivät tiedä - eivätkä vaivaudu kysymään - mitä ostaisi. Siitä tulee sellainen olo, ettei lahjan antaja ole yhtään käyttänyt aikaa miettiäkseen että mitähän saaja haluaisi oikeasti lahjaksi tai mikä olisi hänenlaisensa lahja. Varsinkin kun tietävät että perheessä on tuollainen hullu villasukanvääntäjäkone. xD
Ja sitä paitsi itsetehdyt sukat ovat paljon parempi lahja kuin ostetut - niihin on sentään käytetty aikaa ja vaivaa, ja niistä on tehty saajansa näköiset (ainakin jos sinä olet tekijänä)! :3

En ymmärrä miksei rahaa saa sanoa, sillä minusta se on huomattavasti parempi ja huomaavaisempi lahja kuin se, että ostaisi jotain tylsää ja geneeristä kun ei muuta keksi/tiedä. Sitten saaja saa ainakin ostaa itse sitä mitä oikeasti haluaa, ettei tarvitse harmitella kun sai jotain ihan muuta kuin mitä toivoi.
Viimeksi muokannut frostious, La Joulu 02, 2006 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Ja sitä paitsi itsetehdyt sukat ovat paljon parempi lahja kuin ostetut - niihin on sentään käytetty aikaa ja vaivaa, ja niistä on tehty saajansa näköiset (ainakin jos sinä olet telkijänä)! :3
Telkijänä? Mihin minä telkijän ihmisiä? ;D

Personoidut villasukat ftw! Miten olisi Bishop & Rook -sukat, eh eh? ;D
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Telkijänä? Mihin minä telkijän ihmisiä? ;D
NUIJA D:

Joo, Bishop x Rook -sukat! /o/ Tai Akatsuki-sukat (tai tumput)! :3
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Jonkun rikkaan ukon kuolema testamentti missä se antaa mulle 100 miljoonaa dollaria
KATSO ALAS
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Joo, Bishop x Rook -sukat! /o/ Tai Akatsuki-sukat (tai tumput)! :3
Is that an official request? :>
*ottaa esiin tilauslistan ja kynän*
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Is that an official request? :>
*ottaa esiin tilauslistan ja kynän*
JOO :D
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Eli tarkistetaan.

Frostille joululahjaksi Bishop x Rook -sukat/tumput ja Akatsuki -sukat/tumput. Eli nyt haluan päätöksen siitä haluatko nuista sukat vai tumput, ja sitten reference-kuvat tarvittavaa silmukkamallia varten.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Frostille joululahjaksi Bishop x Rook -sukat/tumput ja Akatsuki -sukat/tumput. Eli nyt haluan päätöksen siitä haluatko nuista sukat vai tumput, ja sitten reference-kuvat tarvittavaa silmukkamallia varten.
"Nuista"! xD *points and laffs*

Eiköhän tätä keskustelua voi jatkaa ihan IRL. x3
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:"Nuista"! xD *points and laffs*
Ei "nuista" ole typo. It's perfectly acceptable Finnish. >_>
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vastaa Viestiin