Lahja joka saisi teidät räjähtämään

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Lahja joka saisi teidät räjähtämään

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kertokaa minulle mikä olisi sellainen lahja ystävältä tai tuttavalta joka saisi teidät räjähtämään onnesta, tai itkemään onnen kyyneleitä.
Voitte myös kertoa mikä olisi maailman paskin lahja mitä voisitte koskaan saada.
Ja jos joku tahtoo viisikymmentä miljoonaa tuhatta euroa niin ilmoittakaa mullekkin keneltä tollaisen summan voisi saada.

Joulu tulla jollottaa~
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Nintendo wii koska en oleta saavani jouluna semmoista :/
Edit: Niin, ja oma kämppä omalla sisustuksella olisi jotain niin massivisen siistiä :O~
Viimeksi muokannut Xtazey, Pe Joulu 01, 2006 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Luuranko. Oikean kokoinen. Se saisi minut kirjaimellisesti räjähtämään ja/tai itkemään onnesta. <3 Olen halunnut sellaista jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä en ole onnistunut saamaan. :(

Ei sen kyllä välttämättä noin isoa tarvitsisi olla, kunhan olisi jotain mikä olisi selvästi minua varten ostettu, eikä esmes geneeriset sukat tai suklaarasian, vaan esmes lempimangani seuraava osa tai DVD jota olen jo pitkään halunnut. Sellainen saa tuntemaan että ostaja on oikeasti yrittänyt löytää mukavan lahjan, eikä vain ostanut jotakin helppoa ollenkaan miettimättä.

KakuHidan doujinsheja! ;D

Ai niin, Shamin postista tuli mieleen että yksi sellainen kuolisin-onnesta-jos-saisin-mutta-en-kyllä-tule-ikinä-saamaan-lahja olisi BJD-nukke. Tai vaihtoehtoisesti rahat sellaista varten. <3 <3 <3
Viimeksi muokannut frostious, Pe Joulu 01, 2006 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Oma kämppä (siis omistusasunto) unelmasisustuksella ja/tai nykyiseen kämppään totaalinen makeover mieleni mukaan. Uusi ruokapöytä+tuolit olisi kanssa aika hot, jos nyt mietitään tällaisia ostettavissa olevia juttuja.

Raha. Se ratkaisisi aika paljon nyt enshätään.

Inhottaa kun tietää että jouluna saa taas karmeat kasat hyödytöntä roinaa.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Mikä tahansa juuri minua varten ostettu/tehty/hankittu lahja saisi minut kyllä hyvin iloiseksi, mutta ei ehkä ihan räjähtämään onnesta sentääns. Mutta tämä saisi. Ja tämä, ja mahdollisesti joku Baby the Stars Shine Brightin mekko <3_<3 Muuta ei juuri nyt tule mieleen, paitsi ehkä se että saisin Oulun Silmänilo-kaupan huoneiston omaksi asunnokseni tai että joku lahjoittaisi minulle tietokoneen.

Joka tapauksessa saan tänäkin vuonna joululahjaksi kaikkea turhaa roinaa jolla en tee mitään =_=
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

En ole toivonut mitään, mikä nyt ihan oikeasti räjäyttäisi tajuntani. Kun taidan olla jo niin vanha, että nuo sellaiset jutut ostetaan suurimmaksi osaksi itse ja lahjaksi saadaan sitten kaikkea ihanaa, jossa se ajatus on paaaljon tärkeämpi. ^^ Tai no tietty on jotain tiettyjä lahjan tapaisia, mutta sellaista nyt en odota ainakaan tänä jouluna. ^^

Nuo surkeat lahjat sitten... En ole varmaan koskaan saanut mitään, mitä olisin oikeasti inhonnut ja jonka saatuani olisin pitänyt antamaa mielenhäiriöisenä. No tietty ketuttaa, jos joku kaveri tai muu läheinen ihminen ostaa jotain, joka ei tasan ollenkaan sovi minulle, eli toisin sanoen hänellä ei olisi hajuakaan siitä mistä tykkään. Niin ei tosin ole käynyt ja tuskin on käymässäkään. ^^ Ja näin täti-ikää lähestyessä varmaan katsoisin vähän kieroon, jos saisin jotain keittiöroinaa, jota en ole toivonut - lähinnä nyt tarkoitan jotain koneita... (mikäs siinä, jos jotain nättiä tai kivaa saa, vaikkakin sitten keittiöjutskaa ^^ )
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Olisin onnessani jos EN saisi lahjoja.
Kun en aijo edes niitä muille ostaakaan.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Kirjaimellisesti se olisi jonkinlainen pommi, mutta muuten rahaa... :3
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

RAHA EI OLE LAHJA GODDAMNIT!!
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Olisin iloinen jos mutsi kutois sen villapaidan mulle mitä oon halunnu, villapaidat on roks.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Setzer kirjoitti:RAHA EI OLE LAHJA GODDAMNIT!!
Siitä syystä onkin vähn onkelmia, kun en kehtaa pyytää vaan rahaa, mutta sitä haluaisin eniten ;o
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

No olisit jättänyt postaamatta tähän topikkiin jos et muuta kuin rahaa halua.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Haluan toki, mutta sitä eniten. No teidän mieliksi: Nintendo Wii.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

No jumankauta. Rekkalastillinen mangaa, oma asunto jostain paikasta mistä voisin ehkä tulevaisuudessa saadakin opiskelupaikan ja sitten tietysti lahjakortti joka ainoaan vaatetusliikkeeseen missä olen koskaan käynyt. Ja sitten tietysti 20 purkkia sitä Body Shopin huulirasvaa mistä olen riippuvainen, makuina mansikka ja appelsiini. (Unohtakaa kaikki edellinen, olen liian hyvä olemaan materialisti.)

..Otetaanpa uusiksi. Joulurauhaa, hyvää suklaata ja joku mukava elokuva jonka voisi katsoa sitä suklaata mussutellen.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Setzer kirjoitti:RAHA EI OLE LAHJA GODDAMNIT!!
No jos ei rahaa, niin lahjakortti on hyvä vaihtoehto. Siinä on ainakin jonkun verran mietitty lahjan saajaa. Tosin ärsyttäisi saada pienen summan lahjakortteja eri kauppoihin, jolloin ei saisi ostettua mitään isompaa, mihin olisi ollut mahdollisten joululahjarahojen turvin rahaa.
Vastaa Viestiin