Lemmikkieläimen kuolema

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

GloomyApril kirjoitti:Hmm. Nyt se tapahtui, rakastettu ja arvostettu koirani on lopetettu. Se lopetettiin tänä aamuna yhdeksän aikoihin. En oikein osaa muuta sanoa että se sattuu, ja tuntuu pahalta .. .___. Lemmikkieläimen kuoleman raskauden ja vakavuuden ymmärtää vasta kun sen 'kokee'.

Huonoon kuntoon Tessa meni vanhuuden takia, joten piikki oli paras ja armollisin vaihtoehto ..

Tarujen Blue Moon " Tessa " 21.12.1994 - 25.12.2006
hyvä ettei eilen lopetettu ku olis joulu menny jotenkin pilalle.
KATSO ALAS
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

se on kumma juttu miten tyhjä olo tulee kun lemmikki kuolee meillä on ollut yksi kissa joka eli alle 2vuotiaaksi kunne skuoli tulipaloon se oli juuri tullut leikkauksesta ja maikoili sängylläni lääke tokkurassa eikä siten päässyt pakoon.
onko kenellekkään tullut tunnetta kun istuskelee kavereiden tykönä ja joku lemmikki tulee kiehnaamaan niin tulee aina mieleen oma kuollut lemmikki?
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Tässä taloudessa taas yksi eläin vähemmän, toinen rotistani kuoli tiistaina. Nyt toinen jäi yksinään ja se nukkuu kaiket päivät kun ei ole kaveria seurana...
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Kesyrottani kuoli parisen viisi vuotta sitten....Oli ihan normaali päivä (olin vielä esikoulu ikäinen),kun tulin eskarista kotiin,äitini sanoi että Leevi (rottani) kuoli,juuri ennen sitä lausetta olin käynyt katsomassa miten Leeville kuuluu,ja ihan hengissä oli vielä.Sitten kun äitini sanoi sen,luulin sitä vitsiksi enkä uskonut...

Nyt on hieman kauempana hauta Leevillä,johon on kasattu paljon kiviä ettei kissat pääse käsiksi :/.
Hyvän ystäväni koira kuoli,niin surin siitäkin...Kun Leevi kuoli,en tajunnut surra -__-.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minun on edelleen vaikea ajatella, että Nelli on kuollut.
No, jokatapauksessa eilen kirpparilla ollessani tapahtui kumma juttu. Käveleksin Littliksen kanssa siellä ja kattelin vaan ympärilleni ja huomasin yllättäen koira patsaan - eikä ihan minkälaisen tahansa: se oli labratorinnoutaja patsas. Otin sen sitten käteeni ja pistin samantien merkille että se istui ihan samallailla lösöttäen kuin Nellikin istui. Silmienkin väri oli sama. Kuono oli hieman tylmpempi, mutta se ei haitannut. En voinut laskea sitä patsasta pois, vaan nyt se istuu hyllyssäni nellimäisesti ja muistuttaa millainen koira se oli.

... n_n
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Lemmikkieläimen kuolema alkaa muodostua tavaksi meillä.. johtuuko se sitten meistä? en tiedä.

Minun kissani jäi auton alle.. Harmikseen se ei siihen kuollut, mutta se piti lopettaa. En unohda sitä näkyä koskaan kun kissa raahautui monen sadan metrin matkan kotiin pahasti ruhdeltuna.

Toinen kissa meillä kuoli myös salaperäisesti. toki se vanha oli jo. Meijän lähellä oli työmiehet kaivon kannen ottanu pois hetkeks ja kissa oli menny sinne. Sit olivat laittaneet kannen kiinni ja kissa oli jääny sinne loukkuun moneksi päiväksi ilman ruokaa ja vettä. Naapuri sitte löys sen sieltä.. ://///
Happy panda
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Turhis kirjoitti:onko kenellekkään tullut tunnetta kun istuskelee kavereiden tykönä ja joku lemmikki tulee kiehnaamaan niin tulee aina mieleen oma kuollut lemmikki?
Jep. Varsinkin, jos oman lemmikin kuolemasta on hyvin vähän aikaa. Toisaalta tunne taas saattaa tulla monen vuoden jälkeen, kun jokin asia toisessa lemmikissä (omassa tai toisen) tuo mieleen edesmenneen lemmikin.

Lemmikin menettäminen on kauhea kokemus ja vie kyllä kaiken elämänilon hetkeksi täysin. Elämäni aikana sekä minulla että perheelläni on ollut monia lemmikkejä ja siksi myös tuo menetys on tullut koettua useampaan kertaan.

Viimeksi lähti rottani noin kuukausi sitten. Hänet täytyi lopettaa nisäkasvaimen takia. Vaikka tilanne oli ollut tiedossa jo kauan, itkun alkoi heti kun olin päässyt eläinlääkärin ovesta ulos. Onneksi olin töissä tuon päivän ja kiireisen päivän takia sain pidettyä asiat muualle. Mutta heti kun tuli rauhallisempi hetki tuli taas niin voimaton ja surullinen olo.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Itselläni kuoli hamsteri n. vuosi sitten vanhuuteen. Olin juuri tullut koulusta, kun äitini tuli minua ovella vastaan ja sanoi että Hamsu on kuollut. Juoksin mitään sanomatta keittiöön, jossa pöydällä oli Hamsun häkki ja itse häkin pohjalla Hamsu makasi liikkumatta. Otin Hamsun syliin, ja tuijottaen sitä purskahtaen itkuun.

Toinen lemmikki oli mummon koira Piku, joka eli 16-vuotiaaksi ja se kuoli 2002. Sen jalat oli niin huonossa kunnossa, ettei se pystynyt nousemaan. Aina kun yritimme auttaa sitä, se murisi meille. Olihan se sitten aika lopettaa, kärsihän se.
Viimeksi muokannut Itchy-chan, Ke Helmi 19, 2014 03:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KuvaKuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

ööö.. no mulla oli hamsteri.. sen nimi oli kirppu ^^ se kuoli 15.12.06
Pari vuotta aikasemin samana päivänä autokolari ; DD ei oo ihan mun päiväni tuo 15.12..
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Re: Lemmikkieläimen kuolema

Viesti Kirjoittaja fredo »

Meillä oli aikoinaan kaks Gerbiiliä. Toinen vietiin syöpineen piikille ja toinen teki vähän myöhemmin itsarin.

se oli loikannu sellasen pahviputken ja terraarion seinämän väliin niin että tavallaan jalat maassa, mutta etujalat sen putken päällä. eikä ollu pystyny liikkumaan ja oli kai sitten tukehtunu siihen.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Lemmikkieläimen kuolema

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Yks mun ihana undulaatti jouduttiin lopettaa ku sen nokast irtos yli puolet :( . Nolotti ku itkin melkee koko matkan kotii bussis :oops:... Toinen undulaatti nimelt Gimli kuoli ku se meni pää edel semmoseen kapeeseen lasiin eikä päässyt sielt pois. Kiva ku löysin sen sielt ennen koulun alkuu... ja viel yks kolmas kuoli ku se oli lennellyt yöl hullun sisäl ja oli törmänny pimees oveen :( ... Aamul mun äiti meinas astuu sen päälle mut hyvä ettei astunu!
Onneks meil on viel viis undulaattii :D
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Lemmikkieläimen kuolema

Viesti Kirjoittaja Woler »

Meillä oli ennen 2 gerbiiliä Aki kuoli vanhuuteen ja Eki teki itsarin, Se repi mahaansa semmosen reiän ja kuoli siihen... :S Ne oli niin erillaiset persoonat Aki oli pulleampi ja piti nukkumisesta ja syömisestä, Eki taas oli laiha ja siitä että se laitetaan semmoseen palloon et se voi juosta vapaana.
Kuva
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lemmikkieläimen kuolema

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Nyt omakin koira lopetettiin :( Sen nimi oli Jysky, ja se olisi täyttänyt tänä vuonna neljä. Se astui lasin sirpaleeseen, ja siitä alkoi tulehtuminen ja Jysky repi jalastaan kokoajan nahkaa kun se joko kutitti tai koski. Sitten vanhemmat kävivät eläinlääkärillä, ja kun tulivat kotiin sanoivat että Jyskyllä on kasvain jalassa. Vaihtoehtoina oli amputoida jalka, niin ettei kasvain leviäisi, tai että Jysky lopetettaisiin. Lopetimme sen koska ei haluttu sen kärsivän.. Olin eräänä aamuna juuri herännyt, ja äiti sanoi että voisimme veljemme kanssa hyvästellä Jyskyn koska he ovat lähdössä lopettamaan sitä. Purskahdin itkuun ja juoksin Jyskyn luokse ja halasin ja itkin samalla sitä vasten. Kun äiti sanoi että he lähtevät nyt niin juoksin omaan huoneeseeni ja itkin kokopäivän. En ole vieläkään päässyt oikein yli siitä, koska yleensä kun joku puhuu Jyskystä, niin kyyneleet tulevat silmiini heti kun tajuan mitä juuri puhutaan. Jysky haudattiin mummon luo pieneen metsään jonne haudattiin myös Piku ja Hamsu (Katso edellinen viestini) Käyn haudoilla aina kun käymme mummon luona ja vien niille kukkia.
KuvaKuva
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Lemmikkieläimen kuolema

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Eih, tämän jos jonku mä tiedän tuskallisen hyvin. :/ meiltä on kuollut kolme kissaa, kaikkein pahin isku niistä tapahtu tän vuoden tammikuussa, kun Nippe jouduttiin lopettamaan. Se oli nii kipeä. En oo vieläkään päässy sen yli, ihan jumalaton ikävä joka päivä sitä TT___TT Mä olin 6-vuotias ku sain sen, ihan pentuna, ja sain kasvattaa sen ihan ite. Siitä tuli meidän perheen räsynukke jota sai vellata mihin suuntaan halus eikä se ollu millänsäkään. Se tykkäs kans syödä hiuksia 8) ja omas hyvinkin pervoja piirteitä. Raasu olis täyttäny helmikuun lopussa 12 vuotta...
Vastaa Viestiin