Uusivuosi ja ne lupaukset

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sanotaan näi lyhyesti: "Ikin e oo mittee luvan enk ikin tu mittee lupamankka"

Ei oo mun juttu se lupausten pitamine.. :P Tosin.. Ei sillä, et olisin ikinä kokeillukkaa.. Mut vuosi on pitkä aika.. Pitäs 365 päivää se muistaa ja se muistaminen siinä kaikista tiukinta onki :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Uudenvuoden aattona olin Lohjalla parhaan kaverin kanssa, niinkuin edellisinä kahtenakin uutenavuotena, raketteja ampumatta. (Raketit maksaa ja saastuttaa luontoaaaa... :< )

Joskus pikkusena tein kaiken maailman uudenvuoden lupauksia. Nyt en tehny mitään virallisempaa kun, että aattelin jos joitain numeroita koulussa vois yritää nostaa... ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Vietin uudenvuoteni kotona, koneella istuen. Olin myös hetken naapurin koiran seurana kun se pelkää raketteja. Sääliksi kyllä kävi kun raukka tärisi aivan mahdottomasti :| Rauhoittui se sitten hiljalleen kun olin hetken aikaa sen luona ollut.

Joitakin lupauksia voisin kyllä itsekin tehdä, saa vain nähdä miten hyvin pystyn pitämään niistä kiinni ^^;;

-Alan liikkumaan enemmän
-Vähennän karkkien yms. herkkujen syömistä
-Pyrin pitämään huoneeni siistinä (tähän tulee toisaalta muutos sitten kunhan muutan omaan kämppään ^^)
-Parantaa arvosanoja koulussa ja ryhtyä lukemaan kokeisiin aikaisemmin kuin toiseksi viimeisenä iltana ennen koetta
-Teen muutakin kuin istun koneella

Nuo nyt tähän alkuun. Nähtäväksi jää pystynkö jokaista näistä pitämään.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minulle ei uusivuosi (olihan tuo nyt se oikea tapa, ehdin jo mennä sekaisin xD) suurempia merkitse. Aina minut pistetään niitä raketteja posauttelemaan, mutta en minä siitä niin välitä. Joskus olen lupauksia tehnyt, osan jopa pitänyt, mutta enää en edes jaksa välittäää koko hommasta. Menin nukkumaankin ennen kahtatoista, varmaankin jossain yhdeksältä ja kieriskelin sängyssä kymmeneen... Ollaan yleensä tädin luona, eipä sekään enää oikein innosta, kun niiden talo on sellainen läävä... No jaa, jätetääs tämä offaus pois. Minulle se on siis kuin melkein mikä tahansa lomapäivä ^^`
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

No uusivuosi meni ihan hyvin. ;) Ei tullut lupauksia tehtyä (ei kuulu minun tapoihin :p). No mutta raketteja paukuttelemassa olin ja hienoja raketteja olikin. ^^ Onneksi ei tapahtunut mitää pahaa. Nukkumaan sitten meninkin jo 4 aikaa (siis yöllä ei päivällä ;p). Niin ja noita lupauksia en tehnyt, koska en niitä kuitenkaan noudattaisi. ;D
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Uusivuosi on yksi lempijuhliani. Onneksi valvoin vaan viiteen ja muistin nukkuakin. Joskus ei muista..

Tein yhden lupauksen: Älä kiroile. Tein tuon siksi kun äiti uhkasi vaikka millä jos en lopeta kiroilemista eikä se muutenkaan mitekään järkevää ole :p
No, nyt sitten aina kun sanon vaikka "helvetti", niin vetäisen perään "eikun nakkila" :D
Kuva
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Itelleni uusivuosi on pelkkää juhlaa! :lol: Rakastan sitä! Menemme aina serkuillemme viettämään serkkunu syntymäpäivää ja tapaamme samalla koko suvun! (tai ainakin puolet) :D
Raketit on nannaa! Tykkään katsoa niitä ja ampua ja pikku papateilla saadaan kauhua aikaiseksi! X'D Kisaan kavereitteni kanssa, kuka onnistui parhaiten melkein tapoamaan, loukkaamaan, pelottamaan ym. uutenavuotena ja tänä vuonna voitin! HAHAA!! XD
Vaikka täysi-ikäinen olenkin, alkoholi ei ole tärkeää lainkaan. Ehkä kohotus malja ja siinä se. Totta kai silloin täytyy valvoa pitkää ja nauttia hiukan 0,7% siideriä mutta hupi on mulle tärkeintä (hävisin futis-hippa-piilos pelissä aas. T_T''')
Uuden vuoden 'rituaalit' tinan poltto ja uudenvuoden lupaus ovat ehdottomia. Ilman tinaa en alkaisi. Pidän ennustus hommista enkä luovu niistä hevillä. Ja aina on kiva tietää onko rahaa tulossa. :twisted: Mutta uudenvuoden lupaus on pikku ohjastus tulevaan! o/

Oma uuden vuoden lupaukseni vuodelle 2007: Aion etsiä itselleni tulevaisuuden. >^w^<
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Vastaa Viestiin