Tyyli ja muoti-ilmiöt

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja minori »

Ketutuksessa tuli jo sen verran juttua tästä, että varmaan riittää omaksikin topiciksi.

Eli minkälaista tyylisuuntaa edustat, onko sinulla joku ihan oma juttu vai eikö vaatteiden ulkonäkö pahemmin kiinnosta, kunhan istuvat päälle? Minkälaisesta pukeutumisesta pidät ja minkälaista inhoat? Miksi?
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Mulla on ihan semmonen kompromissi-tyyli.
Pukeudun toisaalta kuin huvittaa ja toisaalta miten muiden silmissä näyttäisin parhaalta. Minulle on elintärkeää pukeutua hyvin. En pukeudu vaatteisiin, jotka eivät istu päälleni tai ovat pahasti haitolla. Pidän kumminkin vaatteet ja tyylin erossa niin itsenikin kuin muidenkin luonteesta tai tavoista. Tästä huolimatta en voi kieltää että hyvällä tyylitajulla varustettu tyttö säväyttää helposti.

Kyllä tyyli merkitsee minulle merkillisen paljon, vaikka se toteutuu varsin passiivisesti.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Oma tyylini vaihtelee sään ja mielialan (=laiskuuden) mukaan. Yksi perusseikka kuitenkin on: jos joku asia on muotia, sitä en päälleni pistä.

Yleisesti ottaen pyrin jonkinasteiseen tyylikkyyteen. Musta puku <3 Kravatit ja kauluspaidat on mun juttu. Samoin prässätyt housut tai siistit farkut. Tyylikkyys ennen kaikkea. Keväisin ja syksyisin on ehkä paras kausi pitää kivoja vaatteita kun ei ole liian kylmä tai kuuma. Ah~

Kesällä olen rento ja punk ja yleensä näytän 15-vuotiaalta skeittaripojalta O___o

Ja tietenkin minussa asuu pieni goottipunkkari, joten sekoitan näihin siisteihin vaatteisiin jonkinlaista rähjäisyyttä jos mieli tekee. Nykyinen näennäinen punk- ja pääkallomuoti kuitenkin saa minut oksentamaan sappinestettä (pinkki t-paita glitterkallolla, anyone?).

Väreissä suosin eniten mustaa ja punaista. Valkoista saattaa löytyä krakan raidoista tai liituraitahousuista. Värikkäät kauluspaidat mustan villapaidan kanssa on ihan must.

Määrittelisin pukeutumiseni ennemmin miehiseksi tai androgyyniksi kuin naiselliseksi. Akkamaisuus, hyi. Pois se minusta. Hameita en ikinä ole oppinut käyttämään, tukkaani en osaa laittaa muuten kuin irokeesille tai muuten valtavirrasta poikkeavaksi, ja meikkaukseni rajoittuu kajalin roiskimiseen sinne tänne. Takeissa en ole ikinä tykännyt malleista, jotka jättävän pyllyn paljaaksi. Enkä myöskään tue nykyistä lyhyt paita kohtaa matalat housut -muotia.

Voisin melkein sanoa, että käytän itseni näköisiä vaatteita. ("Kyllä, olen oikeasti 15-vuotias skeittaripoika -___-")

Ja tosiaan, vaateostoksien mekan olen löytänyt erinäisten kauppaketjujen poikien osastoilta :DD Juuri sopivan kokoista, halpaa, rähjäistä ja poikamaisen tyylikästä. <3

//Edit:

Ja kun Littlis mainisti kuvat, niin kuviapa onpi vaikka tässä tai tässä.
Viimeksi muokannut Mirha, Ti Maalis 13, 2007 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Itselläni on 'mikä istuu parhaiten'.... mutta myönnettäköön, että myös paha pakkomielle mustaan. Ja toki vaatteen ulkonäöllä on sen verta merkitystä, että vaikka musta olisikin... jos ei sovi minun... öö... hieman punkahtavaan tyyliini, en osta/käytä <_<
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Oma tyylini on melko yksinkertainen.. Yleensä pidän mustaa vetoketjullista hupparia ja mustia perusfarkkuja. Oikeasta taskusta roikkuu avainketju. Musta vyö, mustat sukat ja mustat hanskat. Ja musta takki ja musta pipo. Niin ja vielä musta ponnari. Hmmm..en olekaan ennen tajunnut miten paljon puen mustaa päälläni.. Kesäisin käytän kyllä sinistä Madventures-paitaa, jossa on japaniksi präntätty keltainen teksti. Muuten käytän joku perus-mustia t-paitoja tai mustia bändiaiheisia t-paitoja.
Onneksi hiukseni eivät sentään ole mustat, kiitos siitä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Taidan olla vähän sekalainen pukeutuja. Tosin pohjimmaisena vaatimuksena pukeutumisessa on aina ollut mukavuus. Näytin monta vuotta, eli yläasteen lopulta lukion lopulle, ihan sienästä reväistyltä, kun päällä roikkui lähinnä huppareita, fleecejä ja löysiä housuja, että suoraan koulusta saattoi suunnistaa rinteeseen ilman vaatteiden vaihtamista.

Nykyään on tullut kuvaan myös sellaista, mihin olen ennen halunnut pukeutua, mutten mukavuudenhalultani ole saanut aikaiseksi. Luulen, että ne eniten sekoittuvat ovat jotain snoukkajuttuja (eli huppareita yms.), ihan H&M:n perus tyttöjen vaatteita, jotka nyt saattaa mennä johonkin aavistuksen muotihuorakategoriaan ja sitten jotain vähän kevyesti punkimpaa. Tosin kun yhdistelen näitä kaikkia välillä sekaisin vähän miten sattuu, niin vaikutelma ei ole ihan samannäköinen, kuin että jos tosiaan olisin snoukkatyttö, muodin perässä juokseva tai sitten joku punkkari.

Lempivaatteita on tosi hyvin istuvat farkut, joku kiva istuva t-paita (Ramones t-paita ja Wescin t-paidat <3<3 ) ja huppari/joku vastaavantyylinen rento paita. Uusin ihastus on nuo mustat pillifarkut. ^^' Ja lempivaatemerkki on tuo Wesc.

Eli taidan näyttää suhteellisen tavalliselta, enkä vissiin erotu massasta sen kummemmin...


Itseä ärsyttää eniten sellainen halvannäköinen pukeutuminen, jota yläasteen pahistytöt harrastaa. -___- Yleensä jotain nuhruisia toppeja ja leveälahkeisia rumia farkkuja tai samanlaisia yksivärisiä housuja. Ei noita juuri tuollaisia luojan kiitos enää nykyään pahemmin näe juuri tuossa muodossa. Mutta muuten halpoja kyllä. Pojilla taas sellainen äidin valitsema collegepaita-linja on ällöttävää... Ja ne Iron Maidenin ja kumppaneiden bändipaidat on suurimmalla osalla myöskin pahuksen typerännäköisiä. -___- Inhoan pojilla lähinnä sitä, että näyttää siltä kuin ei tasan ollenkaan mieti mitä rättejä pistää päälleen.

Sellaisia mitkä näyttää kivalta, mutta ei ole halua/viitseliäisyyttä harrastaa itse, on kunnon nykyaikaisempi punk (eli ei mitään vihreetä luomiväriä kulmakarvaan asti ja ja ketjut roikkumaan, niin johan on punk -___- ) ja täydellinen snoukkatyttötyyli. ^^ Ensimmäinen jää väliin lähinnä sen takia, että olen palveluammatissa ja muutenkin tykkään näyttää edustavalta kunnon kansalaiselta, jota ei tuomita ulkonäön takia ja jälkimmäinen taas rahanpuutteen takia, koska kunnon merkit maksaa hitosti. :/
Viimeksi muokannut minori, Ke Maalis 14, 2007 02:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Yleensä pukeudun ihan "normaalisti", en yritä esittää mitään mitä en ole.
PIdän sellaisia semilöysiä vaatteita missä tunnen oloni mukavaksi ^^
Enkä harrasta mitään turhaa kikkailua, ainakaan yleensä.. Jotain skede vaikutteita tietty joskus tulee..

Tyyliäni voisi kuvailla rennon semipunkiksi pienellä hippeydellä varustettuna.
(Eilenkin joku huusi puistossa, että hippi :p )

Vielä muutama vuosi sitten pidin vielä isompi housuja, mutta se vaihe meni vähän ohi.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tyyli? Mikä ihmeen tyyli...? :D En ainakaan tietoisesti omaa mitään tiettyä tapaa pukeutua, mitä nyt yritän näyttää siistiltä ja fiksulta. Harrastan lähinnä farkkuihin pukeutumista, parit suoratkin housut löytyvät jostain kaapin pohjalta... Aika usein tykkään laittaa t-paidan ja siihen päälle paitapuseron/kauluspaidan, näyttää ihan hyvältä niin kauan kuin muistaa silittää sen paidan :P Värejä käytän yleensä aika hillittyjä, koska minähän olen hillitty persoona. :3

En pukeudu mitenkään kauhean muodikkaasti, koska sellaiset vaatteet tunnutaan suuntaavan pikku-Madonnoille ja muille muodin suurkuluttajille. Yleensä ne sopivat paremmin mallinukkien ku meikäläisen päälle ^^; Itse pistän mukavuuden ja käyttökelpoisuuden/kestävyyden sen muodikkuuden edelle... Jjjooh.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Olen kierätystä harrastava pukeutuja :O Mitä ser sitten onkaan tosielämässä? Mutta joo. Se mitä isoveli ei jaksa pitää menee mun niskaan :] Paitsi ne jotka näyttää siltä, että ne on tuotu sillä silmällä ohjelman juontajilta. Joo eli velipoika on nuita metro-sexuaaleja. Eikä siitä sen enempää(ihan varma, et se tulee joskus kaapista).

Normaalisti kuljen kulunut nahkatakki(NT) ja haaroista puhkikuluneilla farkkujen kanssa. Tai sitten NT ja työhousut, eli maalia siellä täällä ja sellaiset normit housut. Tai pellepelle:n puuvilla lökärit(festari housut xD).
Ainnin NT on päällä vain viileinä aikoina. Kuka viitsisi pitää vuorattua nahkatakkia kesä helteellä?

Pistän mitää kaapista sattu löytymään. Joskus käytin saksan armeijan ylijäämä takkia, mutta ku tuli niiiin paljon sanomista, että se piti piilottaa :]

Ja muotia vältellään, toisille se sopii ja toisille ei. Arvatkaa kumpaan porukkaan kuulun :]
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hehee, ihana. Tällainen on joskus ollut, mutta se on jo aikansa elänyt ja vissiin poistettukin..

Oma tyylini. Voisi joskus napsaista kuviakin vaatteista. On paljon sellaista, mitä tykkäisi käyttää, muttei ole varaa.. Teen ja muokkaan paljon itse vaatteita, ja 90% päälle puetuista kangaskaitaleista on kotoisin kirppareilta. Joitakin viattomia on eksynyt joukkoon Morticiasta ja Cyberistä (ja toivon mukaan pian myös Backstreetiltä) sekä yksi punainen tyllihame ja valkoinen korsettitoppi Seppälästä. Mulla on aika omaperäinen tyyli, se on mustavalkopunainen, jossa välillä viuhahtaa mukana harmaata, violettia ja vihreää. Juhlavaatteet on melkein poikkeuksetta joko mustia tai vitivalkoisia. Vaatteista voisin sanoa, että tykkään hameista, pitkistä ja polvipituisista, ja ihan must on kellohelma. Kapeat on ihan kamalia, niitä voi pitää korkeintaan kotona. Merenneitohameeseen siedettävä kapeus sitten rajoittuukin. Housuja on joka kolme kappaletta. Yhdet ainoat housut, joista tykkäsin, repesivät suoraan persauksen kohdalta, ja aina kun ne ompelee, ne repeää taas.. :´/
Poolopaitoja löytyy, samoin t-paitoja. Niitä sitten käytteleekin päällekkäin, koska vihaan käsivarsiani.. :/ Tai en oikeastaan niitä, vaan sitä, jos ne on paljaat. Sen takia kaiken maailman juhlissakin on aina hyvä olla joku huivi yms. peittämässä. Tosin huivitkin on aina kaitale morsiustylliä.. xD

Materiaalit on luultavasti ihan perusjoustavaa t-paitakangasta (mitä lieneekään), samettia, harsokankaita, yksi verkkokankaasta tehty paita ja satiini. Oon aika romantikkohömppä pukeutumisen saralla, koska tykkään viktoriaanisista puvuista, pitsistä, runsaista helmoista ja korseteista. Ne vaan on niin pirun hankalia normaalissa arkikäytössä, niin kuin koulussa olemisessa. Lisäksi tämä on vähän sellainen paikkakunta, että saa aina varoa, mitä päälleen laittaa, muuten on taas tusseilla koristeltu vessan seinät saatananpalvoja-sanaa raiskaten (oisin kyl ennemmin satanisti kuin saatananpalvoja, mutta en ole kyllä sekään). Lisäksi korsetit ja tyllihameet on mielestäni juhla-/ ekstravaatteita, jotka sopivat vain tiettyihin tilaisuuksiin. Eri asia mennä jonnekin festareille satiinivyötärökorsetti päällä kuin isotädin hautajaisiin.
Olisi kiva pitää avonaisia toppeja sun muita, mutta se tuottaa aina ongelmia, koska ne on usein liian pieniä rintojen kohdalta ja siksi näytän litistetyltä lattanalta. Tai se pussittaa vyötärön kohdalta. Ja jos löytyy sopiva, se on niin hemmetin paljastava että tuntee itsensä lehmäksi.. :/ Ja kauluspaidat olisi kivoja, mutta ne nappien väliin jäävät inhat lovet ko. kohdassa eivät ole.



Olen siitä kummallinen otus, että vihaan farkkuja yli kaiken.. :P



Meikkiä ei tule käytettyä, koska ihoni tippuu naamasta. Vain tietyt meikkivoiteet, puuterit ja kajaali on sallittu. Ripsaria en edes tartte, koska ripset on mustat ja paksut muutenkin. Ja meikki on sellainen juhla-asia myös. Vain siksi, koska en koskaan muista/viitsi/ehdi meikata. Joskus kajaalia yläluomeen ja ehkä puuteria nenään, se siitä sitten. Ja taas menee kymmenen päivää, ennen kuin muistan kyseisten välineiden olemassaolon.

Njaa, jotkut sanoo mua gootiksi, jotkut gothic lolitaksi (ne, jotka ei ymmärrä, mitä se sana oikeasti tarkoittaa). En taida olla kumpikaan, vaikka pukeudun sen suuntaisesti. Normaalisti kävelen ihan vain poolo-t-paita-yhdistelmä ja musta hame päällä ilman sen kummempia krumeluureja. Tiedä häntä, mikä sitten olen. Äiti sanoo, että olen erilainen nuori ja oman tieni kulkija. Ehkäpä sitten olen tru ernu, vaikka en itse sitä tiedostakaan. Välillä vaan tuntuu, että sisälläni asuu vahva laumasielu, mutta sitten ne muut ovatkin sellaisia.. :/

Ja muotia olisi kiva seurata, jos se vaan olisi sellaista, mistä pitäisin. Eli tuskin koskaan tulee olemaan..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Mulle on oikeestaan ihan sama onko ne merkkivaatteita tai jotain ei-niin-merkkivaatteita, kunhan istuvat päälle ja ovat sopivaa kokoa. Kyllä mä vähän kuitenki katon mitä vedän päälleni, ettei tuu mitään -67 vuosimallin perintövaatteita vedettyä päälle.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Peruskoulu meni mustassa hupparissa mutta nyt on kaapiin ilmestynyt harmaata ja punaista. Tuosta punaisesta alkaa tulla lempiväri vaateiden suhteen sillä ostin viime keväänä läjän t-paitoja 8varmaan joku 7....) ja KAIKKI punaisia... :)

Muuten verhoiluni koostuu punaisesta/mustasta villaneuleesta jossa on vetoketju, hieman löysistä farkuista jotka on tehty kuluneen näköiseksi. Tuommoisista vaaleista mokkakengistä, villasukista (mie tyksin villasukkia...<3), hauskan värisistä pipoista (musta tai harmaa on tylsä, siksi ostin viime marraskuussa oranssin pipon ja nyt sain p-veljeltä itse tehdyn kirkkaan punaisen pipon). Takki on tällä hetkellä laskettelutakki (joo laskettelutakki+farkut on aika mielenkiintoinen yhdistelmä...:D), kaunis moni värinen kaulahuivi, tumput joissa on sellaiset irtoavat kärkiosat ja sitten on hienot "torimyyjän" haskat...

Itse en mitään muotia seuraa, olen rohkeasti erillainen. :) Joskus kävi hassusti että jokin vaate oli juuri ikään kuin mennyt muodista, niin minähän ostin sen. En halua kuulua selkeästi mihinkään "ryhmään" tyyliin hopparit, gootit tai rockarit, vaan olen ihan normaali pojke... Olen muutenkin tarpeeksi outo että ei tarvita "outoa" tyyliä.... ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Oma tyylini vaihtelee aika rajusti. Jonain päivänä pukeudun lolita-vaatteisiin ( muita j-tyylejä en juuri itse harrasta, decoraa joskus), joinan päivinä poikien yli-isoihin farkkuihin ja kauluspaitoihin, joinan päivinä 20/40/30/50/60-luku- tai viktoriaanisvaikutteisesti. Pukeudun aika paljon hameisiin ja mekkoihin ja muutenkin varsin naisellisesti tai tyttömäisesti (rakastan lapsellisia vaatteita), paitsi siis niinä poikavaatepäivinä.
Tykkään siis panostaa pukeutumiseeni, millaista se sitten onkin. Tunnen itseni ihan alastomaksi, jos päällä on pelkästään perushuppari ja farkut. EI. Vaikka eihän niissä muiden päällä mitään vikaa ole, itse vain en viihdy niissä.

Tiukat, matalat farkut ovat muuten jotain, jota en ole osannut kuvitella päälleni sen jälkeen, kun täytin 13. Farkuissa täytyy mahtua olemaan. En myöskään halua esitellä mahaani (varsinkaan kun kun siinä on tuo kaunis kaunis arpi), joten paidoilla täytyy olla riittävästi pituutta. Samoin hameiden täytyy yltää vähintään ihan polvien yläpuolelle tai edes puoleen reiteen. Paitojen kaula-aukot saavat myös olla sen verran pieniä, että ympäristöni säästyy katselemasta tiettyjä alueita.

Suurin rakkauteni pukeutumiseen liittyen ovat (lolita-tyylin lisäksi) erityisesti korolliset kengät. Ostan niitä vähintään kolmet vuodessa (viime vuonna kertyi yhteensä yhdeksät o_o), ne ovat minulle niin kuin karkkia. Yksi kauneimpia asioita, joita tiedän. Siis nimenomaan ne hienot kengät, esim. piikkikärkiset on yöks. Lempi kenkämerkkini on ehkäpä Bianco. Ja Minna Parikan kengät ovat jotain upeinta ikinä <3_<3

En varsinaisesti seuraa muotia, mutta jos satun pitämään jostain yksittäisestä muodissa olevasta jutusta, en näe mitään syytä olla hankkimatta sitä itselleni. En ainakaan vaivaudu tietoisesti välttelemään muotia, minusta se on lähinnä... omituista ^^; Samalla tavalla en myöskään vaivaudu seuraamaan sitä. Pukeudun mihin huvittaa ja mikä minusta näyttää kivalta, ihan sama onko se muotia vai ei.

Merkkivaatteilla ei ole minulle myöskään mitään kovin suurta arvoa. Olisihan se ihan kiva omistaa joku Diorin veska tai Baby, the Stars Shine Bright:n tai Angelic Pretty:n lolitamekko, mutta a) ei ole rahaa ja b) vaikka olisikin, on niille parempaakin käyttöä. ^^ Lähinnä niissä kiinnostaa se laatu, joka luonnollisesti on hiukan korkeampi kuin H&M:n rättien, ei niinkään se itse merkki ja sillä brassailu.

Öhöm, voisin esitelmöidä tästä ties kuinka pitkään, koska luen tämän lähes yhdeksi harrastuksistani, mutta eiköhän tämä riitä tältä erää. ^^ Voisinpa laittaa havainnollistavia kuviakin joskus.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Mitä, onko mulla joku tyyli vai?

Joku kerran sanoi, että yhdistän tomboy-lookin naisellisuuteen, joten jotain sen suuntaista tyylini varmasti sitten on. Viihdyn suhteellisen "muotoahalaavissa" vaatteissa, en siis käytä oikeastaan mitään kovin löysää tai lötköä. Useimmiten käytössä ovat erilaiset farkut ja topit tai lady-fit T-paidat. Jonkun verran käytän myös kauluspaitoja ja pitkähihaisia, tiukkaanistuvia paitoja. Myös villapuserot on aika isossa kulutuksessa, mutta lähinnä siksi, että niitä tulee itse väännettyä niin paljon. Verkkopaidat, tai paidat, joista osa on verkkoa, ovat myös käytössä. Tykkään, että paidassa on jokin kiva kuva, joka kertoo kiinnostuksen kohteistani ja erottaa minut muista.

Tykkään myös käyttää hameita, kaapista löytyy sekä pitkiä että lyhyitä. Minihaameet ovat oikein kivoja, kun eivät sentään aivan liian lyhyitä ole.

Jalassa on kesäisin yleensä ihan vaan lenkkarit tai jotkut kivat sandaalit. Suurin kenkäfetishini kohdistuu kuitenkin pitkävartisiin saappaisiin, varsinkin maiharityyppisiin. Tällä hetkellä himotuksessa ovat nämä.

En sitten tiedä olenko muodikas vai en (luultavasti en), mutta minulle on tärkeämpää se, mitä mieltä vaatteesta itse olen kuin se, mitä geneerinen massa on siitä mieltä. Merkkeihin en kiinnitä huomiota (paitsi lenkkareissa, go figure), vaan valitsen vaatteen puhtaasti sen pohjalta miltä se näyttää.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vastaa Viestiin