Tyyli ja muoti-ilmiöt

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Maihinnousukenkiä. Ympäri vuoden. Sopivat säälle kuin säälle, ei tule kylmä, kestävät ja ovat hyvännäköiset. Kuumina kesäpäivinä käytän sitten lenkkareita tai sandaaleja.

Muuten pukeudun paljon t-paitoihin (muissa liian kuuma, jopa talvella) ja muuten aika sotilaallisiin rytkyihin. Maasto-, kenttähousuja ja viiltohanskoja lähinnä, mutta suunnitelmissa olisi ostaa kunnon takki ja paremmat vyöt/henkselit housuihin. Miksikö näin? Aikalailla samat selitykset kuin maihareihinkin. Näyttää minusta hyvältä, hinnat ovat usein kohtuullisia, laatu ja kestävyys korkeita. Enkä vain ole koskaan oppinut etsimään vaatteita tavallisista kaupoista. Ulkona liikkuessa päähän tarttuu usein myös bandana.
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

noh mulla nyt on tämmöne perus "skini" vaatetus

mustat skeitti kengät(kätevät kengät kun helposti saa pois jalasta), vaaleat maastohousut, musta huppari ja viileemmällä säällä musta takki.
Ei elämästä selviä hengissä.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Arska »

Mulla on maiharit ja maastohousut ostettuna ihan aidosta ja alkuperäisestä sotakamaa myyvästä liikkeestä™ ja musta takki missä on niittejä ja n. 100 hakaneulaa+ selässä bändilogo, now that's just BADASS.

Sitten mulla on muutamia siistejä naisten korkokenkiä ja korollisia naisten saappaita, jotka sopivat täydellisesti yhteen siistien housujen ja jonkin übermuodikkaan tunikan kanssa. Näillä pintamuodikkailla mutta edullisilla vaatteilla kehtaa lähteä vaatekauppoihin ostamaan lisää trendikkäitä vaatteita. :D

Ja sitten on sellainen röyhelöpitsihame ja raidalliset polvisukat...ja conversemalliset tennarit.

Mikähän minä nyt sitten olisin.
Vastaa Viestiin