Narutolaisia lähiympäristöstä.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Narutolaisia lähiympäristöstä.

Viesti Kirjoittaja Serial »

Askaruttaako itseäsi koskaan käykö koulu- tai vaikka työtoverisi naruto.fi sivuilla/foorumilla? Mutta et kehtaa sitä kysyä. Tai asutko pienellä paikkakunnalla ja haluaisit tietää kuinka moni niistä harvoista ihmisistä kotipaikkakunnallasi käy naruto.fi-sivuilla? Vai haluatko kenties tietää käykö vuonna-89 samassa päiväkodissa ollut Mikkokin naruto.fi-sivuilla?

Tämä topic on tehty juuri näitä kysymyksiä varten.

Itseäni askarruttaa se, että onko joku muukin täältä pienestä kunnasta nimeltä Lieto. Itse asun täällä ja tarkennan vielä sen verran, että käyn Liedon keskuskoulua.

Oulu:
- LoneWolf
- minori
- Retsku-san
- kyuuka

Pori:
- Garasu
- AkaShin
- Hi Enzeru
Viimeksi muokannut Serial, To Maalis 22, 2007 22:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Sellaista kysyisin että onko ketään Imatralta, ja tarkalleen Vuoksenniskan koulusta?
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ööh, no täältä Oulustahan on nähtävästi nykyään tosi paljonkin porukkaa, mutta enpä sitten tiedä olenko vahingossa törmäillyt. Olen töissä tuolla K-Supermarket Välivainiolla, että käykös silleä kukaan teistä? ^^ *kyylää mangan ostajia*
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Välivainiolla kävin just tänään, ajoin siitä K-raudan ohi. Siinä marketissa ei ole pitkään aikaan tullut käytyä.. Itse asustelen täällä Oulun Myllyojan ja Hönttämäen välimatkalla, eli Talvikankaalla, ei vissiin kukaa ole siellä pyöriny. Opiskelen tuossa OSAOn Myllytullin yksikössä, melkein vastapäätä sitä taidemuseota ja ihan siinä kirkon lähellä. Onhan täällä monia Oululaisia, sen olen huomannut kans.
Viimeksi muokannut LoneWolf, To Maalis 22, 2007 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Haha, Aya-san on naapurini ja yksi parhaista ystävistäni :P Täällä pyörii kyllä muutenki ihan kivasti kavereitani. :D

Asustan täällä Haapalehdossa, tuskin täällä korvessa on muita foorumilaisia ku minä ja Aya. :33

Pitäisi varmaan joskus pyörähtää äidin mukana tuolla Välivainion K-supermarketissa, kun se siellä joskus käy. Ois ihan kiva törmätä kassatäti!minoriin. ;3
Don't hate us if we make you smile
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

kyuuka kirjoitti: Asustan täällä Haapalehdossa, tuskin täällä korvessa on muita foorumilaisia ku minä ja Aya. :33
..ja minä. Eihän täältä Talvikankaalata ole Haapalehtoon kuin jotain 2.5 kilometriä, tai oikeastaan sehän on vielä korvemmassa. :P Ajan jokapäivä myöskin tuosta Haapalehdon Shellin ja Lidlin ohitse. En tunne siis henkilökohtaisesti ketään, joka kävis täällä foorumeilla.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Teitähän löytyy Oulusta pilvin pimein, mutta arvatkaa vaan onko ketään Virolahdelta.. xD Joo, minä ja fransu. Ja mekin tullaan samasta taloudesta. Tasan tietäisin, jos täällä joku kävisi naruto.fi:ssä (tai ainakin hän tietäisi meidän käyvän..). No, sen tiedän että nixutin ja defto on tossa 115km:n päässä Kouvolassa ja Jekku asuu Kotkassa, n. 65km:n päässä. Joo, ja Lappeenrannassa vissiin asuu porukkaa, se on 80km:n päässä. Pidetään joskus Kymi-miitti :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

LoneWolf kirjoitti:
kyuuka kirjoitti: Asustan täällä Haapalehdossa, tuskin täällä korvessa on muita foorumilaisia ku minä ja Aya. :33
..ja minä. Eihän täältä Talvikankaalata ole Haapalehtoon kuin jotain 2.5 kilometriä, tai oikeastaan sehän on vielä korvemmassa. :P Ajan jokapäivä myöskin tuosta Haapalehdon Shellin ja Lidlin ohitse. En tunne siis henkilökohtaisesti ketään, joka kävis täällä foorumeilla.
Mie asun Haapalehdossa ja käyn koulua LoneWolfin koulua vastapäätä Myllytullin koulussa;D
Kuva
Kuva
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Täällä eräs Porista läheltä keskustaa.
Käyn Itä-Porin koulua (ylä-aste). Myös Väinölä tuttu.
On tullut mietittyä useasti, löytyykö näitä porilaisia täältä Foorumilta.
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Kysytäänpäs kuinka monta hämeenkyröläistä täältä löytyy? Itse täällä asustelen ja käyn F.E.Sillanpään lukiota... :) Mutta ihan mielenkiinnolla odotan jos yksikin (T-kala, sinua ei lasketa...) h;kyröläinen ilmoittautuu...
Viimeksi muokannut Blue_Hill-san, To Maalis 22, 2007 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Retsku-san kirjoitti:
LoneWolf kirjoitti:..ja minä. Eihän täältä Talvikankaalata ole Haapalehtoon kuin jotain 2.5 kilometriä, tai oikeastaan sehän on vielä korvemmassa. :P Ajan jokapäivä myöskin tuosta Haapalehdon Shellin ja Lidlin ohitse. En tunne siis henkilökohtaisesti ketään, joka kävis täällä foorumeilla.
Mie asun Haapalehdossa ja käyn koulua LoneWolfin koulua vastapäätä Myllytullin koulussa;D
Oho vau. :'D
Täällä on ihan kamalasti oululaisia!
Don't hate us if we make you smile
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Retsku-san kirjoitti: Mie asun Haapalehdossa ja käyn koulua LoneWolfin koulua vastapäätä Myllytullin koulussa;D
Noniih! Onhan meitä täällä melko paljonkin. Olet varmaankin yhdeksännellä luokalla, vai?

Ilmoittautukaahan muutkin oululaiset tänne vain!
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

LoneWolf kirjoitti:
Retsku-san kirjoitti: Mie asun Haapalehdossa ja käyn koulua LoneWolfin koulua vastapäätä Myllytullin koulussa;D
Noniih! Onhan meitä täällä melko paljonkin. Olet varmaankin yhdeksännellä luokalla, vai?

Ilmoittautukaahan muutkin oululaiset tänne vain!
Itse asiassa seiskalla :oops: Oon niin nuori
Kuva
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

En asu Oulussa, mutta käyn siellä koulua (Oulun Suomalaisen Yhteiskoulun lukio, anyone?) ja vietän muutenkin aika lailla aikaani siellä ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rota »

Kuopiossa asustan ja ketähän muita lie? O__O
Vastaa Viestiin