Narutolaisia lähiympäristöstä.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

:) Ei kukaan Meri-Porin lukiota käy?
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Ps. Ihmetyttää miksi tää on Ilmoitustaululla (Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat) ? yleisessä tätä kumminkin luettaisiin herkemmin.

Bongattu Kuopiossa söpö tummahiuksinen otsatukallinen tyttö valokuvausliikkeessä. Kysyi mistä olin Death Note laukkuni hankkinut. mutta vastausta pidempään jutusteluun olin valitettavasti liian kiireinen. Luultavasti sama tyttö nähty hieman myöhemmin Poliisilaitoksella lupa-asioiden osastolla tiskillä puhumassa virkailijan kanssa, mutta en kehdannut mennä häiritsemään :?
Jotenkin tuntui tutulta, että olenkohan nähnyt mahdollisesti hänen kuvansa täälä boardilla. Tunnistaako kukaan Itsekseen?.

Ainiin tunnustaako joku toimivansa Kuopiossa Lidlen myyjänä?
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Rinde kirjoitti:
Near kirjoitti:
Yozora kirjoitti: Minä? :D
Niin, ja muistaakseni olen Legolaksen nähnyt täällä joskus harvakseltaan.

Ja minä asustelen Hollolassa. En tosin tiedä asusteleeko kukaan foorumilainen tässä lähettyvillä mutta Lahdessa ja Heinolassa näköjään asuu :)
D00d!! Hollola opettaa!! Sano vielä että olit Hollolan ala-asteella, yläasteella tai lukiossa....? *kävi kaikki nuo*
Nojoo, sanotaan nyt sitten niin :D Tosin on tuo lukio vielä vähän kesken ^^;
"Huuko Simperiä ja kultaista leikkausta, jöö"
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ainoa Keravalainen - tai keski-uusimaalla asustava, itseni lisäksi (kenet tiedän) on Elv-chan. Toki olisi kiva tavata muitakin jos löytyy.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Near kirjoitti:
Rinde kirjoitti:
Near kirjoitti:Ja minä asustelen Hollolassa. En tosin tiedä asusteleeko kukaan foorumilainen tässä lähettyvillä mutta Lahdessa ja Heinolassa näköjään asuu :)
D00d!! Hollola opettaa!! Sano vielä että olit Hollolan ala-asteella, yläasteella tai lukiossa....? *kävi kaikki nuo*
Nojoo, sanotaan nyt sitten niin :D Tosin on tuo lukio vielä vähän kesken ^^;
"Huuko Simperiä ja kultaista leikkausta, jöö"
XDDDDD ai että Johanneksen "visiot" vielä voimissaanXD Toivon legendaarisen opinto-ohjaajan/vararehtorinkin olevan vielä mestoilla. Aijai, ihania muistoja...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Rinde kirjoitti:
Near kirjoitti:
Rinde kirjoitti: D00d!! Hollola opettaa!! Sano vielä että olit Hollolan ala-asteella, yläasteella tai lukiossa....? *kävi kaikki nuo*
Nojoo, sanotaan nyt sitten niin :D Tosin on tuo lukio vielä vähän kesken ^^;
"Huuko Simperiä ja kultaista leikkausta, jöö"
XDDDDD ai että Johanneksen "visiot" vielä voimissaanXD Toivon legendaarisen opinto-ohjaajan/vararehtorinkin olevan vielä mestoilla. Aijai, ihania muistoja...
Saattaa ehkä mennä jo hieman offin puolelle mutta pakkohan tuohon on vastata. Kyllä täällä on vielä vaikka ketä: Timo, Eila, Kalevi, Kojo, Hyttine, He-man ja muutkin :)

Hyvä mesta tää on ja onhan sitä mukava huomata että muitakin on Hollolan lukiota käyny eikä pompannut suoraan jonnekin lahden lyseoihin >_> (No offence lyseolaiset!)
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Near kirjoitti:Saattaa ehkä mennä jo hieman offin puolelle mutta pakkohan tuohon on vastata. Kyllä täällä on vielä vaikka ketä: Timo, Eila, Kalevi, Kojo, Hyttine, He-man ja muutkin :)

Hyvä mesta tää on ja onhan sitä mukava huomata että muitakin on Hollolan lukiota käyny eikä pompannut suoraan jonnekin lahden lyseoihin >_> (No offence lyseolaiset!)
Taikasormi Eilis! Vieläkö Erwin vauhkoaa Twin Peaksista? ...offataan lisää....
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Mr.Emmy kirjoitti:
D3nniz kirjoitti::) Ei kukaan Meri-Porin lukiota käy?
Off// Onko Pätynen vielä kehissä? : D
Kyllähän se siellä :) Ihmetten tosin suuresti että miten niin huono opettaja voi olla siellä; eihän sen tunneilla kukaan tee muuta kuin nuku :P
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Rinde kirjoitti:
Near kirjoitti:Saattaa ehkä mennä jo hieman offin puolelle mutta pakkohan tuohon on vastata. Kyllä täällä on vielä vaikka ketä: Timo, Eila, Kalevi, Kojo, Hyttine, He-man ja muutkin :)

Hyvä mesta tää on ja onhan sitä mukava huomata että muitakin on Hollolan lukiota käyny eikä pompannut suoraan jonnekin lahden lyseoihin >_> (No offence lyseolaiset!)
Taikasormi Eilis! Vieläkö Erwin vauhkoaa Twin Peaksista? ...offataan lisää....
No jos jengi pienestä offista kauheasti pahastuu niin eivätköhän ilmoita :P
Twin Peaks ja Linnut vakkariohjelmistossa muiden lomassa. Odysseusta tällä hetkellä.
Kuva
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Koulus hiippailee jottai Narutotyyppejä. Seiskalla viissiin ovat, ainaski oon nähny -krhm- Konoha head bandin jollakin päässä. Että Kilpisen koulu Jkllästä ohoi, tunnustautukaa.

( Enkä oo käyny tälläkään boardilla varmaan vuoteen. )
uguu olenko söpö
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

Eli kukaan ei oo tammistosta? :(
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Juho-kun kirjoitti:Aijai, vaikuttaa pahalta mutta on pakko kysyä onko kukaan Rovaniemeltä päin? :roll:
Jep jep jep. Mie olen se joka aina kävelee kaupungilla kissankorvat päässä ja olen vuorannu joka vaatekertani anime-kuvituksella ja kanji-merkeillä. Varmaan tunnistit.

Never.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Saki-san kirjoitti:Eli kukaan ei oo tammistosta? :(
Ja se on vantaalla? En itse ole, mutta melko läheltä silti :p
Kuva
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Eli kukaan ei oo tammistosta?
Jos puhut siitä Helsingissä päin olevasta asuinalueesta, niin tätini, tätini. (Nyt loppui Naruto-bandin käyttäminen vierailuilla)

Olisiko ketään Helsingin Pitäjänmäestä tai Haagasta tai Munkkiniemestä? tarkalleen munkan ylä-asteelta? Ja kesäasuntoa löytyisi Hangosta...

EDITTO// Kirjoitusvirhe XD
Vastaa Viestiin