Narutolaisia lähiympäristöstä.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Viesti Kirjoittaja Limetti »

zephyr kirjoitti:ketään kuusankosken lähipiiristä?
minä olen suhtellisen lähellä kuusaankoskea....
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Hidesuke kirjoitti:Joo Suomen Miamissa eli Turussa asustan... On muuten niin P**** mesta.
Mitää, Miami on ihan hilkatan hieno paikka. Ja niin on Turkukin jos unohtaa että sitä paikataan jatkuvasti jostain, kouluja lopetellaan vaikka ne juuri remontoitiin, vesi maistuu pahalta ja Viihdepysäkki veloittaa 3-4 vuotta vanhoista peleistä uusien veroisesti (tai Tilt-pelikauppa, ihan sama kun on samat myyjät, samat hyllyt ja samat pelit :D).

Vaikka Turussa on niin moni asia väärin niin vieläkin ärsyttää kun joku haukkuu sitä ilman kunnon syytä <.<
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

kiko-chan kirjoitti:Mitää, Miami on ihan hilkatan hieno paikka. Ja niin on Turkukin jos unohtaa että sitä paikataan jatkuvasti jostain, kouluja lopetellaan vaikka ne juuri remontoitiin, vesi maistuu pahalta ja Viihdepysäkki veloittaa 3-4 vuotta vanhoista peleistä uusien veroisesti (tai Tilt-pelikauppa, ihan sama kun on samat myyjät, samat hyllyt ja samat pelit :D).

Vaikka Turussa on niin moni asia väärin niin vieläkin ärsyttää kun joku haukkuu sitä ilman kunnon syytä <.<
Ja bussit kulki siitä hostellin edestä jumalattoman harvoin, mutta muuten oli ihan ok.

Enminämitäänoffaa.


EDIT: MITÄ HEMMETTIÄ TÄSSÄ ON VIKANA? Kirjotin jo 2 kertaa uusiksi, kokeillaan vielä...

minoriedit: quote-tagit pistetään [ ] sisään, eikä < >
Eli se siinä mätti ^^


Edit numero20063643: Niinhän minä tein, muttakun se muutti ne itsestään : / Emt.
Viimeksi muokannut KorDe, To Maalis 29, 2007 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

jaana kirjoitti:
zephyr kirjoitti:ketään kuusankosken lähipiiristä?
minä olen suhtellisen lähellä kuusaankoskea....

Mukavaa et täälläki päin maailmaa löytyy foorumisteja :)
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Bongattu naispuolinen henkilö Akatsukipilvillä koristeltu laukku käsivarressaan Oulun Alppilassa noin kello kahdeksan illalla. ;P Oliko meikäläisiä? ^^ Chauron huusi perään "NARUTO~!! mutta taisi jäädä kuulematta. xD
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Onko täällä ketään Tapiolasta tai jostain läheltä Tapiolaa?

Itse asun Pohjois-Tapiolassa Espoossa.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopic:
minori kirjoitti: Chauron huusi perään "NARUTO~!! mutta taisi jäädä kuulematta. xD
En mä ainakaan vastaisi, jotkut peelot tuli peeloamaan ja kiusaamaan silloin Mangapäivänä kun kuljeskelin mun kamala "enpuhumikä"-cossi päälläni sielläniinee Helsingin keskustassa. Joten ehkä se käsitti väärin :D

Tai sitten ei kuullut.

/off



Hei sinä Haminalainen siellä, mä tuun aina joka maanantai Puistotalolle ja kurvailen sellaisella pinkillä Fiestalla ympäriinsä. Joten jos tunnistat niin ammu tainnutusnuolella tjtn, jutellaan ja mennään Heseen kaakaolle :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

LittleSamurai kirjoitti:En mä ainakaan vastaisi, jotkut peelot tuli peeloamaan ja kiusaamaan silloin Mangapäivänä kun kuljeskelin mun kamala "enpuhumikä"-cossi päälläni sielläniinee Helsingin keskustassa. Joten ehkä se käsitti väärin :D

Tai sitten ei kuullut.
No harvemmin sitä tämän ikäiset kuitenkaan on Narutosta muuten kuullut kuin jos itse katsoo... Tai no tiettyhän voitais olla niitä noloja Naruton vihaajia, mutta ei sitä tässä iässä ole enää sellainen 12-vuotias peelo joka kiljuisi perään sellaisesta.
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Jossain päin Nurmijärveä.. asustaako kukaan? Klaukkalassa, Lepsämässä? Mutta asun siis suht koht lähellä Helsinkiä. Eli sinne voisin itseni luetella.
Tunnustan asuvani tällä hetkellä Klaukkalassa. Pieni peräkylä, mutta minkäs teet, kun asut vielä kotona. Lukiota käyn Arkadian yhteislyseossa. Muita täältä päin?
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

frostious kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta, onko kukaan Lahdesta tai siitä lähettyviltä?
Onko Heinola tarpeeksi lähettyvillä?

Puolentunnin ajomatka (~30km) ja kaikki mahdollisuudet avautuvat heinolalaisen silmissä. Tätä ilmiötä kutsutaan Lahden asemalle tulemiseksi. Eihän täällä Heinolan pukamassa ei ole mitään erityistä moitittavaa. Puutteita löytyy jos mistäkin mutta, mistä niitä ei löytyisi? Onhan tässä naapurimme Lahti vieressä, joka kykenee täyttämään monet tarveaukot.
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Asun Oulussa kuten kyuuka ilmoitti xD Haapalehdossa sen naapurissa : D Käyn Pohjankartanon kymppiluokkaa
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Aya-san kirjoitti:Asun Oulussa kuten kyuuka ilmoitti xD Haapalehdossa sen naapurissa : D Käyn Pohjankartanon kymppiluokkaa
Hehee, eli olet pikkuveljeni kanssa samassa koulussa! Se on nyt tällä hetkellä kahdeksannella musiikkiluokalla.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Huoh, nyt masentaa. Asun kaikkein eniten korvessa eli lapissa, Ivalon suuressa kylässä noin 556 km päässä Oulusta ja 300km päässä Oulusta. ELi täältä ei kyllä löydy ketään, mutta joo kovasti olemme Naruto-kuumetta levittäneet täällä mutta ilmeisesti olen ainoa foorumeille eksynyt? Ja joo, tarkoituksena muttaa ensivuonna tai senjälkeen Ouluun kouluttamaan itseään ja niinedespäin. Käyn ainakin lukion kakksovuoden läpi koska saatan jopa päästä Italiaan viahtoon kolmeksikuukaudeksi. "Hei, onko kukaan Naruto.fi foorumilainen italiassa tällähetkellä :? anyone?"
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopic:
Äänenvaimennettu Riipperi kirjoitti: Ivalon suuressa kylässä noin 556 km päässä Oulusta ja 300km päässä Oulusta.
Onko tuossa jtn vikaa vai heittääkö mulla päässä? :D

/off

Nixu edit: Mulla ainakin heittää päässä :p
Littlis-editto: Hehe, en oo sitten ainoa, se on joku modevika ilmeisesti.. xD
Viimeksi muokannut LittleSamurai, La Maalis 31, 2007 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

OFF
Äänenvaimennettu Riipperi kirjoitti:noin 556 km päässä Oulusta ja 300km päässä Oulusta.
Oulu vaihtaa paikkaa auringonlaskun aikaan kuin Oni Island ikään. o_O

/OFF
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vastaa Viestiin