naruto.fi:läisiä haastatellaan Anime-lehteen [aprillia~~ ;P]

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Hehe, minusta juttu oli ainakin hauska, vielä siinä mielessä hyvä, että osa siihen menikin.

Minusta on outoa, kun löytyy kuitenkin monilta foorumeilta sellaisia aika montakin, jotka ottavat karmeat pultit, kun menivät lankaan. Voihan tuntea itsensä hetken höpsöksi, mutta ei se nyt niin kamalaa ole, on minullekkin käynyt usein noloja juttuja :P Se on vaan outoa, kun osa saa suunnilleen raivokohtauksen aprilli-piloista.
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

nixuboy kirjoitti:En kyllä voi uskoa, että joku oikeasti meni näin halpaan.. O__o Ei Aprilli päivänä kannata uskoa yhtään mitään.
Päivän ensimmäinen asia sattui olemaan n.fi tarkistus koska oli viikonloppu-->aivopieru.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Menin lankaan.. TÄYDELLISESTI! *nolonolonolonolo* v_v
Kehtaako täällä enään naamaansa näyttää.. Minori oli ainoa, kuka sai aprillattua minua aprillipäivänä. Lohduttavaa silti, että löytyy kohtalotovereitakin. Julma, julma pila! :D
Ainakin sain kunnon opetuksen - Aprillipäivänä ei voi uskoa kenenkään sanaan.
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Heh, minäkin tunnustan aluksi ajatelleeni että tämähän voisi olla ihan tottakin ^^' Meinasin jo lähettää viestiäkin mutta en sitten tehnytkään niin. Saitte narutettua minua, onnea~
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Itse kun huomasin topicin, ei tullut mieleenkään aprillipila mutta ajattelin vain että ''ei jumalauta mitä kakkaa'' ja surffailin muualle.

Minua ainaki hävettäisi nyt. Itseasiassa minua saattaisi olla tympeä enää astua ikinä näille foorumeille. Ainaki kun itse katselin noita narutettuja niin tuli vähän semmonen olo että: ''Jaha, tuommoset menossa haastateltavaksi'' ja asenteeni oli suorastaan ylimielinen. Se oli arveluttava merkki minussa näin jälkeenpäin ajatellen.
Kuva
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

En olisi uskonut että Mikkey ajattelee täysin samalla tavalla kuin minä..

Noh.. itse en mennyt mihinkään lankaan kun olin koko päivän kotona ja ei ollu ketään joka olis viittiny mua huijata.. ^^
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Älä jaksa taas, Mikkey. -____- Se oli aprillipila ja aika laimeeta, jos sinun huumorintajusi ei osaa sitä ottaa sellaisena.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

minori kirjoitti:Älä jaksa taas
En ymmärrä.
minori kirjoitti:Se oli aprillipila ja aika laimeeta, jos sinun huumorintajusi ei osaa sitä ottaa sellaisena.
Minun vastaukseni olikin täysin rehellinen.
Ei tämä minua yhtään naurattanut. Ei ihan yhtään. Ei edes huvittanut yhtään, enkä älyä miksi minun pitäisi vaatia itseni nauramaan silloin kun tapahtuu aprillipila. Otin tämän asian kuin olisin ottanut jos tämä ei olisi ollutkaan pila. Kiinnitin siis ensimmäisenä huomiota niihin jotka erottuivat massasta ja halusivat haastateltaviksi. Se oli merkki siitä että minä vedä ihmisiä harmaaseen massaan. Vaikka itse tunnen itseni paremmaksi. Törkeää sanoisin. Tämän takia myös selitin lopuksi että se oli arveluttava merkki.
Kuva
Vastaa Viestiin