Joululahajat v. 2007!

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Joululahjat on vielä ostamatta, mutta tiedän kyllä mitä kaikille lahjaksi ostan. Ja kun palkka tulee perjantaina niin rahatilannekkin on sen mukainen, että niitä lahjoja voin mennä ostelemaan. Vanhemmille ja sisaruksille sekä kummipojalle ostan lahjat. Kavereista en osta kuin yhdelle kaverille joululahjan. Hän on ollut kaverinani pisimpään ja jo siitä hyvästä ansaitsee tulla vähän lahjotuksi. :lol:

Itselleni en ole oikein osannut toivoa mitään. Kun en varsinaisesti tarvitse mitään ja ne mitä haluan/tarvitsen on sitten niin kalliita ettei niitä kehtaa lahjaksi pyytää. Viimeiset viisi vuotta olen kieltänyt ihmisiä antamasta suklaata lahjaksi, kun kaikki tietävät että pidän suklaasta ja kun eivät muuta keksi niin ostavat sitten suklaata. Kyllä se yksi konvehtirasia menee, mutta sitten kun niitä alkaa olla se 6 kappaletta tai ehkä enemmänkin niin vyöryy yli.


Jotain pientä kuitenkin:

- uusi kalenteri vuodelle 2008
- rahaa (tämä on niin tylsä toive, mutta kun sitä ei ole koskaan liikaa)
- liinavaatteita
- muutama toive cd ja dvd
- eräs aivan ihana fanihuppari
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Spica »

Minä olen saanut lähes kaikki lahjat ostettua.
- nuoremmalle pikkuveljelle ostin The Simpsons 1. tuotantokauden DVD-boxin, kun se sitä toivoi
- vanhemmalle pikkuveljelle taas ostin Bleach-aiheisen korun, tämänkin suorasta toivomuksesta
- isälle hommasin fikkarin ja heijastinliivin autoon
Enää puuttuu äidin lahja ja isän lahjaan haluan lisätä vielä jotakin mukaan.

Itse en taaskaan keksinyt oikein, mitä toivoa, paitsi uudet kuulokkeet mp3:seen. Enkä usko edes saavani mitään kallista, kun vasta maksoivat autokouluni ja ajokortin. Sukulaiset luultavasti laittavat vähän rahaa tilille, mikä kelpaa ihan hyvin.
Runte kirjoitti:Haluan itse asiassa yllättävän vähän.. Enimmäkseen toivon uutta hopeaista käsikorua, sillä vanhasta (jonka rakensin rikkinäisestä kaulakorusta) alkaa jo kupari paistaa :'D
Et ole harkinnut valkokultaista, tai titaanista? Hopeinen meinaan tummuu ikävän nopeasti varsinkin joka päiväisessä käytössä, ja on inhottava kiillottaa, etenkin jos on ketjua, kaiverruksia tai muita yksityiskohtia. Nimimerkki: "kokemusta on" :wink:
"When you walk away, you don't hear me say, please, oh baby, don't go. Simple and Clean is the way that you're making me feel tonight; it's hard to let it go.
Hold me. Whatever lies beyond this morning, is a little later on. Regardless of warnings the future doesn't scare me at all; nothing's like before."
-Utada Hikaru
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Pikku hiljaa on tullut osteltua muille joululahjoja ja tällä hetkellä kaapissa odottaa paketointia sukulaisten ja ystävien pienille lapsille tarkoitettuja vaatteita (lastenvaateshoppailu on <3), my little ponyja, tutti, karkkia, itse tehty gerbiili-taulu.. muille ystäville&sukulaisille löytyy myös vaatekappaleita, paljon suklaata (liikaakin, saadaan sitten yhdessä lenkkeillä ne koko ensi vuosi pois masun alueelta *grin*), punaviiniä, viskiä ja kaikennäköisiä pieniä sisustustavaroita. Hevoskavereita en unohtanut ja ne saavat mm. omenalle maistuvat kuolaimet, uusia harjaustarvikkeita sekä säkin porkkanoita. Gerbut saavat silputa sitten joulun kunniaksi kaikki saamani joulukortit ja sopivat pahvihöskät. ^^

En ole itse toivonut pahemmin mitään, mutta olen heittänyt ilmoille kaipaavani:
- beiget ryijymatot
- valkeat ohuet verhot
- konvehteja
- kasveja (esim. bonsai, bambu, traakki, sirovuoripalmu)
- viinaa
- hyviä kirjoja
- sisustuskrääsää

...tosin ihan pelkkä rahakin kelpaa, niistä kertyy aina jonkinmoinen summa jolla kustantaa omat mieleisensä joululahjahankinnat. :)

Harmi, että yleensä nuo pienet katalat sapelihammasotukset saavat enemmän joululahjoja kuin minä. *sigh*
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hah mulla ei ole hajuakaan mitä ostaisin muille (varsinkaan kavereille, joista suurinosa on tyttöjä :P)... En vain osaa ostaa kenellekkään mitään, huonompi juttu ^^" Itse taas huomasin tänä vuonna että mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän tarvitset mitään MUTTA nekin vähän toiveet muuttuvat kalliimmiksi X) Omaa listaa kehiin..

-Sähkökitara (tai rahaa siihen ^^" uuden tarpeessa ollaan)& vahvari
-Akustinen kitara (samat kuin edellisessä)
-jtn cd:tä (jos joku tietää millasta musaa kuuntelen ni jees :D)
-historiakirjoja ^^" (i'm friik, i know thaat)
-jotain "oikeeta" luettavaa (eli pari romaania olis jees)
-tahtoo pyjaman.
-Mangaa :P (eli FMA:ta enkuksi :D)
-joku koru olis jees

^tuossa vois olla ne jotka on jossain määrin mahdollisia :D Sit muutama utopistinen X'D

-oma kannettava (täällä on joka päivä niin kauhea tappelu koneesta että se helpottais kivasti :D)
-nuo molemmat kitarat ja vahvari yhtä aikaa (on se utopistista saada edes toinen)

Nojoo oikeasti tyydyn aika vähään mutta ^^" Aina saa toivoa X'D ja muistetaan joulun oikea merkitys/sanoma "viheltelee ja katselee kattoon"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

No itse ostin joululahjoja jo marraskuussa. :P Ostettiin siskon kanssa vanhemmille normaaliin tapaan joku leffa/cd ja kirjat molemmille. Vielä pitäisi kavereille ostaa/tehdä jotain pientä, mutta uskon että siitä tulee ihan Tiimari reissu, kun näitä kavereita on about 10 ja... niin. Lahjat maksaa. .___.

Ja sitten Pikku-Bitte toivoo Joulupukilta näitä:

-PS2 <3 <3 <3 <3 (kaikki muut haluaa jo kolmosen... :,D)
-Pirates of the Caribbean 3 DVD
-uusi kalenteri
-yöpuku
-joku hyvä kirja
-suklaata
-kunnon lumikinokset
-uuden mp3-soittimen (tai vastaavasti että joku korjaisi tämän. .___.)
-Northern Kingsin levyn
-Nightwishin uusimman levyn
-saumuri

Että tuollaista. .___. Aika tylsää ollut tänä vuonna toivoa, kun PS2:een jouduin suostuttelemaan porukoita ihan kunnolla ja itse tilasin jo huuto.netistä kaksi peliä. (Kingdom Hearts 2 ja Ôkami~~ <3 <3 <3 <3 <3) PotC:n sisko taas lupasi ostaa jos minä ostan sille Potterin. :,D

Uutta ämpäriä tuskin saan, mutta viimeistään kesäksi olisi kiva saada joku musiikkilaita kuntoon, kun pyöräily on tylsää ilman musiikkia..! \3/ Ja tuo pleikkari on maksanut aika paljon, niin en kyllä ole uutta musalaitetta kinuamassakaan. Sama juttu saumurin kanssa, tuskin tulee. :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Alan kai käymään todella tylsäksi kun ei ole yhtään joulumieltä enkä oikeastaan toivokkaan mitään. Kaikki mitä haluaisin on sen verran hintavaa ettei kehtaa keneltäkään pyytää, joten tyydyn siihen mitä tulee. Ja kun en varsinaista toivelistaa pysty laittamaan niin laitan sitten sen mitä todennäköisesti saan.

- Pienen summan rahaa / lahjakortteja
- Perinteiset villasukat ja lapaset
- Suklaata ja mahdollisesti jotain muutakin karkkia

Eikä juuri muuta ole odotettavissa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

hehheeh, tilasin kaverille blipposta Naruo Zabuza-kännykkäkorun. se on ainoa mitä sillä ei viellä ole! kyllä se nyt tulloo iloiseksi! ^0^

Onko muuten teidän mielestänne telkkarin joulumainoksissa jotain huonoa? Sellaista joka on vähän niinkuin joulun ideaa vastaan, muuta kuin kaupallisuus. Esim. Joulupukki hakee lahjat Tallinasta (Tallink-mainos) tai Joulumuori saa K-ruokakauppiaalta vinkkejä (ja eihän se sovi, onhan se maailman paras kokki ^-^)
Kuva
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Neari »

Jaa a vielä en ole hankkinut mitään ihmeellistä porukoille ja parille kaverille, mutta mielessä on kyllä jotain mitä voisin heille lahjaksi antaa :)

Mitä omiin toivesiin tulee niin listalla on ainakin:

- Uus akku kännyyn
- Kirjoja
- Mangaa
- Stereot
- Twinit jotta pääsis sitten laskettelemaankin joskus kun sitä lunta saadaan :P

Ja kyllähän sitten saa myös perinteisesti suklaata vaikkei toivoiskaan :D
Kuva
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Limetti »

Tjaah, porukoiden ja parin kaverin lahjat kävin tänään ostamassa.Lahjoiksi tuli mm. kravaatti isälle ja äipälle uudet jouluvalot.^^

Oma lahjalista on aikas kallis mutta ehkä pari lahjaa saan siitä silti xD.

PSP
Naruto Ultimate Ninja Heroes
Pirates of the Caribbean 3
Shrek 3
Naruto 22 ja 23
Suklaata
Karkkia
Vaatteita
The Simpsons movie

PSP:n saan kun ite olin mukana osatamassa kun ei tuo äiti noittein pelikoneiden päälle oikein ymmärrä.
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Tämmöistä ois toivomuslistalla:

-Airsoft kamaa
-CA G36C
-CA G36C Hicap
-pari-muutama pussii kuulia
-2x 8,4V 1100mAh akkuu
-Tietokoneeseen (Joululahja rahoilla ostan jos semmosta tulee)
-nvidia geforce 8800GT
-Joku 2,6ghz prossu, en oo varma viel
-1gigan kampa
- Uus emolevy
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Joka vuosi olen toivonut lahjaksi lahjakorttia Eurokankaaseen tai pitsiä ja muuta härpäkkeitä sekä Hobitti-kirjaa mutta koskaan niitä ei tule :< Kun saumuri ja ompelukone löytyy, niin niitäkään ei tartte. Ja tietokonekin on.

Oon toivonut:
  • Rahaa tai jonkinlaista sponsorointia maaliskuussa koittavaa Venetsianmatkaa kohden
  • Talvikengät koska varpaita paleltaa
  • Greyn anatomian 2. ja 3. tuotantokautta (varsinkin jälkimmäistä)
  • imago-lautapeliä
  • yöpukuja
  • lakanoita

On kivaa olla köyhä opiskelija :< Ei oo ees talvikenkiä niin pitää lahjaksi pyytää. Haluaisin sellaiset karvapopot kun ne on niin mahdottoman kivoja <3 Mutta haluaisin myös maiharit koska oon aina rakastanut sellaisia. Mutta ehkä jos haluaisin maiharit voisin ommella itselleni karvasäärystimet :D Sitten ne ois karvapopot. Joo, menee offtopicin puolelle..


Mulle kelpaa jokainen lahja jos se on tunteella annettu ^^ Yleensä näkee lahjasta onko saajaa mietitty.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mnjaa, tämä vuosi on siinä mielessä harvinainen tapaus että olen oikeasti ostanut joululahjoja. En yleensä anniskele niitä, sillä minua ahdistaisi kovasti se että joku odottaisi niitä minulta. En halua joutua ostamaan asioita pelkän velvollisuudentunteen takia. Ja eikö antaminen ole muutenkin se eniten toitotettu asia joulussa? Ei kai sitä ole tarkoitus antaa sellaisia lahjoja joiden antaminen ei tunnu kivalta?

Oli miten oli, tänä vuonna rohkaistuin ostamaan lahjoja, sillä vietän ilmeisesti joulun pienessä porukassa. Joten, sen sijaan että olisin vain sponsorina jossain lahjakortin ostossa tai muuta vastaavaa, ostin ihan kunnon lahjat.

Yritin sitten funtsia että mitä isäni saattaisi tarvita muttei koskaan viitsisi/kehtaisi itse ostaa -- päädyin siihen tulokseen että hän, unettomuudesta kärsivänä, ehkä tarvitsee jotain minkä avulla nukkua paremmin. Ostin tukevan, säädeltävän terveystyynyn. Liekö siitä apua, mutta hitto, jos ei hänelle kelpaa niin minulle kyllä kelpaa. Äiti taas saa minulta jänskän huovan jonka voi napittaa itsensä ympärille, sillä kylminä aamuina hää raahaa aina jotain kulahtanutta päiväpeittoa lämmikkeenä.

Parille kaverille ostin myös jotakin pientä, mutta nuo vanhempien lahjat ovat se pääasia ja niiden ostamisesta tuli hyvä fiiwis. Ajattelin ostaa myös yhdelle siskoistani jonkun pelin Gamecubelle, mutta näköjään hän ei ole päässyt läpi sitäkään jonka hänelle annoin muutama kuukausi sitten (Twilight Princess). Katotaan ens jouluna sitten josko oltais jo lähempänä loppua, heha.
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Metal »

Oikeastaan minulla ei ollut mitään erityisiä toiveita tälle vuodelle, pyysin vanhemmilta saman verran rahaa, mitä he käyttivät siskon joululahjoihin (eli sain.. satasen) jolla ostin sita sun tätä, pääasiassa mangaa. Kuulokkeet voisin myös ostaa ja joulun jälkeen vaatteita, joulualejen aikaan kun ne ainakin yleisesn käsityksen mukaan ovat hieman halvempia silloin kuin ennen joulua.
Ja voisin käyttää osan rahoista Tracon-cossiini~! ^^

Juuh, kavereille sun muille on jo lahjat ostettu. Okei, Dynamolle ei, mutta ostan sen sitten, kun hän tulee helsinkiin (jotta voi sanoa, minkä mangan ostan ^^'). Vanhemmille ostin jonkun... ööh, vaasisystemin? Ei nyt tule mieleen, miksi sellaisia kutsutaan. Sisko sai kaikkea pientä mangasta söpöön Sea lifestä ostettuun hai-mukiin ^^
...totta puhuakseni ostin vain yhdelle luokkalaiselleni jotain ja hänellekin toffifeeta (ja tungin mukaan randomin piirroksen kortiksi).
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja Chouko »

En ole ostanut kenellekään lahjoja, koska kaikki sanovat etteivät halua mitään. Olen kysynyt moneen kertaan, mutta vastaus on ja pysyy samana.

Itse olen toivonut:

- Bleach-kalenteri (Näin tälle sopivan paketin isän luona, joten tämä ainakin toteutuu)
- Järkkäri (vanha kamera sukkaa ja olen aina halunnut tällaisen)
- Simpsons 10. tuotantokausi
- Huppareita
- Astioita

Näitä ainakin olen toivonut lahjaksi. Kuitenkin vanhemmat tykkäävät yllättää minut jollain muulla turhalla.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Joululahajat v. 2007!

Viesti Kirjoittaja circol »

Äidille ostin Liza Marklundin uusimman kirjan
faijalle pari Pyhimys leffaa
Veljen pojalle ostin lelukauhakuormaajan
ja toisen veljen pojalle ostin jonkun Lego-robotin.

Ja mutsi sano suoraan, ettei osta mulle mitään erikoista, että turha odottaa. Paketin suklaata ja kerraston se on kai ostanu.
Kuva
Vastaa Viestiin