Yleinen vitutus [3]

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Potkut töistä <3 Kiitos lama.

Eniten tässä vituttaa se että aluksi aiottiin heittää kaikki lukuisat määräaikaset helkuttiin, mutta nyt paljastuikin että mahtavat kaksi sai vetää ja onnistuin olemaan toinen onnekkaista =^^= kostavat kun en opiskelujen takia ikinä ottanut lisätöitä perkele!

Vitut.. Pelaan kyllä koko tammikuun Assassin's creediä enkä syö muuta kuin hernekeittoa. Seuraavina kuukausina ei sitten mitään syödäkkään kun rahat menevät vuokriin: Joudun maksamaan kahta vuokraa samaan aikaan putkiremontin takia <3
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Vittu ku noita brusheja ei saa Photarissa ladattua heti kerralla enemmän tuonne itse ohjelmaan. Asensin CS4:n koneelle pitkän tauon jälkeen ja nyt taas hitonmoinen työ alkaa napsuttelemaan tuhansia brushipaketteja sisälle.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Muuttaminen on suolesta. Muuttaminen lumipyryssä migreenisenä on vielä syvemmältä. Unohdin myös takkini vanhempien autoon, joten yritä siinä sitten pärjäillä hupparilla <3

Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C Ei enää ihkua AC2:ta.. Ei enää nauramista ykkösen ääninäyttelylle eikä enää innokasta Prince of Persia -odotusta... En tule ikinä selviytymään hengissä.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Varasin Kalmahin uuden 12 Gauge-älpyn toissapäivänä ennakkoon levykauppa Äxästä, ja tänään tulikin sitten viesti, että heidän varastontilauksensa on myöhässä, ja albumi saapuu vasta aikaisintaan perjantaina. (Julkaisu 3.3. eli huomenna) Nyt vituttaa melkoisen ankarasti, varsinkin kun ekaa kertaa koskaan tilaan mitään ennakkoon. T_T
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Tosta muuten tulee mun sigi :)
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja KorDe »

^Tiedän tunteen (x-box -vierotukseen viitaten) : ((
En oo päässy pelailemaan pleikkarillani yli 7 kuukauteen !
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Cyran »

No voi tu. Oon tässä kolmatta viikkoo laiharilla ja tänään vasta huomasin kattoon banaanilastujen kalorit ja ne on lähes samoissa lukemissa kun karkkien kalorit. Oon niitä syöny makeennälkään, hyvä minä. -.-"

Tilannetta onneks parantaa se että oon ton epäluotettavan vaa'an mukaan laihtunu kilon viikossa.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

VOI VITUN HELVETIN KUSIPÄÄ WINDOWS!

Tapaus: Haluan kivasti asentaa emulaattorin Seiskaan
Ongelma: Helvetin Windows ei tunnista langatonta hiirtä

On siinä sitte kädetön olo. Vanhat langalliset hiiret on muuton takia vanhassa asunnossa barrikaadien takana. Piirtopöytäkään ei perkule inahdakkaan vaikka Macissä se toimii kiltisti ilman ajuriakin. No okei, menen Macin puolelle lataamaan Windows ajurin ja yritän uudelleen. Windows vittu alkaa valittaa että mulla on LAITON kopio! Opiskelijatunnuksillani ihan laillisesti olen oman avaimeni saanut! Ainoastaan käytin samaa asennuslevyä jonka veljeltäni sain, vain sen kusisen faktan takia, että Microsoft vaati minulta Windowsia että saisin itselleni Windowsin! Nyt sitten jälleen takaisin Macin puolelle etsimään jostain kuusesta Seiska-avaimeni ja taas käynnistämään Windowsia uudelleen. Kun siinä sitten on mennyt jo turhan paljon aikaa, hinaan itteni nuolinäppäimillä asentamaan piirtopöydän ajurin, joka ei siltikään meinannut aluksi toimia. Ja vittu migreeniki viel vaivaa...

Tonni vetoo ettei se emulaattori ees toimi.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Minä täällä taas.

Ottaa päähän. Tällä kertaa 3D-teknologia. Sitä syötetään kurkusta alas ja minä olen se joka kärsii. Mulla on käytössä vain toinen silmistäni, joten 3D kikkailu ei onnistu. On uskomattoman hankalaa enää nykyään mennä kattomaan normaaleja elokuvia, kun kaikki kaverit haluaa 3Dtä ja teatterit karsii 2Dtä kalliisiin iltanäytöksiin.

Nyt Nintendo aikoo julkasta 3DS:n. Juuri vajaa viikko sitten vasta ostin Liten. Okei olen niin kauan tyytyväinen kunhan pelejä julkastaan myös vanhalle sukupolvelle, mutta oikeesti alkaa pelottaa että ajaudun omaan pieneen nurkkaani vaan sen takia etten voi mitään näkökyvylleni. Ihankuin mua ei jo muutenkin harmittaisi etten voi kokea jotain uutta ja erikoista.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Lucy kirjoitti:Minä täällä taas.

Ottaa päähän. Tällä kertaa 3D-teknologia. Sitä syötetään kurkusta alas ja minä olen se joka kärsii. Mulla on käytössä vain toinen silmistäni, joten 3D kikkailu ei onnistu. On uskomattoman hankalaa enää nykyään mennä kattomaan normaaleja elokuvia, kun kaikki kaverit haluaa 3Dtä ja teatterit karsii 2Dtä kalliisiin iltanäytöksiin.

Nyt Nintendo aikoo julkasta 3DS:n. Juuri vajaa viikko sitten vasta ostin Liten. Okei olen niin kauan tyytyväinen kunhan pelejä julkastaan myös vanhalle sukupolvelle, mutta oikeesti alkaa pelottaa että ajaudun omaan pieneen nurkkaani vaan sen takia etten voi mitään näkökyvylleni. Ihankuin mua ei jo muutenkin harmittaisi etten voi kokea jotain uutta ja erikoista.
Mulla on käyny vähän toisinpäin. On kämppiksenä tyyppi, jonka toinen silmä on melkein sokee, joten oon joutunut jättään 3D kikkailut väliin :p
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Fador »

Lucy kirjoitti: Windows vittu alkaa valittaa että mulla on LAITON kopio! Opiskelijatunnuksillani ihan laillisesti olen oman avaimeni saanut!
Eihän niitä ilmaseks saanu kun RC versioon joka umpeutu tän kuun alussa? =b
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ei se oo RC-versio. Meiän koulun opiskelijat saa tunnuksillaan ladata ihan kokonaisia versioita Microsoftin käyttiksistä ja ohjelmista jostain ihme MSDN Academic Alliancesta. Seiska alko vaan päivityksen jälkeen urputtaa jotain sontaa mut hiljeni ku syötin sen itkunpitkän tuoteavaimen uudestaan.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Miten menikään hermot esiteineihin joita tuli kaupassa samalle kassalle kun Tampereella olin. Miten on hauskaa kun kassalla on ulkomaalaistaustainen ihminen joka puhuu hyvää suomea ja on kaikin puolin kohtelias. Viiden esiteinin laumasta yksi ostaa jotain ja muut kihertää kassan lähellä "neekeriläppää" puoliääneen [jotta kassa ei välttämättä kuulis kuka oli ääneessä], puhuu hoonoo soomea ja soittaa "viidakkorumpua". Räjähdykseen ja esiteinein pelotteluun oli noin 10 sekunttia mutta onneksi vanhemmilla oli kiire niin en voinut alkaa teineille saarnaamaan.

Opetelkaa ne käytöstavat tai jos ne on hallussa olemaan ihmisiksi vaikka ette kaikista pidäkkään, opettakaa ne pikkusisaruksillenne. Oikeasti.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

- Elämä
- Maailmankaikkeus
- Kaikki
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Note to self: Älä jätä MITÄÄN vanhempien ulottuville.

Wiin Nunchuk on kadonnu käsittämättömästi jonnekki hevonperseeseen. Paskaa ostaa uusi vaan sen takia ettei äiti voi antaa asioiden olla paikallaan. "Joku valkonen möhkäle tippu lattialle ku siivosin." Älä vaan sano että se oli Wii!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin