Yleinen hehkutus [3]

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Myö saatiin koira tänään <3<3

Kuva1
Kuva2
Kuva3
Kuva4
Kuva5

Pikimusta lappis, nimi on "Ronja" :>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ D'aaaawwww

Kenen suonikas käsi siinä yhdessä kuvassa on? :D


Runte-edit: Pennun äidin omistajan ^^;
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja BugShino »

^
^
Varsin luttana ilmestys, kuten labbikset yleensäkin :) Jos itse joskus hankin hurtan niin se on varmaan labrador. Toisina vaihtoehtoina olisivat welsh corg pembroke tai samojedi. Onko muuten ihan seurakoira vai ajattelitko kouluttaa johonkin tehtävään?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Jaa'ah~ En oo luultavasti minä joka sitä koulutan, koska nyt tammikuussa armeijjaan ja armeijan jälkee varmaan muutan jonnekkin ^^;

Mutta eiköhän ihan seurakoiraks tarkotus olis~
Ja jos siitä kasvaa kaunis yksilö, niin näyttelyihin :p
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Olipa melko kinttaalla että päästiin tänä viikolla lomille intistä. Leirillä kapteeni saapui paikalle ja ilmoitti että Sodankylästä on löydetty sikainfluenssaa, ja yksi tapauksista oli meidän komppaniassa. Lomakielto, tottakai, ja meikäläinen oli vielä anonu lomaa torstaille ja perjantaille. Kolmen viikon kinkku uhkasi pudota päälle, mutta onneksi meidän komppanian lomakielto päätettiin perua keskiviikonsta lähtien, joten tässä sitä ollaan jo kaks päivää oltu lomilla o/ Kyllä sitä kotia ja kotikaupunkia alkaa kumman paljon arvostamaan armeija-aikana!
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Apple päivitti iMacit ja hiireen tuli multitouch <3 Ai että mikä hehkutus! Onneksi tuolissa on hyvä jousitus ja pomppiminen onnistui fiilistelyn lomassa XDD Pankkikortti vinkumaan!

Nyt ei edes vituta niin paljoa se että pommac kuohui näppiksen päälle kun koneen mukana tulee uusi XD Eka kerta ku läikytin elektroniikan päälle mitään. Totesin että paska harrastus ja päätin jättää ainoaksi kerraksi: shift, ä, pilkku ja vasen nuoli tahmaa :D

(niin no nokialainen tuli kerran uitettua repullisessa mountain dewta, mutta se on eriasia ku läikytys XD)
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Uusin One Piece chapteri on täyttä rautaa, ihan mahtavaa kamaa! Mihawk ei ikinä, ei ikinä petä ^^

Niin ja sain tänään uuden koneeni tuossa hetki sitten. Huomenna kiinni laittaminen ja uusi, tehokkaampi ja nopeampi datailu voi alkaa.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

uutta puhelinta ois tarkotus illalla tilailla. jänskättää vaa miten mä selviän kosketusnäytöstä kun ei vissii paketissa tuu sitä kynää mukana. onko se välttämätön? >.<

kuuntelen mielelläni kokemuksia.
Happy panda
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Ihana taas olla oikeasti innostunut luomisesta.
Piirtämisen sekä tarinoinnin kanssa ollut aika kuivaa, mutta nyt sain aikaiseksi aloittaa molemmat yhtäaikaa ja vakaasti päättänyt vetäväni tämän sarjis-projektin loppuun, vaikka ei nyt niin vakavasti sitä muuten otakkaan ja piirros-laatu ei nyt olekkaan parhaimmasta päästä.

Postaan sivuja tänne kunhan saan niitä enemmän tehtyä. Tällä hetkellä vasta 4 valmiina. 8D
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Hmm, tämän päivän on ollu omituisen hyvä fiilis. Tiiä sitten mistä johtuu, onko se sitten ruotsin tunnin skippaaminen Matikan kilpailun ansisosta (vaikka itse kilpailu taisi mennä penkin alle), vai se, että taasen pitkästä aikaa aurinko paistoi (vaikka olikin pakkasta, juurikin sen auringonpaisteen takia), vai se, että noin kuukauden odottamani varaus tuli kirjastoon (vaikka ei ollut käteistä vielä maksaa sitä paria euroa, ja muutenkin tilille jää ~15€, kun huomenna menee kymmenen euroa bussilippuun pohjoiseen), vaiko se että löysin samalla kirjastosta vasta palautetun Katatonian levn jota olinkin etsinyt hyllyistä jo hetken... Vaiko se, että kohta saan taas kuukauden rahalliset tuet. \o/ (Yhteiskunnan loisena eläminen <3)

Jotenkin huvittavaa, että melkein jokaiselle hyvälle asialle löytyi jokin varjopuoli, mutten anna sen masentaa... Tai ainakin yritän, melko hyvin on tähän asti mennyt. :D

Ainiin, Opethin Watershediä olen kuunnellut tämän päivän, kun huomasin että olen luukuttanut turhan paljon Heir Apparentia ja levyn loput, melkeinpä kovemmat kappaleet ovat jääneet varjoon. Vitun kova levy vaikka kalpeneekin vielä Ghost Reveriesille ja kumppaneille.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

ASDFGHJKASDFG!!!1!11!

FMA mangan bädässeydellä ei ole rajoja! Harmi että se on niin finaalissa... Oikeesti, yleensä muissa sarjoissa ku on spoilannu chapun käänteet, itse lukeminen ei enää paljoa hetkauta. Mutta nyt kun luin 101:n ei voinu ku taas poimia leukaansa lattialta <3

Ainoa mikä harmittaa:
Spoileri, maalaa nähdäksesiToivoin Linin viimeistelevän Bradleyn. Nyt vaikuttaa siltä että joko Roy tai Pride pääseeki sen tekemään... Tai sitten hän imeytyy portaaliin. Niin ja kumma kuinka mua harmittaa mitättömän sivuhahmon kuolema. Tää taitaa olla sitä laadukasta hahmokehitystä :DD
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Pitkästä aikaa jotain hehkutettavaa:

Sain töitä täksi viikoksi! Kaveri oli antanut yhden paikallisen ala-asteen rehtorille meitsin numeron ja tämä soitti, että haluatkos tulla täksi viikkoa tuuraamaan yhtä opettajaa. Hitossa en sanonut ei koska tätä olen odottanut koko syksyn. Ensimmäinen koulu joka otti yhteyttä vaikka soittelin pikku koulut syksyn aikana läpi. Rahantuloa ei voi estää!

Huomenna pitäisi päästä ylös aikaisin, jotta olisin vähän ennen yhdeksää koululla. Viime viikot menny tonne kymppiin asti nukkuessa ._______."
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^ Mahti homma! Onnittelut =) Koitahan olla edukses!

Hehkutetaan nyt vaikka sit sitä että tauti parani ja nyt olen terveenä taas. ^^
Happy panda
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Huomenna Jyväskylään, siinä hehkuttamista!

Lisäksi tänään tuli postissa hieno Transformers II expansion set :D Se on hieno! Oooh, muovikrääsää <3

Lisäksi tauti alkaa jäämään häviölle, jei o/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Yleinen hehkutus [3]

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Spotify - Best thing since sliced bread.

Ja huomenna pohjoiseen vanhempien luo. Pääsee pois täältä "betonihelvetistä"... Ei siis minulla mitään kaupunkia vastaan ole, mutta voi kun pääsee kävelemään ulos missä oikeasti on lunta ja käymään kotikylän sillalla ja näkee oikeasti tuttuja paikkoja. ^^
... Ja siellä sitäpaitsi on jopa lunta!
Vastaa Viestiin