Offtopic-topic #9

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

LoneWolf kirjoitti:
Huomenna pitäis käydä kipaisemassa asemalta lopullinen ajokortti, 2-vaihekin tuli suoritettua tuossa jokunen viikko sitten. On se kyllä niin turhaa rahastusta ettei mitään järkeä. Ajoharjoitteluratamaksukin vaivaiset 70€.

Aamen. Itse en nähnyt siinä mitään hyötyä. Varsinkin kun silloin, kun minut kutsuttiin ajamaan kakkosta minulla oli kerennyt olla kortti jo 1,5 vuotta. Ja olin jo ennen autokoulua ajanut talvella. No big deal, tough. Meni hyvin kun osasin. Mutta mitä kaikkea muutakaan sillä rahalla voisi tehdä..



Viisi päivää koulua jäljellä. Sitten menee kaikki hienot opiskelijan etuisuudet..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Gnaah, varmaan tullut taas kaksi vuotta täyteen, etten ole täällä käynyt. Tai no, ehkei niin paljon sentään, mutta anyways.
Mutta! Narutovimma on taas alkanut ja tarkoitus olisi ottaa tehtäväksi katsoa shippuudeneita järjestyksessa. Because of Deidara Taidan alottaa katsomisen, kunhan tuonne opiskelupaikkakunnalle taas palaan..blah, ei jaksas aatellakkaa opiskelua.

Sopivan mitäänsanomaton viesti tuli taas tässä D:<
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kaikille hyvää alkavaa vuotta ja sitä rataa! o/
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Samoin hyviä uusia vuosia foorumin väelle! Kiva että täällä on jotain elämää ollut viikon aikana kun olen ollut pois, tosin tänään taas reissuun, suuntana taitaa olla Muonio ellei kuski eksy. :D

Ja kiva että jollakulla riittää intoa Naruton katsomiseen, on vähän kaikki sarjat jääneet vähemmälle tässä viime aikoina. Aikaa kun ei ole, nyyh. D:
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

hyvää joulua ja uuttavuotta ja laalalallalaa. Minusta tuli helsinkiläinen kun vuosi vaihtui ja nyt sitten idlataan viimeisiä päiviä "työttömänä" (kun virallisesti pitää olla opiskelujen/toisen työn välillä ainakin päivä työtön ennen kuin voi aloittaa työsuhteen).

Ja on aivan ihanaa kun pääkaupunkiseudulla on paaaljoon luntaaaa <3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Eiiiihihiiiit*o! Olin ihan varma, että tätä paikkaa ei ole enää olemassa! : DTäällä tuli kyllä vietettyä aikaa muutamia vuosia sitten, mutta nyt ollaan siirrytty muille apajille. Kauheat nostalgiat jostain vuosien takaa, kun kirjauduin sisään. xD En meinannut salasanaanikaan muistaa. <3

Joitain tuttuja nimimerkkejä tässä bongasin, mutta jotkut on hieman vieraita. Mirhankin nimen tuolta huomasin. Ultimate Hitsu-cossi. Muistan senkin ikäni, kun näin ekaa kertaa jossakin Traconissa sen. xD <3
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

AkaShin kirjoitti:Eiiiihihiiiit*o! Olin ihan varma, että tätä paikkaa ei ole enää olemassa! : DTäällä tuli kyllä vietettyä aikaa muutamia vuosia sitten, mutta nyt ollaan siirrytty muille apajille. Kauheat nostalgiat jostain vuosien takaa, kun kirjauduin sisään. xD En meinannut salasanaanikaan muistaa. <3

Joitain tuttuja nimimerkkejä tässä bongasin, mutta jotkut on hieman vieraita. Mirhankin nimen tuolta huomasin. Ultimate Hitsu-cossi. Muistan senkin ikäni, kun näin ekaa kertaa jossakin Traconissa sen. xD <3
Hianoa jos päätät tulla takaisin. Täällä on niin kovin tylsää nykyään :CC
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Mirha »

AkaShin kirjoitti:Joitain tuttuja nimimerkkejä tässä bongasin, mutta jotkut on hieman vieraita. Mirhankin nimen tuolta huomasin. Ultimate Hitsu-cossi. Muistan senkin ikäni, kun näin ekaa kertaa jossakin Traconissa sen. xD <3
Mitämitä?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Hideyori kirjoitti:
AkaShin kirjoitti:Eiiiihihiiiit*o! Olin ihan varma, että tätä paikkaa ei ole enää olemassa! : DTäällä tuli kyllä vietettyä aikaa muutamia vuosia sitten, mutta nyt ollaan siirrytty muille apajille. Kauheat nostalgiat jostain vuosien takaa, kun kirjauduin sisään. xD En meinannut salasanaanikaan muistaa. <3

Joitain tuttuja nimimerkkejä tässä bongasin, mutta jotkut on hieman vieraita. Mirhankin nimen tuolta huomasin. Ultimate Hitsu-cossi. Muistan senkin ikäni, kun näin ekaa kertaa jossakin Traconissa sen. xD <3
Hianoa jos päätät tulla takaisin. Täällä on niin kovin tylsää nykyään :CC
Kyllä täällä näköjään samat ihmiset ainakin käy kattelemassa foorumin menoo, mutta kukaan ei juurikaan kirjottele mitään. Naruto.fi on itseasiassa aika harhaanjohtava nimi, koska kukaan näistä vakikäyjjistä ei juurikaan keskustele Naruto-aihepiireistä vaan kirjoittelee offtopiccia nekin vähät mitä tänne kirjoitetaan. :P

Ja niin, tervetuloa takaisin minunkin puolestani, toivottavasti olet jäämässä tänne jauhamaan paskaa meidän muiden kanssa! :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Onko kukaan katsonut noita Gordon's Mind -videoita? Sarja, jossa pelataan ensimmäinen Half Life läpi, mutta tällä kertaa Gordon Freemanin ajatukset ovat kuultavissa. Voin luvata että jos pidätte ja olette pelanneet HL:ää, tulette pitämään kyseisestä sarjasta. Itse katsoin kaikki siihen mennessä ilmestyneet 30 jaksoa yhden illan aikana, oli sen herran hupaisaa :D Niitä on tällä hetkellä sis 31 episodia, kaikki n. 6-10 minuuttia pitkiä.

Ensimmäinen jakso!

"Let's see... Wait a minute. This is a Windows blue screen! And you're typing on that like you know what you're doing. You aren't doing anything." -Gordon Freeman, episode 2
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

LoneWolf kirjoitti:Onko kukaan katsonut noita Gordon's Mind -videoita? Sarja, jossa pelataan ensimmäinen Half Life läpi, mutta tällä kertaa Gordon Freemanin ajatukset ovat kuultavissa. Voin luvata että jos pidätte ja olette pelanneet HL:ää, tulette pitämään kyseisestä sarjasta. Itse katsoin kaikki siihen mennessä ilmestyneet 30 jaksoa yhden illan aikana, oli sen herran hupaisaa :D Niitä on tällä hetkellä sis 31 episodia, kaikki n. 6-10 minuuttia pitkiä.

Ensimmäinen jakso!

"Let's see... Wait a minute. This is a Windows blue screen! And you're typing on that like you know what you're doing. You aren't doing anything." -Gordon Freeman, episode 2
Nii siis FREEMANS MIND. Kova machinima kyllä :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Kohta kahleet kilahtaa.

T. Herra Mysteeri
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En oo HL:ää pelannut mutta ihan hauskoja ainakin alkupään Freeman's mind -pätkät. Loppupäässä alkoi jo puuduttaa hiukan.

Muutenkin tykkään katsoa kommentoituja pelivideoita. Varsinkin Totalhalibutilla riittää nasevaa sanottavaa yhtenään. Jo jos nyt ei aina sanottavaa olekkaan, niin eläytyminen on kympissä ja tuskanhuudot repeilyttäviä - Super Meatboy Wipe-a-thon 3000
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

LoneWolf kirjoitti:Onko kukaan katsonut noita Gordon's Mind -videoita? Sarja, jossa pelataan ensimmäinen Half Life läpi, mutta tällä kertaa Gordon Freemanin ajatukset ovat kuultavissa. Voin luvata että jos pidätte ja olette pelanneet HL:ää, tulette pitämään kyseisestä sarjasta. Itse katsoin kaikki siihen mennessä ilmestyneet 30 jaksoa yhden illan aikana, oli sen herran hupaisaa :D Niitä on tällä hetkellä sis 31 episodia, kaikki n. 6-10 minuuttia pitkiä.

Ensimmäinen jakso!

"Let's see... Wait a minute. This is a Windows blue screen! And you're typing on that like you know what you're doing. You aren't doing anything." -Gordon Freeman, episode 2
Tämä on kyllä mahti :D

Olen kattonut pari ensimmäistä jo jonkin aikaa sitten, varmaankin silloin, kun niitä ei ollut edes enempää kuin se pari kappaletta. Pitänee varmaan katella lisää, kun on aikaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tuli muuten mieleen, että olen edelleen hieman katkera siitä, ettei minusta tehty moderaattoria joskus muutama vuosi sitten :< Olisi ollut kiva komentaa. Nyt täällä ei enää ole mitään komennettavaa :< Missä kaikki muuten on?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Vastaa Viestiin