Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Hyvää joulua vaan kaikille ja turvallista uuttavuotta. Olen ilmeisesti se jolla on vähiten elämää tällä foorumilla :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Samat sinne :D et toki ole yksin XD

Lahjat oli melko perussettiä. Eniten jännittää miten käy kun sain ekan Mass Effectin yllärilahjana. Sarjaa on kehuttu niin pirusti että pakostikin kiinnostaa (varsinkin se rope-puoli) mutta shooterit kun eivät oikein ole tähän asti iskeneet. Ovat liian hektisiä ja tarkkuutta vaativia minulle.. Toivottavasti tykästyn ettei tarttee ärsyyntyä ku kakkososa vie kaikki game of the year -palkinnot XD
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hyvät joulut!

Lahjat oli kivoja. Vatsa on täynnä. Taidan silti syödä vielä lisää ihan siitä ilosta että jouluna minä SAAN tehdä niin!

Eimutta oikeesti oli kivaa saada tänä vuonna muutakin kun mukeja ja keittiötarvikkeita (vaikka toki sain niitäkin), sain myös meikkejä ja koruja ja yöpaidan... ja ystävien antamat lahjat ovat aina niitä parhaita; kuvioituja nenäliinoja, kuvioituja laastareita, pari pulloa vähän väkevämpiä alkomahooleja, triangeli, Hugleikur Dagssonia, suklaa-Mikki Hiiri, valokuvia seikkailuista, ja sellasta. :D Parhaita on ne lahjat mitkä avatessaan on pakko vähän hihitellä.

Ja joo, ei minullakaan sanottavammin mitään elämää juuri nyt ole. Kuulin kiertäviä huhuja että kaverit olisi baarissa tänään (...hui kurjaa), itse arvostan perinteisiä arvoja ja perinteitä ja siispä dataan joulun kotona. Hah.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Myöhäset joulut vaan kaikille.

Ite sain Moccamasterin ja partakoneen muijalta, sinänsä koomista että jokusen kerran oon saattanu mainita että mun mielestä Moccamaster polttaa sumpin pilalle jo ennenkun se ehtii pannuun asti ja että oon aina tykänny ajaa naamani mielummin höylällä kun koneella. Sen lisäks perinteisiä kirjoja, vähän rahaa, Reinot, muutaman pullon viinaa ja karkkia.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Hyvän joulun toivotukset sekä lahjajupina

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Hyvää joulua! Vai menikö se jo?

Itsehän sain parisataa euroa kahisevaa, kaks pyjamaa, Mad Cook -kirjan (!), 40 € lahjakortin Stokkalle, deodorantin, suklaata ja muuta mukavaa mitä en juuri nyt kykene muistamaan.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin