Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

en missään nimessä vaihtaisi sukupuoltani!!!
..Eh..Olen mielelläni tyttö! ^^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Vois olla hauskaa kokeilla olla mies.. Ihan näin niin kuin käytännön kannalta. Olen utealias luonteeltani.. aina halunnut kokeilla muutamia asioita.. <P mutta en mä kyllä puolta vuotta pidempää aikaa haluaisi semmoisena viettää. :P
Poikaparat saisivat traumoja.. nfu.
Mutjoo. Tyttönä olen, tyttönä (mieluusti) pysyn. Aiemmin muutamaan otteeseen mainitut kuukautiset kyllä voisin jättää pois. :F

Mutta jos voisin olla prinssi niin olisin..! :D

Prinssit rokkaavat kaikilta sukat pois suusta. :3
Kuva
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Olisihan se kiva kokeilla [ja ehkä oppisin sitten sylkemäänkin : D], mutta mielummin pysyn ihan vaan tyttönä :>
Duhh.
Avatar
puar
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 572
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 09:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puar »

Tottakai tahtoisin kokeilla olla poika, vaikka en sitten tiedä tahtoisinko ihan kokonaan olla...
Mutta ihan mielenkiinnosta voisin kokeilla... hehe...
('o')
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

En haluaisi. Ihan hyvä olla tyttö. Miesten maailma on niin julma ja raaka. *snif* No ei. Mutta olen tyytyväinen siihen, että edustan tätä sukupuolta. Kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Voisi olla kivaa kokeilla miespuolisena olemista. Todennäköisesti en pitäisi siitä.
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Pysyn mielummin tyttönä, sillä poikien/miehien maailma on minusta aika vauhdikas ja hieman outokin :p (minun mielestäni)
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Jos vaihtaisin sukupuolta, voisin tuhlata kaikki rahani mustiin pukuihin, kauluspaitoihin ja silkkisolmioihin. Aaahh.. Olisi niin hienoa olla mies ihan sen takia että niille tehdään paljon siistimpiä vaatteita.

Mutta juu, käytännön tasolla olen ihan tyytyväinen nykyiseen sukupuoleeni. Enkä koe olevani niin paljon väärää sukupuolta että sitä pitäisi leikkauksella alkaa korjaamaan. Mutta ne vaatteet... Olen ehkä katsonut liikaa animea ja kuolannut liikaa bishejä xDDD
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

o_O" *blink blink* Tyttönä pysyn kyllä mieluummin kuin vaihtasin sukupuoltani. Miehiä ei ymmärrä Erkkikään ja aika ikävää jos ei itse ymmärrä itseään... *miettii* No en kyllä ymmärrä nytkään itseäni täydelisesti mutta silti... ^_^
Mutta miesten vaatteet on kyllä paaaljon mukavempia... (saatan aina vetästä jotain päälleni jos tilaisuus sattuu. Ja solmio kaulassa on mukava aina tallustella).. ^_^ Ei siihen sukupuolta tartte vaihtaa, onneksi. Ja oishan se ehkä ihan jees kokeilla, jos vois yhden päivän ajan olla mies, mutta tulisin taatusti hulluksi.
Kuva
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Olen ihan tyytyväinen ja en haluaisi vaihtaa sukupuolta 8)
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Päivä poikana olisi kyllä kieltämättä mielenkiintoista.. mutta kyllä mä tyttönä elämisestä pidän oikein paljon.. ne pääsee vähemmällä monesta asiasta ja toisesta taas ei.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Meikä vaihtais :D En ees tiä, miks.. joskus mietin sitä, enkä keksiny mitään.. xD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tämä asia on totta puhuakseni alkanut taas pitkästä aikaa vaivaamaan... (eikä siitä luultavasti pitäisi/kannattaisi alkaa foorumilla puhumaan...) Niin, olen siis jo aika pitkään ollut sitä mieltä, että olisin luultavasti enemmän sinut itseni kanssa miespuolisena. Ei, en ole saanut mitään yaoi-yliannostusta ja tämä siitä johtuisi. En enää edes muista milloin ensimmäistä kertaa asiaa mietin, mutta joskus 15-vuotiaana ekan kerran niin, että se päätäni vaivasi. Jotenkin olen vain onnistunut siirtämään sen syrjään aika pitkäksi aikaa, mutta nyt se on taas alkanut mietityttämään.

En kyllä alkaisi mitään leikkauksia sun muita tekemään. Tahdon lapsia ja muutenkin elämäni on vaivattomampaa, jos pysyn naispuolisena. Kun vaikka olisinkin mieluummin miespuolinen, niin miehistä myös tykkään. En sitten tiedä mikä olen; naispuolinen homo? Vaikka samapa tuo. Jotenkin tässä viimeaikoina olen alkanut lokeroimaan ihmisiä vähemmän. Mieluummin vaan olisin hiukan naisellinen mies. Siinä yhdistyisi parhaiten ne piirteet, joita itseltäni odotan.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Minori kirjoitti:...naispuolinen homo?...
silloinhan sinä olisit lesbo.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

fredo kirjoitti:
Minori kirjoitti:...naispuolinen homo?...
silloinhan sinä olisit lesbo.
Ei ei, arvasin, että joku ymmärtää sen noin. ^^ Kun sana homo nyt tarkoittaa sekä naisia että miehiä, niin paremman esimerkin antaa enemmin tuo käänteinen "miespuolinen lesbo". Kun siis jos on naispuolinen, mutta tuntee itsensä enemmin miespuoliseksi ja silti tykkää miehistä. Siitä vaan puhuin.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minori kirjoitti:
fredo kirjoitti:
Minori kirjoitti:...naispuolinen homo?...
silloinhan sinä olisit lesbo.
Ei ei, arvasin, että joku ymmärtää sen noin. ^^ Kun sana homo nyt tarkoittaa sekä naisia että miehiä, niin paremman esimerkin antaa enemmin tuo käänteinen "miespuolinen lesbo". Kun siis jos on naispuolinen, mutta tuntee itsensä enemmin miespuoliseksi ja silti tykkää miehistä. Siitä vaan puhuin.
Minori, minäkin olen ihmetellyt samaisia asioita. Joskus tuntuu että olisi syntynyt väärään ruumiiseen >___>

Voisin mielummin olla poika kuin tyttö, koska he saavat rauhassa olla sellaisia rentoja ja katsoa sitten miten käy. Minä en kamalasti ole kiinnostunut suorastaan hinkkaamaan koulua stressaantuneena, kuin meidän luokan tytöt ovat aina ihan paniikissa joka välitunti lukemassa sanoja. Usein se sitten meneekin niin että saan samoja numeroita kuin meidän luokan pojat O_o
Kaikki olettee minun lempipuheenaiheen olevan minä, kun olen tyttö. Pari vuotta sitten luokan tytöt yrittivät puhua kanssani meikeistä ja hiuksista, mutta mielummin veteydyin pois koko aiheesta. Jos olisin rohkeampi niin menisin puhumaan mielummin poikien kanssa tietokonepeleistä :D Heidän keskusteluja on kiva kuunnella.
Ainut asia jonka osaan tosi hyvin on piirtäminen. Mikäs siinä, kaikkihan tytöt osaavat piirtää ja maalata. Ei erityistä. Mutta poikana saattaisin oikeasti saada jopa hieman kommenttia töistäni koska piirtävät pojat ovat harvinaisia.
Ei menisi rahaa kipulääkkeisiin joita tarvitsee joka kuukausi, arvelen että tietänätte miksi. Minua vieläkin huolestuttaa kun joku varasti lääkkeeni kerran koulussa. Jos niitä syö kaksi niin tulee jo silloin yliannostus, mutta kolme ja siitä yli alkavat olla hengenvaarallisia. Lisäksi niissä on kamalasti sivuvaikutuksia.

Nah.
Kuva
Vastaa Viestiin