Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

juuliaaa kirjoitti:toisaalta, kaikki animeen sekaantuvat ihmiset on outoja.
Jaa kiitos. Hyvää elämää sinullekkin.
Ei minua niin kovin kiinnostaisi vaihtaa sukupuolta paitsi jos joku aika playboi mallinen lebsian tulisi eteen ja kysyisi että alanko...
Sit vois kyl myös mennä naisten osastolle uimahallissa. Vois sitä kai 1 päiväks muuttuukki naiseksi, mut sit äkkii takas mieheksi/pojaksi.
olen vakaasti sitä mieltä, että sukupuolten välillä on paljon vähemmän eroa kuin mitä jaksetaan toitottaa ja suurin osa eroista on itse tuotettuja. Fyysisetkin erot vaikuttavat niin yksilöllisiltä
Totta suurin osa eroista on varmaan itse tuotettuja, mutta tossa fyysisyys jutussa on pakko olla eri mieltä. Kyllä naisen ja miehen fyysiyydessä on paljon eroja. Mies on kestävämpi ja voimakkaampi ja rakenne on aivan erillainen kun naisella.
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Minua ihmetyttää että porukka sanoo että jos olisin poika olisin homo. Sitä ei minusta voi tietää nimittäin minä sanoisin että jos nyt muuttuisin tytöksi olisin lesbo en olisi välttämättä jos olisin tyttönä syntynyt eli ei kukaan voi seksuaalisuttaan hti syntyessään päättää. Joo no ehkä sillein yhen päivän voisin tyttö olla mut ei se oikeen kiehdo se ajatus... Olen onnelinen että olen poika.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

J@nzki kirjoitti:Minua ihmetyttää että porukka sanoo että jos olisin poika olisin homo. Sitä ei minusta voi tietää nimittäin minä sanoisin että jos nyt muuttuisin tytöksi olisin lesbo en olisi välttämättä jos olisin tyttönä syntynyt eli ei kukaan voi seksuaalisuttaan hti syntyessään päättää. Joo no ehkä sillein yhen päivän voisin tyttö olla mut ei se oikeen kiehdo se ajatus... Olen onnelinen että olen poika.
No varmaan tarkoittaakin, että jos tässä ja nyt muuttuisin vastakkaiseksi sukupuoleksi. Esimerkiksi, jos menisi leikkaukseen. Kun on tosiaan hyvinkin mahdollista haluta olla poika (=tuntea itsensä enemmän pojaksi) ja silti tykätä pojista. ^^
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

minori kirjoitti:
J@nzki kirjoitti:Minua ihmetyttää että porukka sanoo että jos olisin poika olisin homo. Sitä ei minusta voi tietää nimittäin minä sanoisin että jos nyt muuttuisin tytöksi olisin lesbo en olisi välttämättä jos olisin tyttönä syntynyt eli ei kukaan voi seksuaalisuttaan hti syntyessään päättää. Joo no ehkä sillein yhen päivän voisin tyttö olla mut ei se oikeen kiehdo se ajatus... Olen onnelinen että olen poika.
No varmaan tarkoittaakin, että jos tässä ja nyt muuttuisin vastakkaiseksi sukupuoleksi. Esimerkiksi, jos menisi leikkaukseen. Kun on tosiaan hyvinkin mahdollista haluta olla poika (=tuntea itsensä enemmän pojaksi) ja silti tykätä pojista. ^^
Sekopäistä
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

J@nzki kirjoitti:
minori kirjoitti:No varmaan tarkoittaakin, että jos tässä ja nyt muuttuisin vastakkaiseksi sukupuoleksi. Esimerkiksi, jos menisi leikkaukseen. Kun on tosiaan hyvinkin mahdollista haluta olla poika (=tuntea itsensä enemmän pojaksi) ja silti tykätä pojista. ^^
Sekopäistä
Ei se ole sen sekopäisempää kuin olla homoseksuaali.
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

minori kirjoitti: Ei se ole sen sekopäisempää kuin olla homoseksuaali.
No lähinnä tuo oli läppä ja ekalla viestillä ajoin takaa sitä että ilmaisisitte itsenne selvemmin
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

minori kirjoitti:Pöhpöh, montako kertaa oot nähnyt mun katsomassa yaoita? ;D
Todistusaineisto on jo hallussa, turha yrittää peitellä :3

minoriedit: no on ne siellä kansioiden perukoilla, mutku en ole katellut piiiitkään aikaan ^___^
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Olli-Sensei kirjoitti:
olen vakaasti sitä mieltä, että sukupuolten välillä on paljon vähemmän eroa kuin mitä jaksetaan toitottaa ja suurin osa eroista on itse tuotettuja. Fyysisetkin erot vaikuttavat niin yksilöllisiltä
Totta suurin osa eroista on varmaan itse tuotettuja, mutta tossa fyysisyys jutussa on pakko olla eri mieltä. Kyllä naisen ja miehen fyysiyydessä on paljon eroja. Mies on kestävämpi ja voimakkaampi ja rakenne on aivan erillainen kun naisella.
En koskaan väittänyt, että niitä eroja ei olisi - älä leikkaa lausetta poikki tärkeimmästä kohdasta. On totta, että naisen ja miehen ruumiit ovat erilaisia -- rasvakudokset keskittyvät eri alueille, luusto on paikoin eri tavalla muodostunut, eri hormoneja on eri verran, keskimääräinen pituus ja paino ovat erit, sukupuolielinten toiminta on eri, aistien herkkyysasteet ovat erit, jne. jne. jne. Sen sijaan, että olisin kieltänyt tämän asian, sanoin:

"Fyysisetkin erot vaikuttavat niin yksilöllisiltä, että tuntuu todella hölmöltä, että miestä ja naista pidetään monessa yhteydessä toistensa vastakohtina."

Tarkennettuna lauseeni ja sitä aikaisemmin sanomani oli tarkoittavinaan tätä: minua ärsyttää se, kuinka naisten ja miesten eroihin suhtaudutaan. Vaikka on asioita, joissa toinen on tyypillisesti toista vahvempi tai heikompi, yksilöllisellä tasolla erot ovat paljon häilyvämpiä. Keskiarvo näes koostuu kaikista yhteenlasketuista arvoista, eli siihen mahtuu monia yläpuolella olevia ja alapuolella olevia arvoja. Ei siis ole mitenkään epätavanomaista, että kahden samaa sukupuolta edustavan välillä on toistensa kanssa enemmän eroa kuin jollakulla vastakkaista sukupuolta edustavalla. Joten miksi ihmeessä naisia ja miehiä pidetään niin usein toistensa vastakohtina? Miksi naisten ja miesten välillä olevia eroja käsitellään melkein kuin kahden eri eliölajin välisinä eroina?

Edit: Heitetään nyt vielä pari eriä lisää niin tulee kunnolla toistoa: erierierierieri.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Dragonmaster kirjoitti:
Olli-Sensei kirjoitti:
olen vakaasti sitä mieltä, että sukupuolten välillä on paljon vähemmän eroa kuin mitä jaksetaan toitottaa ja suurin osa eroista on itse tuotettuja. Fyysisetkin erot vaikuttavat niin yksilöllisiltä
Totta suurin osa eroista on varmaan itse tuotettuja, mutta tossa fyysisyys jutussa on pakko olla eri mieltä. Kyllä naisen ja miehen fyysiyydessä on paljon eroja. Mies on kestävämpi ja voimakkaampi ja rakenne on aivan erillainen kun naisella.


Tarkennettuna lauseeni ja sitä aikaisemmin sanomani oli tarkoittavinaan tätä: minua ärsyttää se, kuinka naisten ja miesten eroihin suhtaudutaan. Vaikka on asioita, joissa toinen on tyypillisesti toista vahvempi tai heikompi, yksilöllisellä tasolla erot ovat paljon häilyvämpiä. Keskiarvo näes koostuu kaikista yhteenlasketuista arvoista, eli siihen mahtuu monia yläpuolella olevia ja alapuolella olevia arvoja. Ei siis ole mitenkään epätavanomaista, että kahden samaa sukupuolta edustavan välillä on toistensa kanssa enemmän eroa kuin jollakulla vastakkaista sukupuolta edustavalla. Joten miksi ihmeessä naisia ja miehiä pidetään niin usein toistensa vastakohtina? Miksi naisten ja miesten välillä olevia eroja käsitellään melkein kuin kahden eri eliölajin välisinä eroina?

Edit: Heitetään nyt vielä pari eriä lisää niin tulee kunnolla toistoa: erierierierieri.
Ei nyt tarvii alkaa riehumaa kuiteskaa. Ymmärsin vain tekstisi väärin. suimasen gozaimas :wink:
Ei siis ole mitenkään epätavanomaista, että kahden samaa sukupuolta edustavan välillä on toistensa kanssa enemmän eroa kuin jollakulla vastakkaista sukupuolta edustavalla. Joten miksi ihmeessä naisia ja miehiä pidetään niin usein toistensa vastakohtina? Miksi naisten ja miesten välillä olevia eroja käsitellään melkein kuin kahden eri eliölajin välisinä eroina?
Sitä kun ei kukaan tiedä...
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Olli-Sensei kirjoitti:Ei nyt tarvii alkaa riehumaa kuiteskaa. Ymmärsin vain tekstisi väärin. suimasen gozaimas :wink:
OHVI

Riehumaan? Missä kohtaa minä muka riehuin? Minä olin täysin rauhallinen tuota viestiä kirjoittaessani, aivan kuten nytkin olen about yhtä kiihtynyt kuin kilpikonna rauhoittavissa. Vai onko kenties niin, että tuolla olisi pitänyt olla seassa parikymmentä pallerohymiötä jotta tavallinen kirjakieli ei vaikuttaisi niin vihamieliseltä.

OHVI
Kuva
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Vaihtaisin sukupuoltani. Haluaisin olla poika. Mutta varmaankin jos olisin poika, haluaisin olla tyttö. Nyt kuitenkin haluaisin olla poika. Olenhan menossa autopuolelle ammattikouluun. :p
Who's that girl living my life?
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

täälläkin meni keskustelu vähän vihamieliseksi..
noh kevennetään hiukan tunnelmaa ja poiketaan vähän aiheesta toiseen ihan tyhmään ja aivoinvaliidiin~~
Arvatkaa kumpi olen ?
(kaikki kyl varmaan tietää ennestään.. mutta ulkonäön perusteella)

http://img83.imageshack.us/my.php?image=36789884dq7.jpg

okei tämä oli nyt ehkä taas ihan törkeä offi joten ..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Albino kirjoitti: Arvatkaa kumpi olen ?
(kaikki kyl varmaan tietää ennestään.. mutta ulkonäön perusteella)

http://img83.imageshack.us/my.php?image=36789884dq7.jpg

okei tämä oli nyt ehkä taas ihan törkeä offi joten ..
Muistaakseni olet tyttö, mutta tuossa kuvassa näytät kyllä kieltämättä vähän poikamaiselta - et sillä tavalla maskuliiniselta, mutta vaatteet, hiukset, junou... Ja se osa joka kasvoistasi näkyy voisi kyllä olla pojankin, sellaisen nätin pojan :3 Kivalta sinä näytät joka tapauksessa ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

minä en halua tytöksi koska:

-Tarvitsee kestää kuukautisia jos on tyttö

-Joutuu synyttämään ruman kaljun olennon (ei tieteskään välttämättä)

-On helpompi tulla raiskatuksi jos on nianen

Olen ylpeä siitä että olen poika koska:

-Joskus olen kuullut verrattavan siemensyöksyjä kuukautisiin minun käsitykseni kuukautisista on kivulias ja siemensyöksyt on kuullemma mukavia :D
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

J@nzki kirjoitti: -On helpompi tulla raiskatuksi jos on nianen
Mutta kyllähän joku kaksmetrinen, kaksataakilonen rekkaäijä varmaan sunki ikäisen pojan pystyis tosta noin hoiteleen. Ja saattaahan esimerkiksi vankiloissa sattua yhtä jos toistakin, vaikka aikuisia miehiä olisivatkin. Baarissakin joku tarjoaa oluen, johon tujauttanut ties mitä tyrmäystippoja, ei siinä kauheesti sitte väliä oo onko mies vai nainen. Tietenki jos meinaat että kadulla kävellessä, kumpi olis helpompi ottaa kiinni ja kaataa maahan, niin kyllähän sillon nainen on usein ihan fyysisistä syistä miestä helpompi nakki.

/ohovi
Vastaa Viestiin