Äiti

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Äiti

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Mukava muori se on, mutta osaa kyllä olla pirullinen tahtoessaan! 0_0 Me otetaan yhteen suht usein, desibelitaso nousee aika railakkaasti siinä vaiheessa. Äiti ymmärtää anime/mangajuttujen päälle enemmän ku isä, se jopa ymmärsi kun selitin sille mitä cosplay on. Ei se kyllä varmaan muista sitä, se tuppaa unohtamaan kaiken sellaisen vähemmän tärkeän, mutta muistaa kyllä varmasti että ennole muistanu siivota huonettani kahteen kuukauteen. v_v
Äitin kanssa tuun paremmin toimeen ku isän, meillä on läheisemmät välit sen kanssa. Äiteellä on uusi miesystävä, pyrin tulemaan senkin kanssa juttuun. :--D kun siitä voi tulevaisuuden kannalta ollaa hyötyä. Äitille on myös tosi helppo puhua kaikesta, mikä mieltä painaa.
Äiti halusi jossain vaiheessa käydä Japanissa jonkun mystisen unensa takia.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Äiti

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Meidän mamma on oikein ihana ihminen. Minun ja hänen välinen suhde tosin on enemmän kaverillinen kuin sellainen äiti-tytär -suhde, mutta hyvä noinkin. Parempi vaan, kun ei ole äiti koko ajan vahtimassa ja huolehtimassa, että missä minä riehun ja mitä teen.

Luonteeltaan hän on sellainen ymmärtäväinen, rento ja huumorintajuinen. Sellainen, joka tulee hyvin toimeen minun ikäisteni ihmisten kanssa, eikä ole koko ajan nipottamassa, miten kamalia ongelmanuoria kaikki ovat. Kaveritkin on kehuneet, että meidän äitee on tosi mukava tyyppi (ja joskus jopa isoveljen ja minun kavereita saattaa käydä täällä kahvilla hänen kanssaan, vaikkei meitä kahta näkyisi lähimaillakaan).

Ei me kyllä hirveästi aikaa kaksistaan vietetä, mitä nyt toisinaan käydään kaupungilla ostoksilla, pelataan iltaisin lautapelejä ajan tappamisen vuoksi ja ollaan toisillemme tupakkaseurana.

Hemmetin kovaääninen äitini kyllä on perheen nuorimmille känistessään, sen voisi sanoa ainoaksi miinuspuoleksi. Ja vähän liian hyväuskoinen ja helppo tapaus hän on; antaa noille kakruille liian helposti periksi.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Äiti

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Äippä on joskus maailman paras ja joskus suurin idiootti mitä maa päällään kantaa :D Olen enemmän äidin tyttö kuin isän tyttö, ja se selittää ymmärrykseni enemmän äitiä kuin isää kohtaan. Molemmat vanhempani ovat vanhoja, äiti täyttää 58 lokakuussa, mutta ei äidistä huomaa niin helposti kuin isästä sitä vanhanaikaisuutta.

Vietän yleisesti nykyään paljon aikaa äitivanhan kanssa täällä kotona, kun olemme jääneet kaksistaan lusimaan tänne kämppään. Iskä ei täällä ole ikinä asunutkaan, isosisko ja -veli muuttivat pois. Riitely äidin kanssa on vähentynyt huomattavasti sen jälkeen kun isosiukku muutti pois kotoa. Ei mistään erityisestä syystä, olemme vain aika harvoin samaan aikaan kotona, emmekä jaksa käyttää sitä aikaa turhista asioista tappelemiseen. Pelaamme aika usein korttia tai lautapelejä kun olemme kotona kaksistaan :D Muutenkin olen meidän perheestä se, joka on "äidin lellikki", koska olemme niin samanlaisia luonteeltamme ja ulkonäöltämme. Mutta silloin kun tulee riita, ovet paukkuvat ja desibelitaso nousee.

Nartuon katslemisesta... Muuten se on äidille ihan sama, mutta joskus kun katson/luen yöllä niin tämä tulee patistamaan nukkumaan ja muutenkin asenne on vähän sellainen "Taasko sä sitä Narutoo kattelet?", mutta ei se minua haittaa :) Muutenkin otan aika rennosti kaikki äiten harrastukset, kuten gospelmusiikin ja iskelmän kuuntelemisen kotona (en jaksa enää ärsyyntyä siitä iskelmästä, joka soi keittiössä kun menen syömään). Ja saman tekee äitikin minun aktiviteeteilleni: Ihan sama mitä teet kunhan et vaivaa sillä minua. Välillä äiti valittaa siitä kun luuhaan päiväni seukkarilla, mutta koulun suhteen äiti on tosi rento. Olen hyvä koulussa, joten joskus se ärsyttääkin kun äitiä ei yhtään kiinnosta mitä numeroita saan kokeista jne., mutta suurimmaksi osaksi olen iloinen ettei äippä puutu asioihini.

Äiskä on myöskin töissä kaupan kassalla ja tuntee kaikki Oriveden ihmiset, melkein hämmästynkin joskus kun se on silleen "Ai, se kävi mun kassalla tänään!" Joskus käy hermoillekin kun se on aina selvillä kaikista ja kaikesta. Aikamoinen kyyläkin äiti tuppaa välillä olemaan :D

Kauhea romaani. Mitäpä muutakaan sitä tekisi kun on tylsää... (Tässä se taas nähdään ettei ikinä olla samaan aikaan kotona kun se lähti kirkkoon joku tunti sitten ja olen dataillut täällä yksinäni -.-")
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin