Kirjoittaja lalala » To Huhti 20, 2006 20:43
Mun äiti on vanhus (35 kai) joka luulee olevansa teini. Tämä "teini" pukeutuu vaaleanpunaiseen ja käyttää jotain kimaltelevaa, "söpöä" huulikiiltoa.
MsUchihan ihana päivä
Äiti tulee viideltä päivällä kotiin töistä ja tekee ihan hyvää ruokaa. Ja jos se on ärtyneel päällä, se laittaa multa netin poikki ja menee siivoamaan. (Sillä välin mä laitan netin takaisin itselleni)
Illalla kymmeneltä se sitten lähtee "poikaystävälleen" (=työkaveri, (mies!) varmaan 50-vuotias...). Tulee jossain kello 11.59 ja alkaa räyhätä mulle, et mun pitäis mennä koneelta pois. Sit se menee nukkuu. Mä jatkan koneella olemista.
Aamulla se tulee huutelemaan ihan sika kovaa siihen viereen, et pitäis herätä. Sit se alkaa herättelee muita mun sisaruksia samalla tavalla. Herään ja menen kouluun. Koulusta tultuani (iltapäivällä) se soittaa jotain helvetin "tarkistussoittoja", joissa kyselee jtn tälläistä:"Mitä olet tänään tehnyt?", "Tapahtuiko koulussa mitään erikoista?", "Oletko koneella?", yms. Ja mä vastaan "vähän" väärentäen totuutta:
"Oon syönyt ja lenkkeillyt koko päivän", vastaan naputellessa samalla tietokoneella viestejä Naruto-foorumille.
"Koulussa oli ihan normaali päivä", sanon keskittyen tiukasti lukemaan uusia viestejä foorumilla.
"En mä oo vielä ollut koneella, meen ehkä illalla tunniks...", selitän ihastellessani foorumin käyttäjien avoja (Komorin, LittleSamurain, TDM:n, Nemin, Chauronin, Runten, jne. = kaikkien foorumilaisten avoja)
Siinä oli minun päiväni. =) [/b]
Viimeksi muokannut
lalala päivämäärä To Loka 12, 2006 22:49, muokattu yhteensä 1 kerran
NOT.