Nykynuorison hokemat

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Tuo "ei pysty, liian hapokasta" on niin ärsyttävä. Yritä siinä sitten saada jotain tolkkua kun toiset alkaa yhtäkkiä hokemaan monta kertaa peräjälkeen tuota samaa. (Sitten perään vielä pari kierrosta "sä juot kokista" tietyllä rytmillä.)
Myös jokaisen lauseen perään lisätty "...että ei mitään rotia" alkaa pikkuhiljaa ottaa sietämättömän ärsyttäviä mittoja. Varsinkin, kun toiset eivät osaa sanoa sitä kunnolla/oikein, vaan sähläävät vielä perään omiaan. Jos on pakko käyttää typeriä hokemia, niin sanokaa se edes (hyvänen aika sentään) oikein!
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Vittusaatana.

Tuon kuule liian usein, ja anteeksi kun sen itse tuohon panin.
Ja sitten kun Homo ja lesbo on haukkumasanoja.
Kuva
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Juuuh ( Huom! tosi pitkänä u:na )
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

"Salee" on tullut takaisin muotiin. Sitä ylikäytetään täällä. Lisäksi koko ajan puhutaan jönsseistä, "onks sulla ruskeet jönssit, hih". Jönssit tarkoittaa kalsareita. Yksi maailman typerimpiä sanoja mielestäni.

Vitun urpo on haukkumasanoista sitten vallalla. Varsinkin urpo kytkettynä kaiken maailman sanoihin.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

"Salee lol cs cs cs cs MANGAA MANGAA no lol pulteissa angst angst vit** homo" Etenkin ylä-asteella tuo homo ja pulteissa sanaa kuluu joka päivä.........
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Vittua ja homoa ei saataisi tämän kansan kielenkäytöstä ikaan katsomatta kitkettyä edes kuolemanrangaistuksella, joten olen alistunut kohtalooni ja hyväksynyt moisen. Ja tietenkin kiroilen valtavirran vanavedessä kuin merimies.
Jännää kun itse ei telkkua paljon katso, niin esimerkiksi nuo jopet show jutut ja tämä kuuluisa liian hapokasta tulivat minulle tutuksi viiveellä, ja jouduin kysymään sinisilmin kavereilta nimä hittoa koko söntötys meinaa. Tokaisivat että sinä se Vilma jaksat kyhjöttää siellä tynnyrissä ja hanki elämä^^' Voi puolustautua sillä että luen sentään lehtiä.
Hokemista ensimmäisenä minulla tuli mieleen 'niinku'. Se ei ole edes kirosana, eikä hirveän oikeakielisyyden vastainen, onhan sanojen lyhentely ja vääntely puoli murteidenkin ideaa. Kumminkin, kun tuota liikaa innostuu niinku laittamaan niinku jokapaikkaan niinku meinaa verisuoni katketa päästä. Tuhottoman takällin kuulosta tuommonen.
Minuun tarttuu harva hokema, mutta sitäkin tiukemmin(; oli itsellekin tuskaa kun kerran jäi kiinni sanaan 'helkkari'). Enemmän tulee viljeltyä näitä vähän vanhahtavia ja peräpojolalaisia sanontoja. On tosin vähän typerää sitten yksin ihmetellä miksi ihmiset eivät käsitä kun yrittää puhua jähimisestä, tai käyttää semmosia sanoja ko päntiöhnään tai nuuka. Viimeksi tänään pääsin lievästi järkyttymään kun ivalolainen kaverini ei tajunnut sanontaa 'tuhannen pillun päreiksi', vaikka omasta mielestäni se on ihan... yleinen melkein koko suomessa? Ei siis vissiin.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Kämppis (16v) hokee autuaasti joka välissä "heittää jojoa". Ihan sama, oliko kyseessä humalatila, väsymys tai flunssa tai kohteena pää, maha tai jalka.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja circol »

Se on hänessä.
Kuva
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja masi »

Eipä pahemmin löydy hokemia paitsi ''en mä tiiä'' käytän tota yleensä aina kun ei jaksa vastata toisen kysymykseen. Kai niitä on allu aika paljon muitakin, mutta hokemat menee ja tulee.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja circol »

Emmä tiiä, mä vaan ajan mopol.
Kuva
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

Yläasteella joka päivä kuuluu Homo hyiih homoo koskit mun käteen homoa hah homo hahaha homo homo sitä ja homo tätä opettajat on homoja hyih saatan vetelet toisia ***** homo! homoja huoh homoooo homppeli homsska ootte homoja hahahah homooo homomo homoooo homo tähän suuntaan...........................




Ei voi muuta sanoa tollasilta peruskoulun kersoilta.
Kuva
Avatar
Naiquster
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: To Touko 01, 2008 13:32

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Naiquster »

PUPPE!! KUULUU KAIKKEIN ENITEN AINAKIN KOTONA! Iso-veli hokee koko ajan "Vitun puppe!"
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Tälläsiä täälläpäin kuuluu aika usein
"EPIC FAIL!!" , jos joku on tehnyt jotain todella tyhmää ja mokannut jotenkin.
"sellasta se elämä on" , joo ite käyttäny tätä aina tilanteesta riippuen.
"ylläri sinäänsä.." , tätäkin kuulunut usein mun suusta aina jos joku sanonut jotain itsestäänselvää.

ja aika paljon sarkastisia kommentteja tulee käytettyä aina tilanteeseen sopien ;p
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

No ny ylä-asteel o tullu törmättyy liianki usein ''ketuttaaX'' hokemaan... Sit on tullu myös törmättyy ''NakertaaX'' sanaan. Itte vihaan tota ''nakertaaX'' hokemaa -_-, ''ketuttaaX'' hokemaa o iha OK, sitä sietää ees jonkin aikaa.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Nykynuorison hokemat

Viesti Kirjoittaja Link »

Xtriimi kirjoitti: "EPIC FAIL!!" , jos joku on tehnyt jotain todella tyhmää ja mokannut jotenkin.
Varmaan minä...

Mut täälläpäin on joka cälissä tätä "Homo ja Emo ja Angst" sana spämmiä, perinteistä kai.
Vastaa Viestiin