Unet...

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Näin lucid unen. Unen alussa säätelin jotain, mutta jossain vaiheessa tajusin sen olevan unta. Sen jälkeen päätin ottaa kisamen kauniit ulkomuodot itselleni. Jostain syystä en samehadaa saanut käsiini, ja se harmitti. Sitten päätinkin että muutun itachiksi. Akatsukikaapu ilmestyi päälleni, ja samanlainen aluspaita niin kuin Itachilla. Lyhyet hiukset eivät sopineet, joten kasvatin hiuksiani. Olin juuri käyttämässä sharingania, mutta uni loppui silloin! jäi ottamaan aivoon. Toivottavasti näen lähiaikoina uuden lucidin.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Näin viimeyönä hirveää unta.Siinä oli kaksi ystävääni ja yksi minun ex-ystävä.Ei siinä oikeastaan mitään muuta tapahtunut kuin että ystäväni sanoivat että he vihaavat minua.Ja ex-ystävä oli ilkeä minulle,en vaan muista miten.Toivottavasti tämä ei tarkoita hyvien ystävä-suhteiden rikkoutumista. -___-
Vaikka en usko enne-uniin,niin tuli vaan sellainen tunne,että tämä voisi tapahtua.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Brawler kirjoitti:Näin lucid unen. Unen alussa säätelin jotain, mutta jossain vaiheessa tajusin sen olevan unta. Sen jälkeen päätin ottaa kisamen kauniit ulkomuodot itselleni. Jostain syystä en samehadaa saanut käsiini, ja se harmitti. Sitten päätinkin että muutun itachiksi. Akatsukikaapu ilmestyi päälleni, ja samanlainen aluspaita niin kuin Itachilla. Lyhyet hiukset eivät sopineet, joten kasvatin hiuksiani. Olin juuri käyttämässä sharingania, mutta uni loppui silloin! jäi ottamaan aivoon. Toivottavasti näen lähiaikoina uuden lucidin.
Jep, lucid-unesta herää yleensä kun innostuu liikaa.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Nah, mä oon sitä sorttia etten koskaan muista nähneeni unia. Ja silloin joskus kun muistan uneni niin sekin on sitten jotain tosi randomia. Kuten sekin uni jossa leikin delfiinien kanssa ^^; Hyvää tässä on kuitenkin se etten mä muista myöskään painajaisiani. Herätessä on vain sellanen tosi paska olo, että mä tajuan nähneeni sellaisen. Olo olis varmaan pahempi potenssiin viis, jos mä muistaisin mistä se painajainen kertoo O.o

Eräs miesystäväni kertoi eilen nähneensä unen jossa me olimme jollakin messuilla. Hänen tapauksessaan me olimme todennäköisesti jossain pelitapahtumassa jossa oli massoittain teinejä. Me seisoimme siellä kaikkien pissiksien keskellä ja tämä ystäväni oli ilman paitaa. Jostain ihmeen syystä hän otti esiin Nivean deodoranttia ja suihkautti sitä kaunaloihinsa. Minä olin ollut todella ilkeä ja haukkunut ystäväni ihan maan rakoseen, koska hän käytti Niveaa 8D
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Oho, Dystohan on jaksanut kirjoittaa. :3

Itse näin pitkästä aikaa painajaisen. Tapahtumat sijoittuivat mökillemme. Olimme siinä tennsikentän vieressä vanhan Volkswagen Combin luona pelaamassa pingistä. Yhtäkkiä joku mukana olleista katsoi rantatörmälle päin ja ihmetteli sieltä hitaasti lähestyvää miestä. Yhtäkkiä kuului jostain huuto "Sillä on ase!". Miehellä todellakin oli joku käsiase kädessänsä. Kaikki muut lähtivät juoksemaan metsään, mutta minä jäin jotenkin kummallisesti kompuroimaan paikalleni. En päässyt ylös enkä liikkeelle. Mies vain lähestyi lähestymistään zombinomaisessa ulkomuodossansa. Olin ihan paniikissa ja enkä pystynyt tekemään mitään miehen tullessa kohdalle. Lopulta hän nosti aseensa minua kohti ja bang! En muista enää mitä seuraavaksi tapahtui. Jotenkin minulle jäi sellainen mielikuva että olisin paukauttanut miestä jollain päähän, mutten ole todellakaan varma..

Oikeastaan tuntui ihan mukavalta kärsiä painajaisesta. En muista ollenkaan milloin olisin nähnyt painajaisen viime kerran.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Näin unta, että muutuin vampyyriksi... x')

Eräs kaverini (1) ja erään toisen kaverini(2) pikkuveli (jotka olivat siis jo vampyyreita) keräsivät sukulaisiaan meidän autotalliin, ja imivät niistä verta aina kun tarvitsivat. Minä vannoin itselleni, etten koskaan alennu moiseen, eikä minusta IKINÄ tule vampyyria.

Noh. Minulle tuli jano, ja menin juomaan vettä suoraan keittiön hanasta, mutta janoni ei sammunutkaan. Silloin tajusin, että janosin verta. Myönnyin kohtalooni ja astelin pihallemme ja sanoin kaveri 1:selle, että "okei. Tee se." Sitten hän puraisi minua ja minustakin tuli vampyyri.

Sen jälkeen kävelin pitkin soratietä (jonka alussa asun) peremmälle, erään naapurini luo kaveri 1:sen kanssa. Edellä kulki serkkuni kaveri, joka oli myös vampyyri. "Jesse näyttää vampyyrina takaa päin aika hotilta, mutta edestäpäin se on edelleen tollanen pelle" sanoin, johon kaveri 1 vastasi "Niin, nyt kun nuo hiukset on laitettu" (Jessellä oli siis selkään asti ulottuvat pitkät punamustat hiukset ja tosi pimeet vaatteet...)

Naapurini pihassa päätettiin että Kaveri 2:sen pikkuveli ja minä menemme taloon. Keskustelimme jostain ja luimme jostain Harry Potter-tyylisestä kirjasta helppiä ja yhtäkkiä tämä kaveri 2:sen pikkuveli tokaisi "Mä lopetan tän pelin" ja marssi pihalle ja minä jäin sohvalle yksin istumaan ja ihmettelemään.


Sitten heräsinkin kun meinasin pudota lattialle : D Voi olla että kirja, jonka luin viimeksi on antanut aika paljon vaikkutteita tuohon uneen. (R.L.Stinen Vampyyrisiskokset)
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

En kyllä itseasiassa haluaisi muistella tätä unta mutta laitan sen tänne Huom! olen siis vasta 4.v kun näin tän:

Olin ihan yksin kotona ja katsoin telkkaria.Sitten kuului koputusta ovelta menin katsomaan ja katsoin ulos. Siinä oli joku tumma hahmo en ensin nähnyt kuka siinä oli joten kysyin tältä värisevällä äänellä kuka hän oli hän vaan mumisi jotain ja ojensi kätensä huomasin että se oli luuranko. Hätääntyneenä paiskasin oven kiinni ja lähdin juoksemaan karkuun menin takaovesta ulos ja juoksin vähän matkaan ja pysähdyin.Luulin että karistin tyypin kannoilta yhtäkkiä selkäni taakse oli ilmestynyt avoinen hauta arkku.Sitten kompastuin ja tipuin sen sisällä enkä päässyt enään pois. sitten se mies ilmestyi ja olimme jotenkin päätynyt hylätyn kaupan pihalle.Huomasin vasta sitten että tyyppi oli viikate mies.Hän nosti viikatten ylös ja murhasi minut sitten hän sulki arkun ja sit heräsin

Unen jälkeen juoksin itkien äidin luo ja siitä äiti pisti minulle vähäksi aikaa telkkari kielon :)
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja qecco »

en oo nähny 3 päivää unta tai siis en muista nähneeni mutta silloin kun viimeksi näin niin olin vakoilu tehtävissä ja yhtäkkiä olinkin merirosvo laivan panttivankina sain kuitenki kapteenin puolelleni (kapteeni oli nainen ja sain hänet puolelleni luonnon voimalla):D sitten veimme roistot jonnekkin hukkapiiloon ja menin kipparin kanssa naimisiin ja juuri kun olin tulossa alttarille heräsin


EDIT: minä taas!:D näin sellaista unta että olin syönyt hapankorppuja paketillisen ja sitten kun söin viimmistä korpppua joka puremallani itsestäni lähti palanen yritin olla sömättä mutta se vain meni automaattisesti suuhuni kun olis ihan murusina niin joku tuli ja vetäisi minut vessanpöntöstä alas!
sitten heräsin ja kun jatkoin nukkumista niin en enään nähnyt mitään unta tai siis en muista nähneeni

Nixu edit: Tripla posti!! Ei käy.
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja qecco »

no.minä taas kerran. näin unta että olin joku tiedemies kunnes keksin aineen joka toi ihmiselle kyvyn henkittää vedessä. tietenkin kun rikolliset saivat vihiä he varastivat osan aineesta (puolet) itse join loput ja menin rikollisten perään. veden alla he ambuivat minua konekiväärillä ja minuun osui 10 luotia vajosin pohjaan kun aineen vaikutus loppui en saanut henkeä enkä pystynyt liikkumaan joten kuolin hukkumalla ja kun oikeasti heräsin niin minulla oli ja on kurkku ihan sairaan kipeä kuin tukkiutunut kiinni en voi syödä mitään koksa se sattuu.(onkohan unessa vaikutuksia salaiset kansiot ohjelmaan)
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^Voisit vissiin vähän opetella käyttämään tuota edit-nappulaa.

Näin itse kummallisen unen, jossa kiittelin nixua siitä, että se opetti minut kuuntelemaan Rushia. xDD Olen muuten alkanut kuuntelemaan Rushia viimeaikoina, hoksasin bändin siitä Rush-aiheisesta sigistä, jonka nixuboy värkkäsi silloin sinne SoTW-kisaan. :33

Nixu edit: Hyvä hyvä ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja shin »

Näin tuossa viime viikolla unen, jossa lähdimme muutaman kaverin kanssa ulkomaille. Määränpäätä ei kerrottu, mutta hienot hiekkarannat siellä oli. :) No sitten yhtäkkiä uneen ilmestyi joku näyttävä nainen, joka sanoi menevänsä treffeille sen kanssa, kuka onnistuu tehtävissä parhaiten. No, niihin tehtäviin asti ei ikinä päästy, tai ainakaan niistä muistu mitään mieleen. Siihen se uni taisi sitten loppua.. Tuli aamulla mieleen, että olisin elänyt hetken jossain ala-arvoisessa reality-sarjassa, jossa monta miestä kilpailevat yhdestä naisesta. ^_^
Saa nähdä onko tuo jokin enneuni, sillä kavereiden kanssa ollaan lähdössä elokuussa Varnan Kultahietikolle^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja qecco »

näin unta että olin joku rikollinen ja tapoin ihmisiä tappelemalla, jouduin toiseen maailmaan jossa alkoi joku jedi tappelu siellä minä sokeutin erään ihmisen joka kosti minulle saman asian tulin itse vain puoli sokeaksi mutta oli kuitenkin vaikea hahmottaa esineitä yhtäkkiä sanoin huutamalla että lopetetaan jo ja kaikki lähti omaan kotiin itse menin kaverin työ siinä vieressä siellä aloimme katsomaan tv:stä lastenohjelmia :D sitten heräsin (tinttasin unessa kaveriani jonka vieressä nukuin) :D
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Viime yönä tuli nähtyä ihan sekavaa unta. Alkua en rupea selittämään, koska se on itelläkin hiukan hämärän peitossa ^^' No, kuitenkin.

Olin jossakin ihme lentokoneessa. Yritin asentaa jotakin ihme lituskoja levyjä joihinkin koloihin, jotta se olisi toiminut. (...) Sitten enoni sanoi, että anna jo olla, että se nyt nähtiin jo, ja Askokin kuoli. Tästä suuttuneena marssein portaat alas ja menin pihalle. Istuin rappusille ja katsoin kun taivaalla "lenteli" ihan kuin jotkut revontulet, mutta se meni niin nopeasti, että oli vaikea seurata katseella. Yhtäkkiä kaikki tyypit tuli ulos sen lentokoneen kanssa ja hyppäsin kyytiin ja yritin varoittaa heitä siitä ihme "revontuli jutusta", mutten saanut suunvuoroa. Siinä sitten viiletettiin pitkin ruosniemen tietä lentokoneen kanssa, ja eikös me saatukkin koirapoliisit ( Voi LoL!!! : D) peräämme. Niitä oli miljoona.

No, hyppäsimme laskuvarjoilla pellolle ja lähdimme juosten karkuun poliiseja.
Kaupunkiin tultuamme juoksimme erääsen kerrostaloon, ja sieltä vintin kautta toiseen.
Sillä välin kaikki muut tyypit paitsi minä oli kadonneet johonkin... No soitin jonkun ovikelloa,
ja kysyin pääsisinkö vessaan. Päästyäni vessaan, näin lattialla ison tukun rahaa.

Vessan nurkassa oli kylpyamme, jonka edssä oli puoliksi suihkuverho, ja näytti siltä kuin siellä olisi joku. Kun katsoin sinne, siellä oli joku tyyppi verissäpäin.


Joskun noissakohdin heräsin. Tai ainakaan en muista enempää.
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Uneni, ennenkuin unohdan sen:

Olin jonkinlaisessa laitoksessa, jossa jokainen asui omassa kopissa, jotka olivat sijoiteltu kuten hevostalleilla karsinat. Se oli myös koulu ja minut valittiin koulun prinsessaksi (Wtf!). Minulle näytettiin kuvia edellis vuosien prinsessoista ja ne olivat tosi hoikkia ja kiinteitä. Itse en ollut tarpeeksi kiinteä ja minun piti mennä suureen laitteeseen, joka hötkyi voimakkaasti (Sen oli tarkoitus kiinteyttää?!). Kuitenkin kerkesin olemaan tuossa laitteessa n.6 sekuntia, kun ilmoitettiin että alkaa kevätjuhla. Menimme saliin ja katsoimme elokuvapätkän. Minua huimasi kovasti. En pystynyt istumaan, kun kaaduin koko ajan eteen, enkä nähnyt (sen laitteen ravistelu sai sekaisin).
Yhtäkkiä muutuin peuraksi ja kaikki muutkin olivat peuroja. Olimme vuoristossa ja yhden vuoren huipulle oli rakennettu iso baarikatos, jota piti Oprah (Inhoan Oprahia)! Pian meri, joka oli vuoriston vierellä tulvi ja kaikki muut peuraystäväni joutuivat virran vietäväksi paitsi minä, Oprah ja presidentti Tarja Halonen.

Seuraavaksi löysin itseni ihmisenä. Menin viemäriin, jossa tapasin TEINI MUTANTTI NINJA KILPIKONNAT! He eivät tosin osanneet puhua. Viemäri oli kuin huvipuiston liukumäki ja liu'uimme kaikki siellä veden vietävänä. Viemäri loppui ulos jäiseen veteen ja muutuin puoliksi norpaksi. Vasemmalla oli punaista tiiliseinää ja oikealla valtavia kivenlohkareita joihin aurinko paistoi. Nousin kivenlohkareelle lämmittelemään (Olin yhä norppa). Vähän ajan kuluttua paikalle tuli TV toimittajia haastattelemaan.


The End
Viimeksi muokannut Garasu, To Heinä 19, 2007 00:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Unet...

Viesti Kirjoittaja Nike »

Näin viime yönä elämäni ensimmäisen oikeasti romanttisen unen. Ja mikä oli se asia, joka sai unen kutkuttavan romanttiseksi? Tietenkin ritarini minulle tarjoilema sininen pizzaleipä. Kyllä, sininen (ja kyllä, pizzaleipä).
..Milloin minä alan nähdä normaaleja unia? Alan olla kyllästynyt sinisiin pizzaleipiin, taikalohiin ja taikajoulukuusen koristeisiin. (Ja olen kyllästynyt varsinkin siihen, että näen jatkuvasti unta Daim-kakusta ja muista herkuista... XD)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Vastaa Viestiin