Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Unet...

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

Re: Unet...

ViestiKirjoittaja KakaLover » Ti Loka 19, 2010 22:29

Näin jotain ihmeellistä Avatar unta (siis vähän niiku Avatar: The Last Airbenderit ymym 8D)

Mä olin niiku aangin paikal ja mul oli tuuli elementtinä - tietty - mut en osannu sitä hirveen hyvin ja ja mun kaveri oli Tophin paikal ja joskus se muuttu iha Tohpin näköseks (sillon ku se oli oma ittensä sil oli Tophin asu) ja en enää muista ketkä oli Sokka, Katara, Suki ja Zuko xD Tai ne saatto olla iha ittensä näkösii. Sit me matkustettii jollaki aavikol ja meil oli hitsisti kaikkee tavaraa ja välillä mun alle tuli joku juttu ja mun kaveri tuli siihe kyytii ja sit mä menin ilmassa sen jutun kaa ku käytin tuulta.
Sit jossai vaihees jokku kolme vihollista Naruto peleist hyökkäs meijän kimppuu, sit aattelin käyttää tuulta niitä vastaan ja yritin siin mahtailla ja yritin tehä pienen liikkeen jos tulis semmone iso tuuli mut sit ei tullu ja mul oli semmone ''O__O'' ilme ja sit tein ison tuulen ja me lähettiin karkuu.
Ja se mun kamu oli sen tappelun aikana Tophin näköne mut sit se muuttu takas ku me lähettii karkuu. Sit se muuttu TAAS Tophiks ja oli koko loppu-unen se ja sit mä muutuin Aangin näköseks ja kysyin et ''Näkyyks mitää taloo?'' sit muutuin omakseni ja sitte meijän ees oli joku kuilu mis oli joku talo alhaal ja mun kamu huutaa ''Tuolla!'' ja sit me oltiin yhtäkkii siel ja siel oli meijän luokkalaisii ja kysyin ''Onks mitää millä lentää esim. Appan kaltane biisoni?'' ja sit yks Miko tuli ja anto sen jutun mikä Appan seläs on ja se oli hitsin pieni ja aattelin et ''Vitsi'' ja sanoin ''Kiitos'' ja sit Sokka ja noi lähti jonnekki pyörii siel ja se mun kamu yritti auttaa mua laittaa niit kamoi siihe juttuu ja sit kaikki sekos ja meijän piti ottaa Mikolt joku tuoli mut sit se otti sen tuolin ja lähti jonnekki ja huusin sen kamun kaa et ''Tänne se!'' ja sit meijän ope Pekka tulee ja sanoo et ''Lopettakaa toi leikkiminen!'' ja sit kaikki sekos taas, sit Sokkan pää tuli siihe kattoo ja sit se katos.
Ja sitte ku me lähettii pois sielt kuilust (siel taustal näky jotenki oudosti hiekan kylän muurit xDD) ni taas ne viholliset tuli ja mä menin siin ihme jutus ja iha ku olisin soutanu siin ilmas ja ne viholliset käveli normiin tahtiin aseiden kaa meijän peräs ja kukaa muu ei nähny niit ja sitte heräsin ;_______;

Aika outo tiedän. xDD Ja tää voi olla aika sekava ku kopsasin tän mesest ja muokkailin pikkasen noit juttui xD
KakaLover aka JBoh~
Kakashi 4evah~ <3
KakaLover
Student
Student

Edellinen

Paluu Yleinen