Last Exile

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Taida olla ainoa joka ei tykkaa tasta sarjasta, en mina sita kuitenkaa vihaa...
Siis onhan se piirrustus tyyli iha ok, mutta olin tottunu sellaseen hienoon...tavalliseen upaan niinkuin FMA:ssa oli ja olin myos siihe tottunu etta se ''paahahmo''voisi jopa ''hakata'' ''piesta'' jonkun, mutta ei taa klaus saa turpa vittu janikseltakin
Olen kylla kattonu vaa 10 jaksoa niin ei se ole oikein niin kovin innostanu esim. kuin trigun,cowboy bebop,FMA ja muut hyvat eli antasin koulunumeron jos taytyisi antaa niin antaisin oitten 10 jakson perusteella 6 puol
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

mielipidettäsi arvostetaan, mutta pidä mielessä etteivät kaikki tykkää pelkästä räiskräiskpumpum tykityksestä. Huomautettakoon että kaikissa mainitsemissasi animeissa on aika yksinkertainen piirrustus tyyli ja että Last Exile edustaa viimeisintä modernia tekniikkaa animessa ja sen piirrustus tyyli on "top-notch".
Ja jos vastailet tälle foorumille ole hyvä ja käytä selvää kieliasua tekstissäsi. Ä kirjain on ihan tuossa tähtinappulan vieressä SHIFT:in yläpuolella, jollet huomannut.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Olen kylla kattonu vaa 10 jaksoa niin ei se ole oikein niin kovin innostanu esim. kuin trigun,cowboy bebop,FMA ja muut hyvat eli antasin koulunumeron jos taytyisi antaa niin antaisin oitten 10 jakson perusteella 6 puol
Mielestäni Last Exile ylitti itsensä vasta jaksoissa 20-26, sitä ennen se oli hyvää animea mutta lopussa aivan loistavaa. Ja kuten TDM tuossa jo sanoikin, jokaisella on oma makunsa animen suhteen.

Olen siis nyt katsonut sarjan vihdoin loppuun, ja viimeinen jakso meni kyyneleet silmissä. Surullisinta tässä on ehkä se, ettei yksikään lempihahmoistani selvinnyt hengissä... Mutta siitä huolimatta loppu oli todella kaunis, ja voin hyvillä mielin sanoa nauttineeni paljon tämän sarjan katsomisesta. Tuli tuo "Kampai!" itsellänikin mieleen, mutta harmikseni ei ollut mitään juotavaa sillä hetkellä, joten skoolaukset piti jättää.

Lisää tällaista, kiitos.
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Hii ^^ oon joitain jaksoja nähnyt ja I LIKE IT! täytys yrittää enemmän katsoa jos ehtis ja tietäis mistä latais ^^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
SilverWolfie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 388
Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58

Viesti Kirjoittaja SilverWolfie »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Jan 16 2005, 16:59--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Jan 16 2005, 16:59)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hii ^^ oon joitain jaksoja nähnyt ja I LIKE IT! täytys yrittää enemmän katsoa jos ehtis ja tietäis mistä latais ^^ [/quote]
joo, saispas itekkin ne loput jaksot :rolleyes: Itselläni on vain 12 osaa.. ja nekin on jo katottu muutaman kerran (ainakin)

Musiikista pidän todella paljon koko sarjasta, tulee mieleen irlantilainen kansanmusiikki, ja alkutunnarissakin soi säkkipilli, ui :D :D
Avatar
Anttikage
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 17:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Anttikage »

<!--QuoteBegin-SilverWolfie+Jan 16 2005, 18:26--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverWolfie @ Jan 16 2005, 18:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->joo, saispas itekkin ne loput jaksot  :rolleyes:  Itselläni on vain 12 osaa.. ja nekin on jo katottu muutaman kerran (ainakin) [/quote]
<a href='http://www.animeyume.org/series.php?id= ... w=torrents' target='_blank'>http://www.animeyume.org/series.php?id= ... orrents</a>

Tuolla on ainakin jonkinmoisia paketteja kyseistä sarjaa, mutta taitaa vaatia rekisteröitymisen...
Ja itse en tiedä sarjasta mitään, mutta latasin äsken jaksot 1-8 ja eikun katsomaan... *poistuu*
Vastaa Viestiin